Videokuvaa ihmekokouksesta 3

Pittsburgh

30

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..ihme, kun sinä sait alkusi...hähähähäähähääää...

En vaivautunut edes katsomaan....

Nyt lisää ihmekahvia ja ihmetellään ihmeissämme....

Koska muuten ihmemies tulee taas televisiosta?

• Pittsburgh

Etkö uskaltanut katsoa? Pelkäät siis tulevasi uskoon?

• Pittsburgh kirjoitti:

Etkö uskaltanut katsoa? Pelkäät siis tulevasi uskoon?

Minä en pelkää mitään, enkä ketään...

Minulla ei ole mahdollisuutta tulla uskoon, koska aivoni toimivat....osaan ajatella ihan itse.
        En tarvitse mielikuvituskavereita....

• Tähdenlento
        Tarkastaja.X kirjoitti:

Minä en pelkää mitään, enkä ketään...

Minulla ei ole mahdollisuutta tulla uskoon, koska aivoni toimivat....osaan ajatella ihan itse.
        En tarvitse mielikuvituskavereita....

Sinä olet vielä 'pierussa', sen tilu-lei -putken jälkeen, etkä osaa vielä hahmottaa todellisuutta?

• Tähdenlento kirjoitti:

Sinä olet vielä 'pierussa', sen tilu-lei -putken jälkeen, etkä osaa vielä hahmottaa todellisuutta?

..olen kaatokännissäkin ateisti ja nyt olen selvänä jo...kiitos kysymästä, oli tosi hauska reissu. ;-D

• Tähdenlento
        Tarkastaja.X kirjoitti:

..olen kaatokännissäkin ateisti ja nyt olen selvänä jo...kiitos kysymästä, oli tosi hauska reissu. ;-D

epäillä kuntoasi kun ottaa huomioon, että vielä aamuyön tunneillakin olet ollut pyörryksissä ja etenkin sen nestemäisen taikajuoman gallonamäärä!

Tosin taikajuoma saakin ihmisen kuvittelemaan kaikennäköistä! Ja aivot kukkivat ties mitä rehua!

Muutekseen korkokenkien oikeaoppinen käyttö edellyttää useampaa harjoitustuntia, selvinpäinkin. Lienee ollut näky, kun kenkäsi korot ovat muljahdelleet sinne sun tänne. Ei ihme, jos nilkat ovat kipeytyneet. Ja oletko varma, ettei niissä ilmene vielä jälkikäteen hiusmurtumiakin?

• Tähdenlento kirjoitti:

epäillä kuntoasi kun ottaa huomioon, että vielä aamuyön tunneillakin olet ollut pyörryksissä ja etenkin sen nestemäisen taikajuoman gallonamäärä!

Tosin taikajuoma saakin ihmisen kuvittelemaan kaikennäköistä! Ja aivot kukkivat ties mitä rehua!

Muutekseen korkokenkien oikeaoppinen käyttö edellyttää useampaa harjoitustuntia, selvinpäinkin. Lienee ollut näky, kun kenkäsi korot ovat muljahdelleet sinne sun tänne. Ei ihme, jos nilkat ovat kipeytyneet. Ja oletko varma, ettei niissä ilmene vielä jälkikäteen hiusmurtumiakin?

...saat ihan rauhassa epäillä ja ihmetellä.

Minä en tarvitse mitään harjoitusta korkokenkien käyttöön..se sujuu mukavasti. Jos kävelee uusien kenkien kanssa ja tanssii rajusti, jalan pohjaan nousi mukava hiertymä rakkula, jonka poistin ammatillisesti...hähähhäähäää...kyllä oli mukava viikonloppu...jeeeeeeee..lisäääää...

• NineStar

Ja tuo videosi todisti sen!

• Voitko edes jonkin kerran esittää jotakin..... noh vaikka jotakin mikä edes jollakin etäisellä tavalla on järjellistä?????

Missä se parantuminen tapahtui????

Se että joku parantuu jostakin sairaudesta ei tarkoita sitä että tämän parantumisen on aikaan saanut mikään yliluonnollinen voima.

