onko hyvin?

onko?,.,.,.,.,.,.,.,.

moro! eli oon 14v poika, painan n. 68kg ja penkkimaksimini on 90kg, elikkä onko toi hyvä tulos minun ikäiseltäni, ja kannattaako enää suurempia painoja lähtä tämän ikäisenä nostamaan?

kiitos... :)

32

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulos.

tuollainen vitun kersa salilla on ensinnäkin vitun naurettava näky! mene kuikelo kasvamaan mieheksi ja palaa sitten asiaan.

t. 30v HC bodari

• vielä ..

Mitä vitun tekemistä sillä sinun painollasi on? vaikka pukkaisit 500kg mutta näyttäisit kärpäsenpaskalta, on yksi vitun hailee kaverille joka on sua painavempi ja isompi.

unohda ne suhteutukset painoosi. Kilpapellet on asia erikseen. mulle voima merkkaa isoa kokoa, massoja ja kovia tuloksia voimallisesti. voimaa ei voi kasvattaa loputtomiin kyniksenä, eikä ole edes k iva esitellä kyniksen kroppaa.

• :Ddd
        vielä .. kirjoitti:

Mitä vitun tekemistä sillä sinun painollasi on? vaikka pukkaisit 500kg mutta näyttäisit kärpäsenpaskalta, on yksi vitun hailee kaverille joka on sua painavempi ja isompi.

unohda ne suhteutukset painoosi. Kilpapellet on asia erikseen. mulle voima merkkaa isoa kokoa, massoja ja kovia tuloksia voimallisesti. voimaa ei voi kasvattaa loputtomiin kyniksenä, eikä ole edes k iva esitellä kyniksen kroppaa.

oot sit joku vitun muodoton läskikasa vai?

aijai ei oo helppoo sulla

• kyll----------------
        vielä .. kirjoitti:

sul meni kyl offtopiciin, kaverihan kysy vaan et onko hyvä tulos sen ikäseltään? joten koita pysyä aiheessa

• deca durabolin 600mg
        :Ddd kirjoitti:

oot sit joku vitun muodoton läskikasa vai?

aijai ei oo helppoo sulla

hahaa! "muodoton läskikasa"

kuule semmonen kasa oon että sun on tosiaan
        parempi huudella siellä mamman koneelta kuin
        salilla :D:D !

by the way.... olet mua heikompi ja pienempi. LOL.

fuckin teenages..

• ikäseltään? häh??
        kyll---------------- kirjoitti:

sul meni kyl offtopiciin, kaverihan kysy vaan et onko hyvä tulos sen ikäseltään? joten koita pysyä aiheessa

vittuako sen iällä tässä on tekemistä? jos joku penkkaa 67 kiloisena 90kg niin riittää kun kysytään että onko hyvä tulos. vittuako sen iällä on tässä asiassa merkitystä vitun pässi.

sitäpaitsi 14v ipana voi edelleen painua vittuun, menee vielä selkä paskaksi kun se rempoo päin persettä niillä neitipainoilla.
        mene vittu kyselemään saatanan voimanostoliitosta jos iällä on noin suuri merkitys asiaan :D

tuo vitun apina sopis paremmin vittu naruhyppelijäks, tai vaikka legoilla leikkimään. ei nyt vittu lapsia aleta täällä neuvomaan kun ei noilla ole munanhaivenetkaan kunnolla kasvaneet eikä edes spermaakaan kehity.

joten SUKSI VITTUUN. kiitos. apina.

• myöskään ymmärrä
        deca durabolin 600mg kirjoitti:

fuckin teenages..

mitä vittua te saatanan luuviulukuikelot auotte päätänne aina ja haukutte ihmisiä läskeiksi? tiedätkö teini yhden asian.... sä et näkis mitään kolmeen viikkoon kun menet vittuilemaan tuolla tavalla niille sun läskeillesi. sen verran nimittäin humahtaa pataan. niillä on sua enemmän voimaa rutosti eikä kukaan kadehdi jotain saatanan 14v apinaa saati vanhempaakaan jos kroppa on joku vitun classic bb tai sen alle.

jätkä ei tiedä edes treenaamisesta mitään ja tulee tänne ulisemaan :D:D hehehe...

kyllä sääkin vielä opetuksen saat kun meet väärälle kaverille vittuilemaan. tiedäthän että kevyempi kivi lentää pidemmälle kuin painavempi, joten aloita vaikka syömällä sitä mamman puuroa enemmän niin alat näyttää mieheltä.

samanlaisia saatanan harjanvarsiahan noista kaikki on... futispelaajat jne. hohohoho!

• oletpa kova jätkä
        ikäseltään? häh?? kirjoitti:

vittuako sen iällä tässä on tekemistä? jos joku penkkaa 67 kiloisena 90kg niin riittää kun kysytään että onko hyvä tulos. vittuako sen iällä on tässä asiassa merkitystä vitun pässi.

sitäpaitsi 14v ipana voi edelleen painua vittuun, menee vielä selkä paskaksi kun se rempoo päin persettä niillä neitipainoilla.
        mene vittu kyselemään saatanan voimanostoliitosta jos iällä on noin suuri merkitys asiaan :D

tuo vitun apina sopis paremmin vittu naruhyppelijäks, tai vaikka legoilla leikkimään. ei nyt vittu lapsia aleta täällä neuvomaan kun ei noilla ole munanhaivenetkaan kunnolla kasvaneet eikä edes spermaakaan kehity.

joten SUKSI VITTUUN. kiitos. apina.

Voimalla ei massalla pelle...

Täällä näyttää olevan yksi läskimooses jolla on helvetin huono itsetunto ja onneton itsekuri.

Mulle on aivan sama paljonko joku painaa, tärkeämpää on paljonko painoa saa liikkumaan eri nostomuodoissa. Se joka nostaa eniten on vahvin ja sillä selvä, turha on täällä traanitapiirien huudella jos ovat läskejä ja eivät jaksa kyykätä edes kahta sataa ja joutuvat nousemaan sängystä pyörähtämällä.

• lapsellista

jos kerta ootte jotain kolmikymppisiä äijiä, niin aika lapsellisia tosiaan ootte...

• pikkupojan puolustelija
        oletpa kova jätkä kirjoitti:

Voimalla ei massalla pelle...

Täällä näyttää olevan yksi läskimooses jolla on helvetin huono itsetunto ja onneton itsekuri.

Mulle on aivan sama paljonko joku painaa, tärkeämpää on paljonko painoa saa liikkumaan eri nostomuodoissa. Se joka nostaa eniten on vahvin ja sillä selvä, turha on täällä traanitapiirien huudella jos ovat läskejä ja eivät jaksa kyykätä edes kahta sataa ja joutuvat nousemaan sängystä pyörähtämällä.

Pidä sinä turpas kiinni saatanan tiukka homoperse :D mene sinne vitun dieettisalille syömään herneitä ja laihduttele lisää vitun kyniksen esikuva :D

Sulleko sama minkä painaa? haha, äitiskin painoi sua enemmän kun sut synnytti. Nyt pojasta on tullut pelkkä kirppu pienini tiukkoine lihaksineen vitun baywatch pelle :D

että älä siinä isottele. kyykkään kuule vitusti enemmän kun 200kg että älä huutele.

• paljonko paino?
        pikkupojan puolustelija kirjoitti:

Pidä sinä turpas kiinni saatanan tiukka homoperse :D mene sinne vitun dieettisalille syömään herneitä ja laihduttele lisää vitun kyniksen esikuva :D

Sulleko sama minkä painaa? haha, äitiskin painoi sua enemmän kun sut synnytti. Nyt pojasta on tullut pelkkä kirppu pienini tiukkoine lihaksineen vitun baywatch pelle :D

että älä siinä isottele. kyykkään kuule vitusti enemmän kun 200kg että älä huutele.

Paljonko sä tänään painat, varmaan ainakin 150kg.

Valehtele vielä jotain jookos vaikutat oikein pätevältä kaverilta.

Oletko harkinnut hoitoon ohjautumista, et ole henkisesti oikein kunnossa?

Jaksatko muuten kävellä sängystä jääkaapille vai pitääkö levätä matkalla?

T: 100kg ja kyykky 320kg

• jaksanko?
        paljonko paino? kirjoitti:

Paljonko sä tänään painat, varmaan ainakin 150kg.

Valehtele vielä jotain jookos vaikutat oikein pätevältä kaverilta.

Oletko harkinnut hoitoon ohjautumista, et ole henkisesti oikein kunnossa?

Jaksatko muuten kävellä sängystä jääkaapille vai pitääkö levätä matkalla?

T: 100kg ja kyykky 320kg

jaksan heittää sinut paskanpuhujan lammikkoon.

t. en usko sinua senkin 100kg kynäniska. alle 130kiloiset punnitaan neuvolassa.

t. karju

• ja hah hah
        jaksanko? kirjoitti:

jaksan heittää sinut paskanpuhujan lammikkoon.

t. en usko sinua senkin 100kg kynäniska. alle 130kiloiset punnitaan neuvolassa.

t. karju

Taidat olla ehkä maailman kovin jätkä. Kyllä suomi24-palstoilta ne kovimmat nostajat löytyvät.

HAH HAH HAA

P.S Alle 150 kiloisia ei tarvitse punnita, ettäs tiedät pikkupoika.

t. tosikarju 167kg/204cm ja hauis 61cm

• pitäiskö sua uskoa?
        ja hah hah kirjoitti:

Taidat olla ehkä maailman kovin jätkä. Kyllä suomi24-palstoilta ne kovimmat nostajat löytyvät.

HAH HAH HAA

P.S Alle 150 kiloisia ei tarvitse punnita, ettäs tiedät pikkupoika.

t. tosikarju 167kg/204cm ja hauis 61cm

mulla on 45-46cm haba, painoa vähän alta 140kg ja 185cm äijä.

se mitä sinä siellä lauot on takuulla täyttä paskaa. jos enempää vittuilua tulee niin jätä ihmeessä numeros niin tulen vetelemään korville.
        ei kato tarvi sillä 60cm haballa piilossa uhota.

• muka uskoa
        pitäiskö sua uskoa? kirjoitti:

mulla on 45-46cm haba, painoa vähän alta 140kg ja 185cm äijä.

se mitä sinä siellä lauot on takuulla täyttä paskaa. jos enempää vittuilua tulee niin jätä ihmeessä numeros niin tulen vetelemään korville.
        ei kato tarvi sillä 60cm haballa piilossa uhota.

Tuon kokoinen äijä ja haba vain 45-46cm ohhoh eikö haba kasva vai onko kaikki massa vyötäröllä?

80 kiloisilla bodareillakin on isommat habat kuin tällä palstan "kovimmalla" jätkällä.

Onpa onnettoman kokoinen hauis ei voi muuta sanoa.

Kannattaisiko välillä treenata eikä vain syödä, voisi tulla kehitystäkin?

Hei nyt tajusin, sä taidatkin olla se onneton jätkä joka ei ilmestynytkään kirjaston eteen tuolla aiemmassa ketjussa.

P.S mun iskä voittaa sun iskän lälläs lää...

• sanoin...
        muka uskoa kirjoitti:

Tuon kokoinen äijä ja haba vain 45-46cm ohhoh eikö haba kasva vai onko kaikki massa vyötäröllä?

80 kiloisilla bodareillakin on isommat habat kuin tällä palstan "kovimmalla" jätkällä.

Onpa onnettoman kokoinen hauis ei voi muuta sanoa.

Kannattaisiko välillä treenata eikä vain syödä, voisi tulla kehitystäkin?

Hei nyt tajusin, sä taidatkin olla se onneton jätkä joka ei ilmestynytkään kirjaston eteen tuolla aiemmassa ketjussa.

P.S mun iskä voittaa sun iskän lälläs lää...

sulle rehellisen mitan. jos haluat whinetä lisää ihan kasvotusten niin pistä ihmeessä mailia niin pääset vittuilemaan tänne paikan päälle missä tapaaminen nyt ikinä sovitaankin.

[email protected]

katotaan sitten minkäkókoinen pelle sieltä hyppii vastaan.

kyllä mulla massaa löytyy enemmän kuin sinun kynäniska 80kg apinoilta... anna tulla vaan niin saat lättyys kunnolla.

osoite kouvola.

• sua isompi jätkä
        sanoin... kirjoitti:

sulle rehellisen mitan. jos haluat whinetä lisää ihan kasvotusten niin pistä ihmeessä mailia niin pääset vittuilemaan tänne paikan päälle missä tapaaminen nyt ikinä sovitaankin.

[email protected]

kyllä mulla massaa löytyy enemmän kuin sinun kynäniska 80kg apinoilta... anna tulla vaan niin saat lättyys kunnolla.

osoite kouvola.

harvoinpa sitä näkee ihan 50cm käsiä... näillä mun tumpuilla taitan sulta niskat. yleisen käsitykseni mukaan nämä pellet jättävät asiat tänne eikä niistä ole mitään minnekään sopimaan.

sinun paskapuheisiin ei todellakaan ole mitään luottoa eikä sinun känttysi ole kuin rasvalla täytettyä paskaa eikös niin.

sekin vielä että tässä on treenattu vasta pari vuotta joten siinä ajassa on käsi kasvanut mielestäni ihan mukavasti... eipä noita 50cm käsiä moneltakaan löydy mitä olen katellut.

jos puhut lavoilla poseeraavista siimoista 80kg niin voi vittu kun säälität mua :D

katotaan miten siippakettu imee verta nenästään kun saat mut 140kg vastaan :D voin sanoa että mahaa ei löydy paljon enempää mitä halmeellakaan, siitä voit päätellä.

vitun sika.

• tyytyväinen tankero
        sanoin... kirjoitti:

[email protected]

osoite kouvola.

Käytkö usein uimarannalla tai uimahallissa?

Harrastatko seksiä paita päällä?

Näyttääkö vaatteet lainapeitteeltä päälläsi?

Jaksatko juosta kilometriä hengästymättä?

Häpeätkö itseäsi ja vyötäröäsi?

Onko itsetuntosi huono?

Sä et ole Kouvolaa nähnytkään.

Vai oikein "julkuraj", niinpä niin:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=106&conference=3000000000000010&posting=22000000042193929

Se tulee vetää lättyyn koska netissä kiusataan.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=106&conference=3000000000000010&posting=22000000042091689

Joopa joo...

• ja sinä et
        tyytyväinen tankero kirjoitti:

Käytkö usein uimarannalla tai uimahallissa?

Harrastatko seksiä paita päällä?

Näyttääkö vaatteet lainapeitteeltä päälläsi?

Jaksatko juosta kilometriä hengästymättä?

Häpeätkö itseäsi ja vyötäröäsi?

Onko itsetuntosi huono?

Sä et ole Kouvolaa nähnytkään.

Vai oikein "julkuraj", niinpä niin:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=106&conference=3000000000000010&posting=22000000042193929

Se tulee vetää lättyyn koska netissä kiusataan.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=106&conference=3000000000000010&posting=22000000042091689

Joopa joo...

ole 46cm kättä nähnytkään! :D

• enpä ole en
        ja sinä et kirjoitti:

On niin pieni hanska tuo neljäkutonen että ei sitä helpolla näe.

• taidat olla
        enpä ole en kirjoitti:

On niin pieni hanska tuo neljäkutonen että ei sitä helpolla näe.

vituttais minuakin olla tuollainen nynnerö kuten sinä siinä. 46cm on kuule iso hanska.

• kade mitä häh?
        taidat olla kirjoitti:

vituttais minuakin olla tuollainen nynnerö kuten sinä siinä. 46cm on kuule iso hanska.

Miksi olisin kateellinen tyypille jolla on pienempi hauis kuin itselläni?

Enpä usko että kukaan on sinulle kateellinen, kuka tahansa saa roinaamalla tuon kokoiset hauikset muutamassa vuodessa ja isommatkin.

• mitenkäs sinä
        ja sinä et kirjoitti:

Sinäpä et ole harrastanut seksiä kuin itsesi kanssa, eikä sekään ollut kovin sävähdyttävää.

Eipä hätää, laihdutat vain noin 40 kg ja saattaa sinullakin flaksi joskus käydä. Muistat vain että et puhu kovinkaan paljoa kun yrität iskeä jotakuta, jos avaat suusi niin sitten ei kyllä enää ole mitään saumaa.

On sen verran säälittävää juttua nämä sinun juttusi että kannattaa olla hiljaa jos haluaa saada jotain muutakin kuin lämmintä kättä tai naapurin lammasta.

• niin varmaan joo
        mitenkäs sinä kirjoitti:

Sinäpä et ole harrastanut seksiä kuin itsesi kanssa, eikä sekään ollut kovin sävähdyttävää.

Eipä hätää, laihdutat vain noin 40 kg ja saattaa sinullakin flaksi joskus käydä. Muistat vain että et puhu kovinkaan paljoa kun yrität iskeä jotakuta, jos avaat suusi niin sitten ei kyllä enää ole mitään saumaa.

On sen verran säälittävää juttua nämä sinun juttusi että kannattaa olla hiljaa jos haluaa saada jotain muutakin kuin lämmintä kättä tai naapurin lammasta.

"kuka tahansa saa roinaamalla samat tumput"

ja sinä poika voit unelmoida näistä 46cm tumpuista kun niissä sinun 50cm tumpuissa on 4cm liikaa LÄSKIÄ :D hah hah ha!

joten laihduta ne läskit pois ja tule sitten vertailemaan haboja pälli :D

ps. roinalla ei saa hetkessä 50cm käsiä, raja töksähtää vastaan kyllä ennen tai myöhemmin. vai mitä läskikäsi?

• 46cm haba
        mitenkäs sinä kirjoitti:

Kuulostat runkkarilta läskikäsi. Äitisi käytti sinua hyväkseen kun olit pieni, niinpä syömällä sait läskikädet ja nyt runkkaat itseäsi ja katselet äitisi kuvia :D ? eiks jee?

mä en laihduta mitään mutta sinuna, läskikätenä, menisin kokeilemaan jumppaa ;D

sori vaan mutta ei ole puutetta naisista, kuten sanoin niin omistan 46cm tumput joista sinä läskikäsi voit vain unelmoida, hohohooo!

• vielä neitsyt
        46cm haba kirjoitti:

Kuulostat runkkarilta läskikäsi. Äitisi käytti sinua hyväkseen kun olit pieni, niinpä syömällä sait läskikädet ja nyt runkkaat itseäsi ja katselet äitisi kuvia :D ? eiks jee?

mä en laihduta mitään mutta sinuna, läskikätenä, menisin kokeilemaan jumppaa ;D

sori vaan mutta ei ole puutetta naisista, kuten sanoin niin omistan 46cm tumput joista sinä läskikäsi voit vain unelmoida, hohohooo!

Et siis ole naista nähnytkään ja tyttöystäväsi sukunimi on .jpg.

Niinhän se on ettei pelkästään syömällä ja roinaamalla naista saa.

No onneksi on vielä se sinun naapurin lammas joka lohduttaa sinua vaikeina aikoinasi.

Suosittelen edelleen laihdutusta, saattaisi auttaa naismarkkinoilla.

• sapetus..
        deca durabolin 600mg kirjoitti:

fuckin teenages..

..ja sun on helppo huudella pienemmilles. vastaavanlainen apina hakattiin kerran 5 miehen porukalla pesäpallomailalla paskaksi kun hormooni huuruissa oli käynyt pentuun käsiksi. siihen loppui sen nostot kun rollaattorilla kulkee nykyään. ja toistaiseksi mitä sä noilla voimillas teet jos ottaa tykin ja ampuu sulta polvet sillä siihen pystyy jo 14 vuotiaatkin.

ps: ihan van tiedoksi

• ynnnnnnnnnnnnnn

onhan se ihan hyvin, mut tuon ikäisenä ei kannattaisi mitään maksimipainoja nostella. pysyttele painoissa joilla saat vähintään 12 toistoa. ja se tekniikka on tärkeä liikkeissä. jos nostaa 60 kiloisena 90 kiloa niin että perse ilmassa/pompauttaa rinnalta niin se ei ole yhtään mitään.

• ..piipertäjiä...

..Koko vitun 90 kiloa on ihan normaali paino ja siihen se noilta visvasuilta jääkin :D menisit 14v pelle leikkimään pihalle pallon kanssa,
        jätä aikuisille nää hommat..
        .
        .
        .

• dadadadadada
        ..piipertäjiä... kirjoitti:

..Koko vitun 90 kiloa on ihan normaali paino ja siihen se noilta visvasuilta jääkin :D menisit 14v pelle leikkimään pihalle pallon kanssa,
        jätä aikuisille nää hommat..
        .
        .
        .

käytös on ainakin 12 vuotiaan kanssa samaa tasoa! XD

• ihan päin vittua

ihan päin vittua tuollaiset tulokset.

ota mallia mun tumpuista

T: 45-46cm kädet lihasta

• shot put

Valmennettavani, kuulantyönnön Suomen mestari on ikäisenäsi nostanut penkistä tuollaisen viiden toiston penkkisarjan. Enpä usko, että moni 14-vuotias ottaa enemmän. Tee sinäkin vielä monta vuotta sarjaenkkoja, ykkösenkkoja ei kannata ainakaan kovin usein ikäisenäsi punnertaa.

Hyvällä alulla olet, hyviä treenejä vaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      90
      5785
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4752
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3077
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      2734
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2006
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1533
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      189
      1348
    Aihe