Armeijan käynti!

PasiFisti/PasiNyrkki

Mikäs siinä armeijan käynnissä oikein mättää? Sehän on nuoren miehen parasta aikaa, kolme lämmintä ateriaa päivässä ja valtion vaatteet. Eikä tuu aika pitkäksi kun reipashenkistä ohjelmaa on joka päivä luvassa.

No tietysti vapaa-aikaa on hieman rajoitetusti, mutta ei sitä nykyään työelämässäkään ole liikaa. Asiallisia kommentteja jos tulisi niin olisin kiitollinen.

Eihän jokainen sivari ole ruokoton hippi, niinkuin ei kaikki armeijan käyneetkään ole uusnatsirasistipaskoja!!

11

1187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vielä

reipasta ohjelmaakin päivittäin? niinkö se oli? perskele, jos näin tosiaan on, pakko sinne on sittenkin mennä! eihän tervehenkisessä reippailussa mitään vikaa ole!

• ei todellakaan

ole mitään pahaaa, suosittelen!!

• on perseestä

Parasta aikaa? Mielummin mä kuolisin ku menisin takaisin sinne. Sain pahoja traumoja siellä joista mä kärsin vieläkin.

• koisjarvi

Voi laps raukka vai traumoja varusmiespalvelusta,mitenköhän pärjäät työelämässä pomohan voi vaikka käskeä tehdä jotain.

• rgrgr

Itseäni tympii suurimmaksi osaksi juuri tuo ajan puute, kun harrastukset jäävät poies kokonaan armeija aika ja olen aktiivisesti harrastanut ja halu kehittyä on suuri. Sitten on vielä se ku on nivel vaivoja aika paljo lieviä niin ne kiusaavat vähän välillä ja tietty tulee ikävä kavereita ja sisaruksia pitkillä gineksillä ja ku ei niitäkään voi käydä oikein moikkaamassa, kun ei ole kuin vkl vapaat ja niistä se 1 kokonainen päivä vapaata. Sitten on vielä se, ettei haluttais jumittaa elämässä vaan haluaisin jo päästä itsenäistymään ja maailmalle. Tässä oli asiat joka ekana tulivat mieleen. ja en muutenkaa tuo oikein sotimista ja aseita. Nopeasti kirjotin asiani ja ei varmasti ole kieliopillisesti oikein.

• jos ei lomia vietä

varuskunnassa tai jos haluaa toisenkin munkin ja kahvin...

• ateriaa

ja valtion vaatteet. Köyhälle se on varmaankin riemun aihe, mutta vankilassa saisit samat edut ja voisit hankkiutua sinne pidemmäksi aikaa.

• .....

Valtion vaatteet on vitun rumia, lämpimän aterian pystyn ansaitsemaan työllä mieleisekseni (enkä edes syö yleensä kolmea kertaa päivässä). Reipashenkistä ohjelmaa harrastan ITSE ANSAITSEMALLANI salikortilla olematta rekkalesbon näköinen.

Ja työelämän vapaa-aikaa voi käyttää laadukkaammin, siellä missä itse haluaa.

Ei kaikkien tarvitse samasta pitää. Ei kaikille sama sovi.

• Hana

Se on asevelvollisuus eikä armeija, joka ei koske naisia, eikä ole ajanmukainen. Se siinä mättää!

• koisjarvi

Olet itse toitottanut olevasi sivari ja nyt olet katkera ettei varusmiespalvelus koske naisia.Mikä mättää,onko joku äitiongelma.Sitäpaitsi eikö kohta tyttöjä jotka menevät vapaaehtoisina palvelukseen ole sen verran että korvaavat nämä vellihousut sivarit joten olkaamme kaikki tyytyväisiä.

• Hana
        koisjarvi kirjoitti:

Olet itse toitottanut olevasi sivari ja nyt olet katkera ettei varusmiespalvelus koske naisia.Mikä mättää,onko joku äitiongelma.Sitäpaitsi eikö kohta tyttöjä jotka menevät vapaaehtoisina palvelukseen ole sen verran että korvaavat nämä vellihousut sivarit joten olkaamme kaikki tyytyväisiä.

Mene nyt jo kiillottamaan sitä lattiaasi.

"Olet itse toitottanut olevasi sivari ja nyt olet katkera ettei varusmiespalvelus koske naisia."

Ymmärrän että kaiken tule olla tasa-arvonmukaista. Ei ihmisiä tule laittaa suklupuolensa perusteella eri koreihin tai jättää heitä pois laskuissa. Oletko kuullut sellaisesta järjestöstä kuin Lotta Svärd? Kansalaisvelvollisuus on eri kuin asevelvollisuus.

Oletko huomannut...Suomi on vähän liikaa kaikenlaisia velvollisuuksia täynnä, jotka ei lopulta koske kaikkia tasa-arvon mukaan!?

"Sitäpaitsi eikö kohta tyttöjä jotka menevät vapaaehtoisina palvelukseen ole sen verran että korvaavat nämä vellihousut sivarit joten olkaamme kaikki tyytyväisiä. "

Ei kuulemma korvaa...sinne menee liian vähän suhteessa siihen, mitä aikoinaan kuviteltiin menevän naisia kun vaisten vapaaehtoinen asepalveluksesta päätettiin.

Sitäpaitsi miten perustelet että sivarit ovat KAIKKI vellihousuja? Vellit on housuissa armeijan SUORITTANEILLA lusmureilla sodan aikana, jotka kuvittelevat rauhan aikana suorittaneensa jotakin suurta. Puheet ovat eri kuin teot!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38