Sekasta

Tuutiikki

Kyllä tämä season 5 on aika sekaista hommaa, saari sen kun pyörii ja mistään ei saa oikein selvää. Tämä taitaa olla vain semmoista manit pois systeemiää, hommaa venytetään vaikka ei olisi enää jutun juurta.

5

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täysin toista mieltä

Viitoskautta olen nähnyt nyt 9 jaksoa ja kyllä tämä on toistaiseksi ollut paras Lost-kausi!

Todella hienosti saatu nivottua yhteen tapahtumia, ja on hienoa että on edes yksi sarja jossa kaikkea ei tarjota valmiiksi pureskeltuna, vaan saa itse ajatella, ja tuntea oivaltamisen iloa!

• Tuutiikki

Itse olen kyllä ollut Lost fani ja kaikki Lost seasonit löytyy DVD:nä, mutta noiden ensimmäisten osien aikana olen ollut ihan pihalla.

Toivotaan että homma edetessä pääsisi paremmin sisälle hommaan.

• Lost In A Lost World

Miten niin sekaista? Mikä uusissa jaksoissa on ollut sekaista? Mielestäni asia on pikemminkin päin vastoin. Saaren mysteerit alkavat vihdoinkin kehkeytyä auki. Nyt ei todellakaan venyytetä sarjaa vaan annetaan vihdoinkin vastauksia kysymyksiin, jotka aiemmilla kausilla asetettiin.

• fewfwfwe

Tämän olisi voinut lopettaa 4 kauden jälkeen. On joo todella sekavaa menoa.

Tää varmaan aukeaa parhaiten katsomalla 5 kausi maratonina silleen kaikki jaksot putkeen.

Olen katsonut siis kaikki tähän mennessä tulleet jaksot kaikilta kausilta, mutta nyt tuntuu että ei homma enää oikein toimi.

No kyllä nämä tulee katsottua loppuun asti kaikki...

• noubadi

...tämän olisi voinut lopettaa neljänteen kauteen kun tarina oli pahasti kesken ja avoimia kysymyksiä monia kymmeniä? Venytetty tämä oli silloin 1-3 kauden aikana. Silloin oli ainakin puolisen tusinaa fillerijaksoja per tuotantokausi. Ehkä sinun olisi parempi katsoa tämä kausi sitten putkeen. Tällaiset jatkuvajuoniset sarjat tosin ovat parhaimmillaan putkeen katsottuina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      111
      4346
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3166
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1413
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      85
      1260
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      836
    6. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      686
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      17
      682
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      657
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      107
      632
    10. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      629
    Aihe