Entä jos joku läheisesni tai minä joudun helvettiin? Järkytyin kun näin sounds fron hell videon enkä saa enää nukuttua kunnolla koska pelkään.
Pelkään kuolemaa
63
1903
Vastaukset
- gek-ko
ovat sitä mieltä että helvetti on maanpäällinen "olintila".
Minkä takia joutuisit helvettiin? - silloin pelko haviaa!
etka enaa tee syntia.
Vain han voi pelastaa kuoleman takaa!
Jos et ole tehnyt syntia elamasi aikana, siten pelastut ilman hantakin!
Tee kaikkesi oppiaksesi tuntemaan hanet!
=ei ole muuta pelastajaa kuin Israelin Jumala!
-ala seuraa ihmisia!- gek-ko
sinäkin olet.
- Kempiläinen
- Johannes: Jumala on rakkaus.
- Paavali: Rakkaus ei tee lähimmäiselleen mitään pahaa.
Mitä voimme päätellä tämän perusteella helvetistä?- ottaa
vain yhtä tai kahta lausetta Raamatusta ja väittää Jumalan olemus sen perusteella. KOKO Raamattu paljastaa Jumalasta asioita, ei vain yksi jae.
- Kempiläinen
ottaa kirjoitti:
vain yhtä tai kahta lausetta Raamatusta ja väittää Jumalan olemus sen perusteella. KOKO Raamattu paljastaa Jumalasta asioita, ei vain yksi jae.
Jumala ei siis olekaan rakkaus, eli Johannes erehtyi? Sattuuhan sitä...
- vääntöä..
Kempiläinen kirjoitti:
Jumala ei siis olekaan rakkaus, eli Johannes erehtyi? Sattuuhan sitä...
Mistä niin päättelet? Enhän niin ole sanonut.
Mitä Raamattu sanoo Jumalan luonteesta?
Hän on pyhä ja oikeudenmukainen Hänen rakkautensa on pyhää ja oikeudenmukaista.
Mitä on oikeudenmukaisuus?
Se ei katso vääryyttä läpi sormien, mm. - Kempiläinen
vääntöä.. kirjoitti:
Mistä niin päättelet? Enhän niin ole sanonut.
Mitä Raamattu sanoo Jumalan luonteesta?
Hän on pyhä ja oikeudenmukainen Hänen rakkautensa on pyhää ja oikeudenmukaista.
Mitä on oikeudenmukaisuus?
Se ei katso vääryyttä läpi sormien, mm.Montako ihmistä tunnet, jotka mielestäsi ansaitsisivat joutua vuodeksi paistinuuniin? Tai sadaksi vuodeksi? Tai miljoonaksi?
Minä en tunne yhtään. - mukaisuuden-
Kempiläinen kirjoitti:
Montako ihmistä tunnet, jotka mielestäsi ansaitsisivat joutua vuodeksi paistinuuniin? Tai sadaksi vuodeksi? Tai miljoonaksi?
Minä en tunne yhtään.tajuni ei kykene Jumalan oikeudenmukaisuuden tasolle nousemaan.
Olen vain Raamatun tiedon varassa. - Kempiläinen
mukaisuuden- kirjoitti:
tajuni ei kykene Jumalan oikeudenmukaisuuden tasolle nousemaan.
Olen vain Raamatun tiedon varassa.Mitä virkaa on Jumalan antamalla oikeudentajulla, jos se pitää heittää romukoppaan tuonpuoleista ajatellessa?
- Riittää
Kempiläinen kirjoitti:
Mitä virkaa on Jumalan antamalla oikeudentajulla, jos se pitää heittää romukoppaan tuonpuoleista ajatellessa?
kun tiedostaa ja myöntää vajavaisen käsityskykynsä Jumalan aivoitusten edessä, jotka ovat niin paljon ylempänä ihmisten ajatuksista.
Onhan meillä oikeudentajua mutta eihän se Jumalan oikeudenmukaisuuden tasolle yllä. Ihmisille on vaikeaa ymmärtää miksi Jumala ei ota kaikkia ihmisiä luokseen taivaaseen vaan "...joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen."
- Saara
Jos tunnustat syntisyytesi Jeesukselle ja pyydät häntä pelastamaan sinut niin sinun ei tarvitse joutua helvettiin.
Jumala rakastaa sinua ja haluaa että nöyrryt ottamaan armon vastaan. Ei ole vaikeaa, eihän?
Kirjoitatko sen jälkeen tänne kuulumisesi? Rukoilen puolestasi!
ÄLÄ PELKÄÄ, VAAN TURVAA JEESUKSEEN!- aloittaja
Olen rukoillut ja sain lohtua. En pelkää enää niin paljon, olen päässyt joten kuten yli siitä videosta. Silti se pelottaa jos sitä miettii. Yritän miettiä asioita mitkä eivät pelota, joskus se on vaan hankalaa. Kiitos hyvästä vastauksesta.
- zigi
Jos uskot Jeesukseen, ja pyytänyt syntejäsi anteeksi Häneltä niin et sä kadotukseen joudu.
sun paikkasi on taivaassa kuoleman jälkeen.
Sukulaisten ja kaikkien läheisten jotka ei ole Jeesuksessa niin puolesta kannattaa rukoilla että pelastuisivat. Siinä on kutsumus meille kaikille uskoville.
Jos olet uskossa niin tietty saatana sua peljättelee ja kiusaa että menet helvettiin.
Älä usko vaan kerro että olet Jeesuksen oma ja mene vaan Jeesusta kiusaamaan.
Puhu aina totuuden sanoja kun se sua kiusaa, sen mukaan minkä raamatusta tiedät todeksi: eli että olet pelastettu Jeesuksen täytetyn työn ansiosta ja olet menossa taivaaseen.
Halleluja kiitos Jeesuksen!!!!!!!!!!!!! - Aritta
Sinun ei tarvitse pelätä helvettiä, ei saatanaa eikä myöskään Jumalaa. Jumala on vain pelkkä rakkaus ja muuta ei ole.
- suimar
Kaikki mitä sanoit on :höpö,höpö.
- Aritta
suimar kirjoitti:
Minä kirjoitin että kukaan ei joudu helvettiin.
- luulisi...
suimar kirjoitti:
Jo osavan arvostaa muitakin ihmisiä ja hyväksyä, että toinen osaa ja tietää toista ja toinen toista.
Luuletko, että maailma on valmis? Kaikki mitä on nyt, on totta?
Oi voi... olemme vasta vastasyntyneitä maailmankaikkeudessa ja kuljemme sokeina, pelkäen aukaista silmiämme, sillä piru voi nähdä.
Herran ja pirun pelko estää meitä näkemästä...
että höpö höpö sinullekkin sokealle, joka et uskalla... - Höpö höpö:
suimar kirjoitti:
Ihan oikein sanottu. Sanon täysin samoin, höpö höpö.
Aritta on tämän palstan suurin pelle ja toiselle sijalle on kömpinyt bolgrad.
Nämä "aikuiset" ihmiset jauhavat sitä omaansa tällä palstalla vailla omaa elämää. Varsinkin aritta jonka ainoa elämä on tämä palsta. Täällä hän on luonut itsestään pellen. Turhaan elettyä elämää..... - kuolematon sielu
Höpö höpö: kirjoitti:
Nämä "aikuiset" ihmiset jauhavat sitä omaansa tällä palstalla vailla omaa elämää. Varsinkin aritta jonka ainoa elämä on tämä palsta. Täällä hän on luonut itsestään pellen. Turhaan elettyä elämää.....haukkumaan minuakin.
- huh huh hei
Nämä "aikuiset" ihmiset jauhavat sitä omaansa tällä palstalla vailla omaa elämää. Varsinkin aritta jonka ainoa elämä on tämä palsta. Täällä hän on luonut itsestään pellen. Turhaan elettyä elämää.....Olen myös seurannut näitä Aritan ja entisen Bowagan juttuja, eikä ole juuri vakuuttanut.
Tämä Aritta on mielestäni yksi pahimpia narsisteja maailmankaikkeudessa. - Aritta
huh huh hei kirjoitti:
Olen myös seurannut näitä Aritan ja entisen Bowagan juttuja, eikä ole juuri vakuuttanut.
Tämä Aritta on mielestäni yksi pahimpia narsisteja maailmankaikkeudessa.jos haluat tietää. He ovat kaksi eri ihmistä.
Meidän juttumme ei tarvitsekaan vaikuttaa kaikkiin ihmisiin. En usko että bolgradkaan on täällä käännyttämässä ketään.
Mutta se että jotkut hikeentyvät meidän kirjoituksiimme täytyy johtua siitä että ne kuitenkin koskettavat johonkin kohtaan teikäläisiä. Ja sehän on hyvä. :-) - Leuka louskajaa
Nämä "aikuiset" ihmiset jauhavat sitä omaansa tällä palstalla vailla omaa elämää. Varsinkin aritta jonka ainoa elämä on tämä palsta. Täällä hän on luonut itsestään pellen. Turhaan elettyä elämää.....Siinä äijä höpäjää ja leuka louskajaa. Oikeen muaalaastollukka. Louskutaha leukojasi lissää niin suahaa riemullisia aikoja tänne palstoloille:-)
- muaalaastollukka
Leuka louskajaa kirjoitti:
Siinä äijä höpäjää ja leuka louskajaa. Oikeen muaalaastollukka. Louskutaha leukojasi lissää niin suahaa riemullisia aikoja tänne palstoloille:-)
Jos riemullisia aikoja haluat niin luehan näitä arittojen (sis. bolgrad, kuolematon, powaga, aritta jne.) juttuja.