Jos jossakin sairaudessa parantumis mahdollisuudet ovat 0/999999 mutta sitten joku parantuu siitä eli nyt 1/1000000 parantunut kyseisestä asiasta mikään ei ole muuttunut.

Nyt sinulla on 1/1000000 mahdollisuus parantua kyseisestä sairaudesta.
      Se ettei tiedetä kuinka joku on parantunut ei tarkoita että jokin on taikonut kyseisesen sairauden pois.
      Jos ei ole olemassa selitystä kuinka joku on parantunut siihen ei silloin ole olemassa selitystä. Mikään vaihtoehtoinen selitys ei käy.

Jos joku väittää että hän voi tehdä parannuksia miksi hän ei paranna ihmisiä sairaalassa?

Tälläinen video ei todista yhtään mitään.

Se todistaa ainoastaan sen että on olemassa paljonkin ihmisiä joita ei kiinnosta tietää mitä oikeasti tapahtuu ja he ovat valmiita hyväksymään minkä tahansa selityksen joka näyttää olevan yhteväinen heidän oman uskontonsa kanssa.

• Pittsburgh

Kirjoitit:

"Jos joku väittää että hän voi tehdä parannuksia miksi hän ei paranna ihmisiä sairaalassa?"

Ei kukaan Jumalan palvelija ole väittänyt voivansa parantaa sairaita vaan Jumala on Hän joka parantaa.

Kyllä sairaalassakin sairaat paranevat. Olen lukenut Benny Hinnin kirjasta "Tule Pyhä Henki", kuinka Benny Hinn meni ison ryhmän kanssa erääseen Kanadalaiseen sairaalaan ja siellä parani valtavat määrät ihmisiä sitä mukaa kun ryhmä kulki siellä sairaalassa ja voiteli ihmisiä öljyllä tehden ristimerki otsaan ja rukoillen.

Kirjassa oli siitä pitkä kirjoitus. Ihmiset kaatuivat Jumalan voimasta odotushuoneissakin, terveetkin ihmiset ja jopa vielä tupakkasuussa makasivat lattilla Jumala voimasta kun olivat kaatuneet.

Sairaalassa oli valtava Jumalan voima silloin ja sairaat todellakin paranivat. Benny Hinn ei tehnyt sitä vaan Jeesus Kristus Jumalan Poika, Benny Hinn oli vain välikappaleena.

• On tuota

Kun paranemis-/ylösnousemisprosentti on ollut nolla ja sitten yhtäkkiä joku paranee / ylösnousee, niin sinä vetoat kuinka määrätty osa ihmisistä paranee/ylösnousee. Minä pitäisin ihmeenä, jos viesteihisi alkaisi tulla järkeä. Missä se edes voisi tapahtua????

• NineStar
        Pittsburgh kirjoitti:

Kirjoitit:

"Jos joku väittää että hän voi tehdä parannuksia miksi hän ei paranna ihmisiä sairaalassa?"

Ei kukaan Jumalan palvelija ole väittänyt voivansa parantaa sairaita vaan Jumala on Hän joka parantaa.

Kyllä sairaalassakin sairaat paranevat. Olen lukenut Benny Hinnin kirjasta "Tule Pyhä Henki", kuinka Benny Hinn meni ison ryhmän kanssa erääseen Kanadalaiseen sairaalaan ja siellä parani valtavat määrät ihmisiä sitä mukaa kun ryhmä kulki siellä sairaalassa ja voiteli ihmisiä öljyllä tehden ristimerki otsaan ja rukoillen.

Kirjassa oli siitä pitkä kirjoitus. Ihmiset kaatuivat Jumalan voimasta odotushuoneissakin, terveetkin ihmiset ja jopa vielä tupakkasuussa makasivat lattilla Jumala voimasta kun olivat kaatuneet.

Sairaalassa oli valtava Jumalan voima silloin ja sairaat todellakin paranivat. Benny Hinn ei tehnyt sitä vaan Jeesus Kristus Jumalan Poika, Benny Hinn oli vain välikappaleena.

Palestiinassa syntynyt arabi.

FBI teki tutkimuksen Benny Hinnin väittämistä parantumisistaan ja kappas, ihmiset jotka Benny Hinn oli muka parantut olivat kaikki kuoleet sairauksiinsa.

Lisäksi Benny Hinn on tehnyt lukuisia ennustuksia jotka eivä ole toteutuneet, kuten se että jumala tuhoaa homot 1995,Fidel Castron kuolema 1998, Ensimmäinen naispresidentti jenkkeihin 2002.

Lisäksi on dokumentoitu siitä että Hinn kieltäytyy ottamasta vakavasti sairaita parannettavaksi.

lisäksi Hinn laittoi rahoja jotka piti mennä hyväntekeväisyyteen ostaakseen itsellensä suihkukoneen,

Lisäksi Hinnistä on menossa tutkimus hänen rahankeräyksien kohteistaan ja veikkaan että Hinn on kohtavankilassa!

• Pittsburgh
        NineStar kirjoitti:

Palestiinassa syntynyt arabi.

FBI teki tutkimuksen Benny Hinnin väittämistä parantumisistaan ja kappas, ihmiset jotka Benny Hinn oli muka parantut olivat kaikki kuoleet sairauksiinsa.

Lisäksi Benny Hinn on tehnyt lukuisia ennustuksia jotka eivä ole toteutuneet, kuten se että jumala tuhoaa homot 1995,Fidel Castron kuolema 1998, Ensimmäinen naispresidentti jenkkeihin 2002.

Lisäksi on dokumentoitu siitä että Hinn kieltäytyy ottamasta vakavasti sairaita parannettavaksi.

lisäksi Hinn laittoi rahoja jotka piti mennä hyväntekeväisyyteen ostaakseen itsellensä suihkukoneen,

Lisäksi Hinnistä on menossa tutkimus hänen rahankeräyksien kohteistaan ja veikkaan että Hinn on kohtavankilassa!

Kirjoitit:

"Lisäksi Hinnistä on menossa tutkimus hänen rahankeräyksien kohteistaan ja veikkaan että Hinn on kohtavankilassa!"

Yhdysvaltain hallitus tai kongressi eli maan ylin johto järjesti perusteellisen tutkimuksen Benny Hinnin toiminnasta ja kun tutkimus oli saatu suoritettua ei löytynyt mitään vilppiä vaan Benny Hinnillä todettiin olevan puhtaat jauhot pussissa.

• NineStar
        Pittsburgh kirjoitti:

Kirjoitit:

"Lisäksi Hinnistä on menossa tutkimus hänen rahankeräyksien kohteistaan ja veikkaan että Hinn on kohtavankilassa!"

Yhdysvaltain hallitus tai kongressi eli maan ylin johto järjesti perusteellisen tutkimuksen Benny Hinnin toiminnasta ja kun tutkimus oli saatu suoritettua ei löytynyt mitään vilppiä vaan Benny Hinnillä todettiin olevan puhtaat jauhot pussissa.

Benny Hinn on myöskin huumausaine asioissa tutkimusalaisena, kaksi hänen sisäpiiriläistä kuoli herooiini yliannostukseen ja kolme pidätettiin huumausaineiden alaisena.

Joten jos puhut siitä "puhtaita jauhoja pussissa" niin tiedän mitä jauhetta se on! :)

katsoskun kaikki Ihmeparantajat ovat jääneet kiinni huijauksesta joskus.

http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_evangelist_scandals

Mutta sinä olet Pittsburgh semmoinen aivopesty seurakuntalammas, sinä et kykene kyseenalaistamaan yhtään mitään sillä mielesi on murrettu ja sinä olet lammas menossa teuraalle!

Ei sinussa ole mieltä eikä sisua, kohta sinä käännyt Muslimiksi ja sitten vaikka harekrishnaksi tai kuka sinua sitten tulee käännyttämään.

• Pittsburgh kirjoitti:

Kirjoitit:

No siinä tapauksessa.

Miksi Jumala ei osoita olevansa olemassa ja paranna kaikkia sairairta ja sairaalloisia maailmassa niin ettei sairaaloita enään tarvittaisi, ainankaan vähään aikaan.

Jo se että vetoat Benny Hiniin on osoitus arvostelukyvyn ja kriittisen tarkastelun kokonaisvaltaisesta poissaolosta.

Kyseessä on loistava osoitus siitä kuinka joku käyttää ihmisien hyväuskoisuutta hyväkseen.
        Ainoa välikappale joka Benny Hin on, on uskovan lompakon ja Benny Hinin pankkitilin.

• On tuota kirjoitti:

Kun paranemis-/ylösnousemisprosentti on ollut nolla ja sitten yhtäkkiä joku paranee / ylösnousee, niin sinä vetoat kuinka määrätty osa ihmisistä paranee/ylösnousee. Minä pitäisin ihmeenä, jos viesteihisi alkaisi tulla järkeä. Missä se edes voisi tapahtua????

Jos jokin sairaus on parantumaton ja siitä parantuukin yksi ihminen voit sanoa että kyseessä on ihme ja minä myönnän että se on ihme.

Tämä siinä tapauksessa mikäli määritämme ihmeen siten ettei siitä ole olemassa minkäänlaisia todisteita. Toisin sanoen se on selittämätön.

Mutta jos sanot että tämä ihme on peräisin joltakin jumalalta sinä olet selittänyt kyseisen tapahtuman.
        Sinun selityksesi on silloin Jumala.

Nyt sinulla koska olet tehnyt väitteen: Jumala tekee ihmeitä, on velvollisuus osoittaa että väitteesi pitää paikkansa.

Toisin sanoen sinun on osoitettava että Jumala on olemassa, muussatapauksessa olet tehnyt perustelemattoman väitteen.

Näin ollen koska et ilmeisestikkään kykene tätä tekemään todellinen vastaus on; Sinä et tiedä.

Minä puolestani olen tässä asiassa täysin samaa mieltä. Minä en tiedä, eikä tiedä kukaan muukaan.

Kenelläkään ei ole siis tietämystä mistä johtuen aikaisemmin parantumattomaksi luullusta sairaudesta joku on parantunut. Vastausta ei ole.
        Se että jostakin ei ole vastausta ei tarkoita sitä että voisit keksiä jonkin vastauksen, se yksinkertaisesti tarkoittaa; Ei ole olemassa vastausta.

Jotta jokin vastaus puolestaan voidaan ottaa vakavasti on osoitettava että paraneminen on lähtöisin tästä kyseisetä perustelusta.

>> ylösnousemisprosentti

• Gagarin
        Alffa-Omega kirjoitti:

Jos jokin sairaus on parantumaton ja siitä parantuukin yksi ihminen voit sanoa että kyseessä on ihme ja minä myönnän että se on ihme.

Tämä siinä tapauksessa mikäli määritämme ihmeen siten ettei siitä ole olemassa minkäänlaisia todisteita. Toisin sanoen se on selittämätön.

Mutta jos sanot että tämä ihme on peräisin joltakin jumalalta sinä olet selittänyt kyseisen tapahtuman.
        Sinun selityksesi on silloin Jumala.

Nyt sinulla koska olet tehnyt väitteen: Jumala tekee ihmeitä, on velvollisuus osoittaa että väitteesi pitää paikkansa.

Toisin sanoen sinun on osoitettava että Jumala on olemassa, muussatapauksessa olet tehnyt perustelemattoman väitteen.

Näin ollen koska et ilmeisestikkään kykene tätä tekemään todellinen vastaus on; Sinä et tiedä.

Minä puolestani olen tässä asiassa täysin samaa mieltä. Minä en tiedä, eikä tiedä kukaan muukaan.

Kenelläkään ei ole siis tietämystä mistä johtuen aikaisemmin parantumattomaksi luullusta sairaudesta joku on parantunut. Vastausta ei ole.
        Se että jostakin ei ole vastausta ei tarkoita sitä että voisit keksiä jonkin vastauksen, se yksinkertaisesti tarkoittaa; Ei ole olemassa vastausta.

Jotta jokin vastaus puolestaan voidaan ottaa vakavasti on osoitettava että paraneminen on lähtöisin tästä kyseisetä perustelusta.

>> ylösnousemisprosentti

BRAVO!

• menee halpaan

"Voiko joku tämän nähtyään vielä epäillä Jumalan olemassaoloa?"

Kyllä. Esimerkiksi se Jumalan olemassaolo ei tullut mitenkään esiin. Palkatut näyttelijät "ihmeparantuvat" hämmästyttävällä tavalla.

Jos näen joskus ihan itse paikalla ollessani, että jollekulle torsolle kasvaa kädet ja jalat, pidän sitä suurena ihmeenä.

Mistähän johtuu, ettei kukaan ole ikinä lunastanut tarjottuja summia ihmeparantumisesta, jos he kykenevät todistamaan ihmeparantumisensa? Johtuu epäilemättä siitä, että uskovaisten "ihmeet" ovat asiallisesti suurta kusetusta.

• kadun*nainen

Siinä onkin miettimistä, onko tuo totta, koska on vain kaksi vaihtoehtoa:

joko nuo parantuneet ovat jo ennestään kuntoutuneita, tai terveitä, huolella etuk.
      valittuja esiintyjiä, jolloin show perustuisi
      feikki-iloitteluun, millä yliluonnollisten parantavien voimien olemassaolo todistettaisiin.
      Täysin vastoin Kuhlmanin saarnaamaa etiikkaa

tai 2. Ihmeparantumisia tapahtuu.
      Se ovatko nuo parantumiset täysin kontrolloituja
      ja pysyviä on epäselvää.

Alalla liikkuu monenlaista yrittäjää ja valitettavasti rahasta on tullut motivaation lähde

• Totta kai voi epäillä. Kyse ei ole jääräpäisestä skeptisyydestä, vaan ainostaan siitä että noissa ns. "parannuskokouksissa" parantuneet eivät useinkaan a) olleet alunperinkänä sairaita tai b) eivät oikeasti parantuneetkaan. Molemmista tapauksista on hyviä esimerkkejä.

Hyväksyäkseni että tuossa videossa nyt esimerkiksi tapahtui "ihmeparannus", minun on oletettava kaikenlaista. Minun on oletettava, että poika ei esimerkiksi pystynyt kävelemään ennestään. Ehkä hän pystyikin, mutta pyörätuoli helpotti liikkumista. Minun on oletettava, että parantuminen on pitkäaikaista, ehkä se ei ollutkaan, vaan ainostaan hetken huumaa. On tehtävä kaksi valtavaa oletusta, joiden perusteella "ihme" on todellinen, mutta jos en tee niitä oletuksia, niin sitten ei ole ihmettäkään. "ihme" perustuu siis oletuksiin. Ja minä en oleta jumalaa, minä haluan siitä vähän parempia todisteita, kuin vain oman oletukseni. Joten kyllä, epäilen edelleen jumalan olemassaoloa.

Yksi "ihmeparannus" jota olen pitkään seurannut on pastori Todd Bentleyn parantama mies jolla oli amputoidut jalat ja lasisilmä... Jalkojen piti kasvaa takaisin ja lasisilmän piti nähdä, koska jumala ne paransi. No onko näin käynyt? Eipä ole tietoa, kun asiasta on vaiettu sen jälkeen aivan täysin. Tässä alkuperäinen video: http://www.youtube.com/watch?v=rHAf3W3iPPY

...Uskoisin helposti jumalan parantavaan voimaan, haluaisin nähdä tämän miehen kävelevän kahdella oikealla jalalla ja näkevän molemmilla silmillään. Ongelma on vain siinä että asiasta vaietaan. Luulisi, että jos olisi tämmöinen ihme näytettävänä, siitä pidettäisiin isoa meteliä... Miksi asiasta vaietaan?

• Gagarin

Sinä jaksat hakata päätäsi seinään. En enää osaa sanoa, onko se ihailtavaa vai surullista, mutta älykästä se ei ole ollut missään vaiheessa.

Et ole koskaan ilmeisesti käynyt sairaalan ensiavussa tai tehohoito-osastolla? Siellä tapahtuu oikeasti "ihmeitä", ei jumalan ansiosta, vaan ammattitaitoisen henkilökunnan. Tällaisten esittämiesi "todisteiden" valossa ainoastaan teet itsesi naurunalaiseksi, sekä halvennat tahattomasti (tai tarkoituksellisesti?) sellaisia ihmisiä, jotka ammatikseen pelastavat ihmishenkiä.

Jos joskus (en niin toivo) joudut onnettomuuteen, kumpaan sinut täytyisi kiikuttaa harsittavaksi kasaan: Hihhuleiden kaatuiluhegemonioihin vai Meilahden ensiapuun?

Toisaalta se voisi olla sinulle silmät avaava kokemus. Jos näin kävisi, eikö olisi ironista rukoilla jumalalta apua, koska omalla logiikallasi (?!) hän sinut pahaan jamaan on saattanut lähtökohtaisesti?

Linkitä meille sellainen video, missä amputoitu raaja kasvaa takaisin, tai onnettomuudessa jauhelihaksi muuttunut ihminen palaa takaisin entiseen muotoonsa. SE olisi IHME... Miksihän sellaista ei ole tapahtunut tai dokumentoitu? Mistähän johtuu? Mieti sitä edes pieni hetki, vai pelkäätkö tulevasi epäuskoon?

• Pittsburgh

Kirjoitit:

"Et ole koskaan ilmeisesti käynyt sairaalan ensiavussa tai tehohoito-osastolla? Siellä tapahtuu oikeasti "ihmeitä", ei jumalan ansiosta, vaan ammattitaitoisen henkilökunnan. Tällaisten esittämiesi "todisteiden" valossa ainoastaan teet itsesi naurunalaiseksi, sekä halvennat tahattomasti (tai tarkoituksellisesti?) sellaisia ihmisiä, jotka ammatikseen pelastavat ihmishenkiä."

Vain Jumalalla on voima parantaa. Ihnmisellä ei ole voimaa parantaa ketään. Lääkäri voi vain ommella haavan kiinni, mutta lääkärinkin täytyy odottaa kunnes Jumala parantaa.

Miten Jumalan ihmeet halventavat sairaalahenkilökuntaa? Millä tavalla teen itseni naurunalaiseksi jos näytän Jumalan ihmetekoja?

Kirjoitit:

"Toisaalta se voisi olla sinulle silmät avaava kokemus. Jos näin kävisi, eikö olisi ironista rukoilla jumalalta apua, koska omalla logiikallasi (?!) hän sinut pahaan jamaan on saattanut lähtökohtaisesti?"

Ei Jumala ketään saata pahaan jamaan. Onnettomuudet sattuvat inhimillisistä virheistä ja esim. keliolosuhteista.

Kirjoitit:

"Linkitä meille sellainen video, missä amputoitu raaja kasvaa takaisin, tai onnettomuudessa jauhelihaksi muuttunut ihminen palaa takaisin entiseen muotoonsa. SE olisi IHME... Miksihän sellaista ei ole tapahtunut tai dokumentoitu? Mistähän johtuu?"

Kyllä amputoitujen raajojen kuten käsien ja jalkojen takaisin kasvamisia hetkessä on tapahtunut paljon rukouksen voimasta. Kun sanoit että sellaista ei ole tapahtunut, niin voin sanoa että kyllä on tapahtunut ja hyvin paljon.

• NineStar
        Pittsburgh kirjoitti:

Kirjoitit:

"Et ole koskaan ilmeisesti käynyt sairaalan ensiavussa tai tehohoito-osastolla? Siellä tapahtuu oikeasti "ihmeitä", ei jumalan ansiosta, vaan ammattitaitoisen henkilökunnan. Tällaisten esittämiesi "todisteiden" valossa ainoastaan teet itsesi naurunalaiseksi, sekä halvennat tahattomasti (tai tarkoituksellisesti?) sellaisia ihmisiä, jotka ammatikseen pelastavat ihmishenkiä."

Vain Jumalalla on voima parantaa. Ihnmisellä ei ole voimaa parantaa ketään. Lääkäri voi vain ommella haavan kiinni, mutta lääkärinkin täytyy odottaa kunnes Jumala parantaa.

Miten Jumalan ihmeet halventavat sairaalahenkilökuntaa? Millä tavalla teen itseni naurunalaiseksi jos näytän Jumalan ihmetekoja?

Kirjoitit:

"Toisaalta se voisi olla sinulle silmät avaava kokemus. Jos näin kävisi, eikö olisi ironista rukoilla jumalalta apua, koska omalla logiikallasi (?!) hän sinut pahaan jamaan on saattanut lähtökohtaisesti?"

Ei Jumala ketään saata pahaan jamaan. Onnettomuudet sattuvat inhimillisistä virheistä ja esim. keliolosuhteista.

Kirjoitit:

"Linkitä meille sellainen video, missä amputoitu raaja kasvaa takaisin, tai onnettomuudessa jauhelihaksi muuttunut ihminen palaa takaisin entiseen muotoonsa. SE olisi IHME... Miksihän sellaista ei ole tapahtunut tai dokumentoitu? Mistähän johtuu?"

Kyllä amputoitujen raajojen kuten käsien ja jalkojen takaisin kasvamisia hetkessä on tapahtunut paljon rukouksen voimasta. Kun sanoit että sellaista ei ole tapahtunut, niin voin sanoa että kyllä on tapahtunut ja hyvin paljon.

Ei nyt sinunlaisten puupäitten kanssa voi rehellisesti keskustella mistään.

Sinä olet niin aivopesty ihminen kun olla ja voi! älä tule enää tälle palstalle pelleilemään.

ja se parantuminen on ihmiskropan oma teko!

Sinä olet varmaan sitäkin mieltä että liikennevalon vaihtuminen on jumalan teko ja keltaisen kautta punaiseksi on paholaisen konspiraatio!

• Pittsburgh kirjoitti:

Kirjoitit:

Kirjoitit:

Kirjoitit:

>> Lääkäri voi vain ommella haavan kiinni, mutta lääkärinkin täytyy odottaa kunnes Jumala parantaa.

• Pittsburgh kirjoitti:

Kirjoitit:

Kirjoitit:

Kirjoitit:

"Kyllä amputoitujen raajojen kuten käsien ja jalkojen takaisin kasvamisia hetkessä on tapahtunut paljon rukouksen voimasta. Kun sanoit että sellaista ei ole tapahtunut, niin voin sanoa että kyllä on tapahtunut ja hyvin paljon."

VUODEN PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Gagarin
        Pittsburgh kirjoitti:

Kirjoitit:

Kirjoitit:

Kirjoitit:

Tjaa-a.

***Onnettomuudet sattuvat inhimillisistä virheistä ja esim. keliolosuhteista.***

Kukahan sen inhimillisyyden on sinun mielestä luonut? Entäpä säätilan muutokset?

Jos vastaat että Jumala, eikö hän ole silloin pelkkä vittumainen kiusantekijä?

Jos vastaat kieltävästi, myönnät, että jumalasi ei ole kaikkivoipa.

Että miten se oli?

• Gagarin
        Pittsburgh kirjoitti:

Kirjoitit:

Kirjoitit:

Kirjoitit:

Se, minkä väität todeksi ilman todisteita, minä voin hylätä ilman todisteita! Helppoa kuin heinän teko.

• kusettaa....

^^^^

• lähempänäkin..

jos jotakuta kiinnostaa tai on sairauksia, joihin haluaa apua Jumalalta, kannattaa mennä vaikka Jalovaaran tilaisuuteen, keikkakalenteri löytyy tuolta:

http://www.rukousystavat.fi/

• Kiitos kun vahingoitat kristinuskoa noin julkeasti. Parhainta tässä on ettet edes tajua koko asiaa. Sinä olet tuhoamassa kristinuskon ja kristittyjen mainetta kuvitellen että parannat niiden asemaa.

Wau...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe