rako etuhapaiden välissä/korjaus?

kokemuksia kaipaisin

eli onko täällä kokemusta kellään etuhampaiden välissä olevan raon korjauksesta.olen tilannut jo ajan hammaslekuriin,korjataan paikka-aineella koska ei ole kovin iso rako.tuleekohan sittenkää hyvä?kai paikka-aine tummuu ajan myötä..luulisin?huomaakohan paikka-aineen ja oman hampaan rajan kuinka selvästi?yritän päästä halvemmalla operaatiosta ja siksi tuo paikka-aine tulee nyt kysymykseen.hienot hampaathan saisi kyllä laminaateista,mutta ei vain ole rahaa yksinkertaisesti.eli uskallanko ottaa paikka-aineen rakoon?

4

1261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsellä paikattu

No, oman kokemuksen perusteella sanon, että kyllä uskallat. Minulla on hammasrako korjattu kyseisellä tavalla, eikä sitä mitenkään huomaa päällepäin sitä oman hampaan ja paikan rajaa. Tämä kyllä varmaan riippuu hammaslääkäristä, mutta omani ainakin osasi valita tismalleen hampaani värisen paikka-aineen. Paikat on nyt olleet kolme vuotta eivätkä ainakaan vielä ole tummuneet. Kerran pieni pala lohkesi toisen paikan yläreunasta pois, mutta se oli helppo korjauttaa. Olen ollut tosi tyytyväinen.

• vain jonottamaan pe tai la ...

ja legot ilmaiseksi kuntoon. vähänhän se kirpaisee, mutta parin viikon sairasloma, korvaukset ja ilmainen hammashuolto kyllä korvaa kaiken.

• vastaaja3

Täytyy sanoa, että mulla kävi niin, että musta väriainetta ei valittu täysin onnistuneesti. Osaako kukaan sanoa, miten näitä pystyy jälkikäteen "korjailemaan"? Oma hampaani on keltaisempaa kuin paikka-aine ja kieltämättä häiritsee hieman.

• 16

itselläni on myös hammasrako. muuten hampaat ovat täysin suorat. olen alkanut harkitsemaan nyt sen korjausta ja kyselisin hinta-arviota tälläiselle toimenpiteelle? kuinka kauan paikka-aine pysyy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5608
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4237
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      155
      2193
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      128
      1760
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe