moikka 40 mies etsii 014 alueelta naista elämän kumppaniks maalle omakotitaloon kirjoottakaa naiset rohkeesti moi
emännänpaikka vapaa
25
1443
Vastaukset
- Hellan ja nyrkin väliin!
Mikset soittele noihin kotisiivous firmoihin,saat sieltä palvelua eikä tarvitse orjuuttaa ketään henk.koht.
- yksi nainen
hahahahahahahahahahahahhhaaaaaaaaa
Osuit asian ytimeen. - vastaus..
Heh, paras vastaus ehottomasti.
Orjaako olet etsimässä tai panoreikää?! Ehkä olis helpompi ostaa lelu jolla toteutat tyhjennykset ja kotisiivousta & kokkausta voi ostaa.. ei tartte narsistisesti käyttäytyä ketään kohtaan silloin.
- toki emännän
Pesti ois just mulle sopiva. Pistähän osoitetta kehiin. Oletko itse hyvätapainen,holiton isäntä?
- Omakoti Äidilläkin
Mitenkä sinulle sopii asettua taloksi kun äitini asuu samassa,tuppaa pitää komentoo ja on se vähän nartistikin? Vastaa rohkeasi!
- narsisti äiti
Omakoti Äidilläkin kirjoitti:
Mitenkä sinulle sopii asettua taloksi kun äitini asuu samassa,tuppaa pitää komentoo ja on se vähän nartistikin? Vastaa rohkeasi!
Ei kuulosta hyvältä.
Mutta etkö sinä jo ole aikuinen hiisataan äiti ommaan huusholliin...eikö? - +40 mies
narsisti äiti kirjoitti:
Ei kuulosta hyvältä.
Mutta etkö sinä jo ole aikuinen hiisataan äiti ommaan huusholliin...eikö?Sitähän tässä on yritetty et sen sais muuttaan,mutta ei lähde kuin kulumalla,minä taas en osaa asua missään muualla ,on siinä ollut useampiakin haku ilmoituksia ja useampiakin Naisia on käynyt,lähteneet kylläkin tunnia ja viimeistään vuorokauden sisällä?
Onhan se ollut kivaa kun Äiti pesee pyykit ja laittaa ruokaa sekä vaihtaa lakanat ym.sellaiset, nyt se vaan on tullut niin vainoharhaiseksi ja on alkanut itteään passuuttaan,mene sinne ja tee sitä sun tätä jatkuvaan,olisikohan mitään ulospääsyä tästä kierteestä? - kierre ulos
+40 mies kirjoitti:
Sitähän tässä on yritetty et sen sais muuttaan,mutta ei lähde kuin kulumalla,minä taas en osaa asua missään muualla ,on siinä ollut useampiakin haku ilmoituksia ja useampiakin Naisia on käynyt,lähteneet kylläkin tunnia ja viimeistään vuorokauden sisällä?
Onhan se ollut kivaa kun Äiti pesee pyykit ja laittaa ruokaa sekä vaihtaa lakanat ym.sellaiset, nyt se vaan on tullut niin vainoharhaiseksi ja on alkanut itteään passuuttaan,mene sinne ja tee sitä sun tätä jatkuvaan,olisikohan mitään ulospääsyä tästä kierteestä?Ihmettelet luuseri miks ei kukaan jää sun luokse. Ei saatana miten tyhmä vedätys..
Ulospääsy kierteestä, muuta muualle ja opi seisomaan omilla koivillasi..hah hah haa - mahdollista ,,-..
+40 mies kirjoitti:
Sitähän tässä on yritetty et sen sais muuttaan,mutta ei lähde kuin kulumalla,minä taas en osaa asua missään muualla ,on siinä ollut useampiakin haku ilmoituksia ja useampiakin Naisia on käynyt,lähteneet kylläkin tunnia ja viimeistään vuorokauden sisällä?
Onhan se ollut kivaa kun Äiti pesee pyykit ja laittaa ruokaa sekä vaihtaa lakanat ym.sellaiset, nyt se vaan on tullut niin vainoharhaiseksi ja on alkanut itteään passuuttaan,mene sinne ja tee sitä sun tätä jatkuvaan,olisikohan mitään ulospääsyä tästä kierteestä?Että äidin asunnon vois "aidata" vaikka toiseenpäähän taloa tai yläkertaan, jotenkin niin kuin, että olis meille oma alue ja hänelle oma?
No mut toi että sä olet antanut hänen passata itseäsi näin kauan,,, on vähän huono juttu.
Jokaisella on kai oikeus omaan elämään jooko? - suunnitellaan
mahdollista ,,-.. kirjoitti:
Että äidin asunnon vois "aidata" vaikka toiseenpäähän taloa tai yläkertaan, jotenkin niin kuin, että olis meille oma alue ja hänelle oma?
No mut toi että sä olet antanut hänen passata itseäsi näin kauan,,, on vähän huono juttu.
Jokaisella on kai oikeus omaan elämään jooko?Täällä puolella?
Olen vain sinun seinänaapurisi, tässä palstalla...ja ihmettelen mitäs täällä puuhataan. Olin käsityksessä siinä, että etsit emäntää,mutta näyttää siltä, että koti kuntoon ja äippä kartanolle tyyliin- meininki... joten ajattelin naapurikumppanuutta pitää yllä ja toivottaa sinulle onnea emännän etsinnöissä.
- johan toki
no johan jotain tulipa vastauksia mutta en kyllä hae piikaa orjaa enkä ole myöskään laittamassa nyrkin ja hellan väliin ei niin vaan tasavertaista kumppania ja ennen kaikkee rehellistä naista jotenka ei muuta ku vastauksia
- olis just ne kriteerit
Täyttävä naisihminen.Rehellinen ja luotettava. Isäntä vain puuttuu.
- johan toki
olis just ne kriteerit kirjoitti:
Täyttävä naisihminen.Rehellinen ja luotettava. Isäntä vain puuttuu.
moe miten sinuun saisin yhteyden niin voitas tutustua paremmin
- Minttuli^^
Kuuleppa mies,sinun täytyy nyt pitää sellainen asia mielessä,että et anna sille naisellesi heti ensimmisenä päivänä/yönä parastas,ja parempi sinua aatellen ettet antaisi kuukauteen.Pidät siis vähän sitä niinkuin nälässä,sillä kai sinä tiedät miten käy reikäleivällekin,kun on oikein kova nälkä?Sillä näinhän naisetkin tekevät,jos haluavat pidempiaikaisen miehen itselleen.Ps.onko se kotitalo äitisi nimissä?
- ----
OTA KAIKKI MUIJAT JA SAMAAN AIKAAN
- johan toki
jopas jotaki talo kyl mun nimissä ja äitikin jo ollu tuonpuoleisessa 10 vuotta et sillee nyt naiset pankaas tulemaan tekstareita sillä nyt tulee numero 046-6608418 ja kertokaa isestänne moiii
- yli 40v. olet?
Ja mikä ikähaarukka, jonka yli ei saa mennä vai onko sitä?
Mitä muita kriteereitä, kaunis tietenkin ja ruokaakin pitäis varmaan osata tehdä,entä lapsia saako olla?
Autatko siivoamisessa siitä en kauheasti pidä. - johan toki
yli 40v. olet? kirjoitti:
Ja mikä ikähaarukka, jonka yli ei saa mennä vai onko sitä?
Mitä muita kriteereitä, kaunis tietenkin ja ruokaakin pitäis varmaan osata tehdä,entä lapsia saako olla?
Autatko siivoamisessa siitä en kauheasti pidä.siivoon ja kokkaan kyllä itsekkin minkä ikänen oot
- sulla lapsia itselläsi?
johan toki kirjoitti:
siivoon ja kokkaan kyllä itsekkin minkä ikänen oot
Ja jos niin minkä ikäisiä? Haikara oli kyllä minun kohdalla liikkeellä vähä aiemmin, kun sinun. Haitaako pahasti.
Niin sitä !äityskää" ei sitten ollutkaan? Ja minä kun jo unelmoin sen kesyttämisestä.
Voiko sanaasi luottaa jos jo kättelyssä "huijjaat"?
Rehellinen ja luotetava pitäis olla miehen. Raamikas ja ... näkönenkin.Pitäähän emäntä jaksaa kantaa kynnyksen yli.Ei en ole lihava, että ei siksi.Sopusuhtanen ihan. - johan toki
sulla lapsia itselläsi? kirjoitti:
Ja jos niin minkä ikäisiä? Haikara oli kyllä minun kohdalla liikkeellä vähä aiemmin, kun sinun. Haitaako pahasti.
Niin sitä !äityskää" ei sitten ollutkaan? Ja minä kun jo unelmoin sen kesyttämisestä.
Voiko sanaasi luottaa jos jo kättelyssä "huijjaat"?
Rehellinen ja luotetava pitäis olla miehen. Raamikas ja ... näkönenkin.Pitäähän emäntä jaksaa kantaa kynnyksen yli.Ei en ole lihava, että ei siksi.Sopusuhtanen ihan.hei tutustutaankos laita txt tai soita 046-6608418
- oikein tiedä, kun
johan toki kirjoitti:
hei tutustutaankos laita txt tai soita 046-6608418
Kerrot itsestäsi aika vähän. En tiedä oletko etsimäni, voit ollakkin mutta miten sen rehellisyyden kanssa on? Kirjoitella voin jos laitat osoitteen. Katotaan sitten. Ja huom! Varattuja en huoli!
- johan toki
oikein tiedä, kun kirjoitti:
Kerrot itsestäsi aika vähän. En tiedä oletko etsimäni, voit ollakkin mutta miten sen rehellisyyden kanssa on? Kirjoitella voin jos laitat osoitteen. Katotaan sitten. Ja huom! Varattuja en huoli!
hei olen kyllä varmasti rehellinen ja vapaa eli olen eronnut ja lapsia mulla kaksi laita s- osoittees tohon antamaani numeroon koska tänne kaikkien nähtäville en laita s-posti osoitettani kirjoota moi
- ei sitä täältä
johan toki kirjoitti:
hei olen kyllä varmasti rehellinen ja vapaa eli olen eronnut ja lapsia mulla kaksi laita s- osoittees tohon antamaani numeroon koska tänne kaikkien nähtäville en laita s-posti osoitettani kirjoota moi
kukaan muu katso,siis s-postia, on jo niin kaukana nämä sivut.En luovuta puh.numeroani tuntemattomille.
mut kirjoitella voisin, jos haluat.
Olen vanhempi kuin sinä? Liian vanha sinulle,olen ollut 30v jo parikymppinen.Niin ne vuodet kuluu mut ikä pysyy samana.
Mut silti se isäntä on vielä hakusessa. Yhdelle tosin annoin lähtöpassit ( vai oliko se toisinpäin !),rupesi sinuttelemaan mokoma!
Ja jos kaiken uhallakin haluat tutustua!!
Niin entä jos ihastunkin taloosi,voisiko näin käydä? - johan toki
ei sitä täältä kirjoitti:
kukaan muu katso,siis s-postia, on jo niin kaukana nämä sivut.En luovuta puh.numeroani tuntemattomille.
mut kirjoitella voisin, jos haluat.
Olen vanhempi kuin sinä? Liian vanha sinulle,olen ollut 30v jo parikymppinen.Niin ne vuodet kuluu mut ikä pysyy samana.
Mut silti se isäntä on vielä hakusessa. Yhdelle tosin annoin lähtöpassit ( vai oliko se toisinpäin !),rupesi sinuttelemaan mokoma!
Ja jos kaiken uhallakin haluat tutustua!!
Niin entä jos ihastunkin taloosi,voisiko näin käydä?hei mä menin nyt sekasin ja jumiin siis mikä se sun ikäs en tajua en tarkottiko 50v vai miten kerro
- lukemilla
johan toki kirjoitti:
hei mä menin nyt sekasin ja jumiin siis mikä se sun ikäs en tajua en tarkottiko 50v vai miten kerro
olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760