http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1664229
kukas pelle se ulisikaan täällä että 40v olisi vielä keski-ikäinen. viralliselle taholle on turha väittää vastaan :D hah hah haa!
no niin
12
287
Vastaukset
- fsssssssssssss
jos mies elää keskimäärin 70-75 vuotiaaksi niin se miehen keski-ikä lasketaan sitten tuosta eli kyllä se siinä 35-50 vuoden välissä pyörii. 50 vuotias ei nyt oikeastaan enää keski-ikäinen ole sillä harva elää satavuotiaaksi.
- luepas uudelleen
siinä sanotaan että 50v ja se on yleensä keski-ikä, ei yhtään alle.
20v on teinix
30v on nuori aikuinen
40v on normaali aikuinen
50v on keski-ikäinen aikuinen
60v on vanheneva aikuinen
70v alkaa olla vanhus
mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? täytyy olla helvetin tyhmä jos pitää jo 40 vuotiasta keski-ikäisenä :D mutta niinpä virallisesti kuitenkaan ole, joten mieti sitä milloin itse kuolet.
minä ainakin aion elää 100 vuotiaaksi, niinpä keski-iällä ei ole mitään merkitystä, kuin se että se on 50v. - totta puhuu
luepas uudelleen kirjoitti:
20v on teinix
30v on nuori aikuinen
40v on normaali aikuinen
70v alkaa olla vanhus
mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? täytyy olla helvetin tyhmä jos pitää jo 40 vuotiasta keski-ikäisenä :D mutta niinpä virallisesti kuitenkaan ole, joten mieti sitä milloin itse kuolet.
minä ainakin aion elää 100 vuotiaaksi, niinpä keski-iällä ei ole mitään merkitystä, kuin se että se on 50v.50v on oikeasti keski-ikä.
- 35533553535555
luepas uudelleen kirjoitti:
20v on teinix
30v on nuori aikuinen
40v on normaali aikuinen
70v alkaa olla vanhus
minä ainakin aion elää 100 vuotiaaksi, niinpä keski-iällä ei ole mitään merkitystä, kuin se että se on 50v.Et vain halua myöntä sitä että äijä alkaa olemaan keski-ikäinen! säälittävää!! XD
13-19 on teini ihan virallisen luokituksen mukaan
20-25 nuori aikuinen jälleen virallisen luokituksen mukaan.
25-35 aikuinen
35-50 keski-ikäinen
50-60 vanheneva
yli 60 = eläikäinen jne
paina kalloosi vaikka se umpiluut onkin keski-ikäinen!! XD - 65-v
35533553535555 kirjoitti:
Et vain halua myöntä sitä että äijä alkaa olemaan keski-ikäinen! säälittävää!! XD
25-35 aikuinen
35-50 keski-ikäinen
50-60 vanheneva
yli 60 = eläikäinen jne
paina kalloosi vaikka se umpiluut onkin keski-ikäinen!! XDMääritteet ovat aina keskiarvoja tai vastaavia tai rajat ovat sovittuja.
Olen kahdesti yrittänyt mennä eläkeläisten porukoihin mutta tunnen oloni omituiseksi.
Johtuu ehkä eläkeläisämmistä joista eniten äänessä olivat entiset opettajat jatkaen opetustaan.
Kerran sorruimme kylpylämatkalle joka oli enimmiltään eläkeläisten miehittämä.
Onneksi ei ollut pakko olla porukoissa.
Kaikki tämä vaikka aloitin tämän eläkeläisen olotilan harjoittelun jo 53-vuotisena.
Käyttämälläni salilla käy ohjattu mummeliporukka ja minun lisäkseni yksi minua kolme vuotta nuorempi heppu.
Ohjatut pappajumpat ovat luku sinänsä.
Ei määritteillä ole mitään merkitystä jos ne eivät vaikuta arkielämään.
Hyväksyn täysin itselleni vanhuksen nimityksen.
Lihaskuntoon vaikuttavat muut tekijät kuin nimitys. - perkele..
35533553535555 kirjoitti:
Et vain halua myöntä sitä että äijä alkaa olemaan keski-ikäinen! säälittävää!! XD
25-35 aikuinen
35-50 keski-ikäinen
50-60 vanheneva
yli 60 = eläikäinen jne
paina kalloosi vaikka se umpiluut onkin keski-ikäinen!! XD"Et vain halua myöntä sitä että äijä alkaa olemaan keski-ikäinen! säälittävää!! XD
25-35 aikuinen
35-50 keski-ikäinen
50-60 vanheneva
yli 60 = eläikäinen jne
paina kalloosi vaikka se umpiluut onkin keski-ikäinen!! XD "
- vedä sinä vittu päähäs. kyllä mä tiedän että se 50v on keski-ikä vitun pelle. On se nyt kuule vähän naurettavaa lässyttää 35-50v keski-iäksi. no jos neiti eli sinä haluat kuolla jo alle 100v niin siitä vaan, mikä vittu sinä olet sanomaan mikä on keski-ikä? Mähän laitoin tänne selvän artikkelin näkyville mistä se ilmeni saatanan tohloppi, niinpä sulla ei pitäis olla mitään inttämistä.
35-50v = aikuinen
50v = keski-ikä
piste ja turpa tukkoon. ei ole mitään hyväksymistä. - lisäyksenä
perkele.. kirjoitti:
"Et vain halua myöntä sitä että äijä alkaa olemaan keski-ikäinen! säälittävää!! XD
25-35 aikuinen
35-50 keski-ikäinen
50-60 vanheneva
yli 60 = eläikäinen jne
paina kalloosi vaikka se umpiluut onkin keski-ikäinen!! XD "
- vedä sinä vittu päähäs. kyllä mä tiedän että se 50v on keski-ikä vitun pelle. On se nyt kuule vähän naurettavaa lässyttää 35-50v keski-iäksi. no jos neiti eli sinä haluat kuolla jo alle 100v niin siitä vaan, mikä vittu sinä olet sanomaan mikä on keski-ikä? Mähän laitoin tänne selvän artikkelin näkyville mistä se ilmeni saatanan tohloppi, niinpä sulla ei pitäis olla mitään inttämistä.
35-50v = aikuinen
50v = keski-ikä
piste ja turpa tukkoon. ei ole mitään hyväksymistä.mukaan että nuoreksi aikuiseksi kutsutaan ihan 30-35 vuotiaita, nekin on tullut monasti vastaan eri artikkeleissa. oletko sinä muka toimittaja?
luepas nyt uudelleen tämän ketjun aloitusviesti, siinä mainitaan 50v ikä.
kyllä mä sen myöntää voisin jos olisin 50v mutta kun en ole. - lisäksi
lisäyksenä kirjoitti:
mukaan että nuoreksi aikuiseksi kutsutaan ihan 30-35 vuotiaita, nekin on tullut monasti vastaan eri artikkeleissa. oletko sinä muka toimittaja?
luepas nyt uudelleen tämän ketjun aloitusviesti, siinä mainitaan 50v ikä.
kyllä mä sen myöntää voisin jos olisin 50v mutta kun en ole.tuo vitun XD merkin laittaminen tai tulen veteleen kohta sua korville perkeleen sekopää.
vittu itse olet säälittävä nöyrä paskakasa, myönnät kaiken eikö niin? vitun mikkihiiri? mitä järkeä elää tuollaisena nöyränä paskana sano se mulle?
haluat siis olla keski-ikäinen jo 35-50vuotiaana? hahhah... se on mielestäni säälittävää.
mutta häviät tämän taiston kyllä verisesti.
t. 31v ja EI keski-ikäinen vielä 20 vuoteen! ja pokkaa on sanoa tämä vaikka kenelle! - 45yeryyyyyyyyyyyyyy
lisäksi kirjoitti:
tuo vitun XD merkin laittaminen tai tulen veteleen kohta sua korville perkeleen sekopää.
vittu itse olet säälittävä nöyrä paskakasa, myönnät kaiken eikö niin? vitun mikkihiiri? mitä järkeä elää tuollaisena nöyränä paskana sano se mulle?
haluat siis olla keski-ikäinen jo 35-50vuotiaana? hahhah... se on mielestäni säälittävää.
mutta häviät tämän taiston kyllä verisesti.
t. 31v ja EI keski-ikäinen vielä 20 vuoteen! ja pokkaa on sanoa tämä vaikka kenelle!Mistä lähtien joku lehtitoimittaja on ollut virallinen taho tai luotettava tietolähde? XD
Ilmeisesti et ole kovin paljon perehtynyt lehtitoimitukseen ja siihen liittyviin asioihin? No annetaan se sulle anteeksi kun on ihan yleistä! XD
Kyllä ne asiat päätetään virallisesti ihan jossain muualla. Esim iltalehti ja iltasanomat molemmat kirjoittavat toisinaan ihan puutaheinää ja tuulesta temmottuja juttuja. XD
Sen lisäksi kirjoittavat vääristä asioista tarkottaen ihan muita juttuja. Hyviä esimerkkejä: kirjottavat järjestysmiehistä, vaikka sellaisia ei virallisesti enää ole ollut vuosiin (järjestyksenvalvojia). Kirjoittavat juttua saatananpalvojista, mutta sekoittavat ne satanisteihin jotka siis kaksi täysin eriasiaa. Nuo vain pari esimerkkiä siitä. En sitten voi sille mitään, ettei älysi riitä ymmärtämään sitä tosiasiaa, että iltapäivälehdet tai muutkaan julkaisut eivät ole mikään absoluuttinen tietolähde. XD XD XD
Pitää myös todeta, että olet todella lapsellinen yli 30 vuotiaaksi mieheksi. Käytöksesi on kuin teini-ikäisen pojan suunsoittoa ja napinaa. Ihanko uhkailet turpaan vetämisellä? Nyt ollaan netissä ja täällä turpaan vetäminen tapahtuu ihan muilla kuin fyysisin keinoin. Sittenkin, että livenä satuttais tapaamaan, et päälle kävisi, ihan vaan tiedoksesi. XD XD XD XD
Keski-ikä lähestyy sinua, aiot sinä elää 100 vuotiaaksi tai ihan minkä ikäiseksi tahansa. Ei se sitä tosiasiaa muuta. XD XD XD XD XD
Nyt voitkin sitten jäädä pyörittelemään tätä asiaa ihan niin pitkäksi aikaa kun haluat sillä mulla ei riitä tämän asian puimiseen aika, eikä sinulla äly! XD XD XD XD XD XD
P.S XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD - poika ulisee?
45yeryyyyyyyyyyyyyy kirjoitti:
Mistä lähtien joku lehtitoimittaja on ollut virallinen taho tai luotettava tietolähde? XD
Ilmeisesti et ole kovin paljon perehtynyt lehtitoimitukseen ja siihen liittyviin asioihin? No annetaan se sulle anteeksi kun on ihan yleistä! XD
Kyllä ne asiat päätetään virallisesti ihan jossain muualla. Esim iltalehti ja iltasanomat molemmat kirjoittavat toisinaan ihan puutaheinää ja tuulesta temmottuja juttuja. XD
Sen lisäksi kirjoittavat vääristä asioista tarkottaen ihan muita juttuja. Hyviä esimerkkejä: kirjottavat järjestysmiehistä, vaikka sellaisia ei virallisesti enää ole ollut vuosiin (järjestyksenvalvojia). Kirjoittavat juttua saatananpalvojista, mutta sekoittavat ne satanisteihin jotka siis kaksi täysin eriasiaa. Nuo vain pari esimerkkiä siitä. En sitten voi sille mitään, ettei älysi riitä ymmärtämään sitä tosiasiaa, että iltapäivälehdet tai muutkaan julkaisut eivät ole mikään absoluuttinen tietolähde. XD XD XD
Pitää myös todeta, että olet todella lapsellinen yli 30 vuotiaaksi mieheksi. Käytöksesi on kuin teini-ikäisen pojan suunsoittoa ja napinaa. Ihanko uhkailet turpaan vetämisellä? Nyt ollaan netissä ja täällä turpaan vetäminen tapahtuu ihan muilla kuin fyysisin keinoin. Sittenkin, että livenä satuttais tapaamaan, et päälle kävisi, ihan vaan tiedoksesi. XD XD XD XD
Keski-ikä lähestyy sinua, aiot sinä elää 100 vuotiaaksi tai ihan minkä ikäiseksi tahansa. Ei se sitä tosiasiaa muuta. XD XD XD XD XD
Nyt voitkin sitten jäädä pyörittelemään tätä asiaa ihan niin pitkäksi aikaa kun haluat sillä mulla ei riitä tämän asian puimiseen aika, eikä sinulla äly! XD XD XD XD XD XD
P.S XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XDAi mistä lähtien? niitä artikkeleita on aika paljon kuules ja turhaan väität vastaan niille jotka on toimittajia :D
ilmeisesti siis OLEN perehtynyt mutta sinä siis vaan iniset faktalle, olet säälittävä.
äläkä mollaa iltalehteä, siellä kyllä kerrotaan faktaakin paljon.
enkö kävisi päälle livenä vai? oletko varma?
et taida tietääkään kenelle huutelet. oma kieliasusi on täynnä XD;tä sinne ja XD;tä tänne.
hävisit jo, koska laitoin linkin joten pidä pääsi kiinni vaan :D t. 20 vuotta aikaa keski-ikään. - karisi....
poika ulisee? kirjoitti:
Ai mistä lähtien? niitä artikkeleita on aika paljon kuules ja turhaan väität vastaan niille jotka on toimittajia :D
ilmeisesti siis OLEN perehtynyt mutta sinä siis vaan iniset faktalle, olet säälittävä.
äläkä mollaa iltalehteä, siellä kyllä kerrotaan faktaakin paljon.
enkö kävisi päälle livenä vai? oletko varma?
et taida tietääkään kenelle huutelet. oma kieliasusi on täynnä XD;tä sinne ja XD;tä tänne.
hävisit jo, koska laitoin linkin joten pidä pääsi kiinni vaan :D t. 20 vuotta aikaa keski-ikään.viimeiseen sanaasi.Tosin sullehan tuo ei kerro mitään -> älysi ei siihen riitä.
p.s en ole sama kaveri kuin kenelle olet kirjoitellut, sillä täällä on moni ihminen pitänyt hauskaa yksinkertaisuutesi kustannuksella! Kiitos siitä! :D - kerron yhden jutun
karisi.... kirjoitti:
viimeiseen sanaasi.Tosin sullehan tuo ei kerro mitään -> älysi ei siihen riitä.
p.s en ole sama kaveri kuin kenelle olet kirjoitellut, sillä täällä on moni ihminen pitänyt hauskaa yksinkertaisuutesi kustannuksella! Kiitos siitä! :Dsinä vitun pelle et tiedä kuka tänne kirjoittelee ja en ole ainoa joka täällä keski-iästä on samaa mieltä kanssani tässä ketjussa :D
Sinulle tässä on saanut naureskella koko ajan :D jauhat turhaan paskaa vaikka kaveri laittaa selvän linkin artikkeliin. Oletko vähän katkera kun pitää silti inttää vastaan.
Et varmaan kestäisi jos laittaisin lisää todisteita tästä asiasta, hehheh.
ei tuo sun rustaamisesi johda yhtään mihinkään ja livenä väittelemällä saisit vaan nokkasi verille jos mun kanssa alat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298