Mikä auto 15-20t e

hankkimassa..

Tarkoituksena olisi ostaa auto hintaluokassa 15-20 tuhatta euroa. Auton pitäisi olla suht uusi, hyvä ajettava, kestävä (ettei tarvi joka kuukausi valohoidossa käyttää), bensakoneella 1.6-2.0 ja taloudellinen. Korimalliksi käy sedan tai farkku. Ehdotuksia?

19

1822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka

mazda mx-5.

• sulle

ehdotus KIA ja takuu 7vuotta osta uusi.

• VAIHTOEHTO?

Joo osta kiia ja maksa 1.0 litran kotterosta 3 litrasen v6 huoltohinnat. Kaupan päälle saat sitten sen 7 vuoden takuun hahaaa ihan tosi ilmaiseksi, hahaaaa mitä idiootteja.

Ja kuka haluaa sen kiian jos koskaan sitä haluat vaihtaa, hahaa voit vaihtaa sen toiseen kiiaan, ja takuuajan jälkeen alepan muovipussiin, hohohooooo.

• jokin....

Tästähän se on sitten lähdettävä, muutoin tuo taloudellisuus kriteeri ei toteudu!

Honda Civic 2.2 i-CTDi Sport voisi ehkä mahtua budjettiisi. Teho 103 kW / 140 Hv
      CO2 päästöt 141 g/km Huippunopeus 205 km/h   Kulutus   4.30 / 5.10 / 6.60 l/100km
      Kiihtyvyys (0-100) 8,6 s.

Mazda 3 1.6 TD
      Teho   80 kW / 109 Hv   Huippunopeus   182 km/h
      Kulutus   4.10 / 4.80 / 6.10 l/100km   Kiihtyvyys (0-100)   11,6 s

Ajo-ominaisuuksista en tiedä kun en mäitä ole ajanut, kukin merkki ja malli on aina toisistaan erovia hyvätkin ajo-ominaisuudet omaavissa.
      Mitä haet hyvillä ajo-ominaisuuksilla, itse haen suuntavakavuutta ja kevyttä ohjausta kun ajan kaupungiajoa enimmäkseen jos kyseistä asiaa pidän kriteerinä eli ajo-ominaisuuksia niin ne on tälläisiä.

• Gröönruus

Joo tota niin että kaverihan kysyi bensiinikäyttöistä ajoneuvoa ja sinä tulet tarjoamaan näitä nokivasaroita hänelle.Miksi pitää ehdottaa pölynimuria henkilölle ,joka kyselee hyvää vaappua saimaalle?

• kibbari

Suosittelen ostamaan joko Ford Focuksen tai Ford Mondeon ja farmarina! Tai sitten osta uusi Astra Wagon.. Taisi nyt olla tarjouksena 16.990e.

• kuuseen

hohohtaja ja hahahtaja.jos et muuta osaa.

• Ruotsista kotiin

Hyvä jälleenmyyntiarvo, kori ei ruostu, tekniikka kestää ja miellyttää silmää ja on turvallinen.

www.blocket.se, lisää muutama dona hintaan veroja, tuo maahan viimeistään 31.3.

• zz-top

Ei autoa valita rationaalisin syin. Kaikkien arvo putoaa käytettynä. Siispä osta Jagge X-type. Siinä on foordin tekniikka. Ainoita vikoja on naapuri- ja sukulaiskateus. Ajettavuus on kunnossa eikä ne foorditkaan joka kuukausi varikolla lepää.

• Loppan hej

Taloudellisuuteen pyrkiessä kannattaa polttoaineenkulutuksen sijasta katsella enemmänkin hintaa. Jos 20000 kilometrin vuosiajolla tulee parinsadan ero bensassa, sen riittää korvaamaan jo tuhatkunta euroa halvempi hinta. Jos homma on rahasta kiinni, katsele ennemmin kymppitonnin hintaluokkaa niin ei tarvitse ominaisuuksissa pihistellä.

• lökljjhgfd

nyt kaikki automerkit luetelluiksi sekä positiivisessa että negatiivisessa tarkoituksessa?

• rahani

pörssiin kun autossa arvo pyrkii putoamaan kovin nopeasti eikä koskaan enää nouse. Ja sitä rahaa oli muuten kohtalaisen paljon, yli 150 tonnia. Mikähän osakkeiden arvo on, sanotaanko vaikkapa neljän-viiden vuoden kuluttua. Todennäköisesti silloin voisin ostaa uuden Ferrarin tai Aston-Martinin mutta kun niissäkin hinta tuppaa laskemaan. Ehkäpä käytetty sitten. Vaikea juttu.

• ratkaisu pulmaasi

Vie ne rahat mukanasi hautaan.

• kukaan hullu
        ratkaisu pulmaasi kirjoitti:

autoa koristeeksi kai osta.Jos on auton tarvis niin eivät kait rahat jouda osakkeisiin aika vaikea liikkua osakkeilla.Täällä maaseudulla ainakin auto on välttämätön kulkuväline kun ei ole näitä julkisia kulkuyhteyksiä.Joten ostappa sinä joka kyselit minkälaisen auton vois saada 15-20 tonaa niin itsellesi käytetty MERSU on muuten hyvä peli ja tolla rahalla saa jo aika hyvän yksilön.Itse ostin kuukausi sitten E-Mersun 2004 220CDI Farmarin ja ompa hyvä peli hintakin oli sopiva.noin 20 tonaa.

• En ole vielä
        ratkaisu pulmaasi kirjoitti:

ajatellut hautaan mennä, ehkäpä sitten kolmenkymmenen vuoden päästä vaikka eihän näistä asioista koskaan tiedä. Jääpähän ainakin rikas leski vaikka minähän se olen meistä se köyhempi jo nyt. Kuitenkin minusta tuntuu että olen ymmärtänyt, miten tämä homma toimii. Ja muuten, niitä pörssiosakkeita ei ostettu millään lainarahalla niinkuin te autonne ostatte.

• asiassa
        En ole vielä kirjoitti:

ajatellut hautaan mennä, ehkäpä sitten kolmenkymmenen vuoden päästä vaikka eihän näistä asioista koskaan tiedä. Jääpähän ainakin rikas leski vaikka minähän se olen meistä se köyhempi jo nyt. Kuitenkin minusta tuntuu että olen ymmärtänyt, miten tämä homma toimii. Ja muuten, niitä pörssiosakkeita ei ostettu millään lainarahalla niinkuin te autonne ostatte.

senkin pörssiluuta.Täällähän kysyttiin aivan jotain muuta kuin sinun pörssi lukuja.Jos et osaa antaa vastausta kysymykseen niin oleppa aivan hiljaa ja seuraa niitä pörssi osakkeitasi etteivät vaan joudu venäjän mafialle.

• paistaa jollakin
        asiassa kirjoitti:

senkin pörssiluuta.Täällähän kysyttiin aivan jotain muuta kuin sinun pörssi lukuja.Jos et osaa antaa vastausta kysymykseen niin oleppa aivan hiljaa ja seuraa niitä pörssi osakkeitasi etteivät vaan joudu venäjän mafialle.

pahasti läpi kommenteista. Tuo pörssimies lienee tässä porukassa yksi niitä harvoja jotka oikeasti taitavat ymmärtää rahantekemisen päälle. Mielestäni on aivan ok jos joku muistuttaa muita välillä fiksummistakin rahankäyttötavoista. Itse ajelen (vähän häpeillen) 90-luvun alkupuolen (laatu)autolla ja laitan ylimääräiset rahat tällä hetkellä pörssiin. Olen vakavasti sitä mieltä että nyt ei voi siinä pelissä hävitä jos ei vaan tee mitään idioottiliikkeitä. Mutta tyhmä kateus pois, jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee.

• ihan valitsemaan

Muutaman vuoden vanha Skoda Superb 1.8T olis yks ihan hyvä vaihtoehto. Hyvin löytyy alle 100 tkm ajettuja. Octavia Combi on myös varteenotettava kandidaatti. Jos japsista tykkää, niin Mazda 6:ta löytyy tuolla hinnalla vm. 2003-2007, korimallejakin sopivasti. Ruosteeton kun on, niin siinä on autoa kerrakseen.

Yleisesti ottaen tuolla rahalla saa nyt monenlaista kärryä ja merkkiä. Oma maku ratkaisee. Itse olen hieman pohtinut nyt samanlaista hankintaa ja olen raakannut pois vain muutamia merkkejä: Rellu, Pösö, Fiat, Sitikka... Huh, sainpa monta "vihollista"?

• Porvarin poika

Saatana ennen minä matkustan jalkaisin ennen kuin skodan kyydissä...hyi helvetti sentään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe