Kriston putoamiskuolema

ilmaloinen

Ootteko huomannu, että maanantain 24.11.2008 jakson kohtaus, missä Kristo Päivinen kuoli pudotessaan kalliolta, oli varsin halpamaisesti toteutettu.

Kun Kristo oli Maaritin päällä käytyään käsiksi naiseen, Maarit potkaisi Kristoa jalkoväliin. Mutta jostain kumman syystä Kristo ITSE NÄYTTI NOUSEVAN pois Maaritin päältä, ja sitten juoksi kallion reunalle, (mistäköhän syystä???) ja tippui ja kuoli.

Kaiken huipuksi Kun Kristo putosi kalliolta, siinä näkyi PELKKÄ SININEN TAIVAS ja Kristo joka putoaa SEISOVASSA ASENNOSSA :D:D:D Ihan kuin Kristo olisi tippunut helikopterista tai nosturista yms.

Salkkareissa on noi onnettomuudet ollu muutenkin vähän kehnosti toteutettuja, mutta kun näin mä ton kohtauksen, hajosin aikalailla. XD

5

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toosi

huonoja. Tässä muutama surkee onnettomuus taas: Se Rikun kolarionnettomuus. Riku ajo ihan sairaan hidasta vauhtia ja törmäsi ensin Ullaan ja sitten johki toiseen autoon. Törmäyksessä ei oli kuollut vaikka olisi jänyt näiden autojen väliin ja sit näytettiin Rikua joka ensin vaan katteli ympärilleen ja sitte siihen vaan kuukahti. Sitten sairaalassa ku Riku oli jo "kuollut" niin kesken kaiken sen suu vain lokssahti kiinni kun Tanja-äiti itki poikansa vierellä.
      Myös se Pepin äksident oli lapsellisesti tehty...
      Ei myöskään se Aleksin entisen heilan onnettomuus(Petra tais olla)oli huonosti tehty.
      Ja myös se Juulian "munuais onnettomuus"...
      näitä riittää.

• jee

No mene itse toteuttamaa paremmin. Kuka jaksaa itkeä tuollaisista pikku seikoista. Kaikki kiinnostaa.

• krstokrstokrsto

Repesin putoamiskuolemalle myös :)

• kristo päivinen

kristokristokristokristokristokristokristokristokristokristokristokristokristokristo
      kristokristokristokristokristokristokristokristokristokristokristokristokristokristo

• Ismo laitela.

Kristo päivinen ei taatusti jätä tollasta hyökkäystä kostamatta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe