Pyhän henki voi avat ihmisten sokeat silmät - nykyinen taloudellinen taantuma ja kriisti maailmalla alkavat olla synnytystuskien alkua lopunajan ahdsistukselle. Vain usko jeesuskeen ja turva Jumalassa takaa meille tulevaisuuden tässä ja tulevassa ajassa. Rukoillaan herätystä!
Rukoillaan herätystä!
3
241
Vastaukset
- ajattelia/leino
hyvä hanna olen kanssasi samaa mieltä
ajan merkit osoittavat,että jeesuksen
toinen tuleminen on lähellä
herätystä rukoillessa on tärkeää rukoilla
sielun hoitajia ettei uskoon tuleva ihminen
putoa ns."tyhjän päälle"
näin valitettavasti monesti käy
on tärkeä muistaa,että meidän tulee tuntea
jeesus ristiinnaulittuna
meillä on opaskirja raamattu ja ennekuin
herätystä voidaan odottaa tarvitaan julistjia
jotka uskaltavat sanoa niinkuin kirjoitettu on
tänä päivänä yritetään saarnatessa mielyttää
luotua lihaa esim ilmestyskirja on osa
jota ei uskalleta tuoda sen merkityksessä
esille
sitten on vielä kirkkokuntia joissa saarnaa
nainen homoja silitellään päästä vaihdetaan
sukupuolta jne missä on lukutaito ja miksi
ihmetellään kun herätys ei tule
jumala siunaa ainoastaan oman sanansa ei
meidän ajatuksia ja mielitekoja
herätkää te joilla on sydämessä jeesuksen usko
lukekaa raamattua ja mitä ette ymmärrä meillä
on selittäjä pyhähenki ja hän tulee luokse
kun menemme polvillemme ja rukoilemme sydämmestämme - on tärkeä.
Ja herätyksen tulee alka uskovista, että heidän keskinäiset kiistansa loppuisivat, ja kaikki kristityt lähtisivät yhtenä rintamana viemään evankeliumin sanomaa kaikille kadotukseen matkalla oleville.
Kun Jumala on kanssamme ja vahvistaa meitä, saamme olla voittamassa ihmisiä Jeesukselle, ja vihollinen jää häviölle. - voin rauhassa
elää ilman uskontoja. Olen onnellinen. Tämä lama ei ole vaikuttanut minun elämääni mitenkään.
Riittävästi toimintaa ja harrastuksia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760