- bolgrad**
muaalaastollukka kirjoitti:
Jos riemullisia aikoja haluat niin luehan näitä arittojen (sis. bolgrad, kuolematon, powaga, aritta jne.) juttuja.
Että ne muut, mutta en minä.
Mutta kun ei ole omaa nimimerkkiä, voi päästellä suustaan mitä tahansa.
En tiedä mitä sinä "muaalaastollukka" olet tänne kirjoitellut, mutta jos kuulut noihin helvetin julistajiin, niin (hi hi hi hi hi hi...) kröhöm! Minun on pakko todeta, että MINUN MIELESTÄNI - Aritta
ette tarvitse niin paljon huvituksia. Jos olemme huvittaneet sinua niin sehän on hyvä.
- bolgrad**
huh huh hei kirjoitti:
Olen myös seurannut näitä Aritan ja entisen Bowagan juttuja, eikä ole juuri vakuuttanut.
Tämä Aritta on mielestäni yksi pahimpia narsisteja maailmankaikkeudessa.Etpä taida tietää mikä on narsisti.
En ole Bowaga. Mutta ilmeisesti ihan fiksu ihminen : )
Miksi sinun pitäisi vakuuttua jutuistamme?
Miksi et kehtaa/uskalla käyttää vain yhtä nimimerkkiä?
Vai onko tarkoitus aiheuttaa riitaa?
Tiedoksi vaan, että jos joku suuttuu ja syyttää sinua herjauksesta ja kirjoittelet viestejäsi kotikoneella, sinut saadaan kiinni, vaikka oletkin ilman omaa nimimerkkiä.
Paras kirjoitella herjauksia vaan työpaikalla. - muaalaistollukka
bolgrad** kirjoitti:
Että ne muut, mutta en minä.
Mutta kun ei ole omaa nimimerkkiä, voi päästellä suustaan mitä tahansa.
En tiedä mitä sinä "muaalaastollukka" olet tänne kirjoitellut, mutta jos kuulut noihin helvetin julistajiin, niin (hi hi hi hi hi hi...) kröhöm! Minun on pakko todeta, että MINUN MIELESTÄNIMinun viestini on totta, sinun ei.
- vai mikä se on
bolgrad** kirjoitti:
Etpä taida tietää mikä on narsisti.
En ole Bowaga. Mutta ilmeisesti ihan fiksu ihminen : )
Miksi sinun pitäisi vakuuttua jutuistamme?
Miksi et kehtaa/uskalla käyttää vain yhtä nimimerkkiä?
Vai onko tarkoitus aiheuttaa riitaa?
Tiedoksi vaan, että jos joku suuttuu ja syyttää sinua herjauksesta ja kirjoittelet viestejäsi kotikoneella, sinut saadaan kiinni, vaikka oletkin ilman omaa nimimerkkiä.
Paras kirjoitella herjauksia vaan työpaikalla.Kyllä herjaukset täytyy osoittaa jotakin oikeaa ihmistä kohtaan, ei virtuaalihemmojen väliset solvaukset poliisia kiinnosta.
Tämä tiedoksi "fiksulle" joka onkin narsisti eikä mielestäni niin sievä kuin luulee olevansa. Ollenkaan. - bolgrad**
muaalaistollukka kirjoitti:
Minun viestini on totta, sinun ei.
Onko viestisi totta vai ei, kun en tiedä millä kaikilla nimimerkeillä esiinnyt.
Täydellistä faktaa en ole tänne kirjoitellut. Ihan vaan musta tuntuu juttuja.
Oma uskomukseni on minulle totta.
Totuus on kuitenkin, ettei mitään uskomusta voida totuudeksi sanoa. Ei edes raamattua. - oikeesti fiksu ja nättikin ...
vai mikä se on kirjoitti:
Kyllä herjaukset täytyy osoittaa jotakin oikeaa ihmistä kohtaan, ei virtuaalihemmojen väliset solvaukset poliisia kiinnosta.
Tämä tiedoksi "fiksulle" joka onkin narsisti eikä mielestäni niin sievä kuin luulee olevansa. Ollenkaan.>>>Herjaukset netissä toivat 7500 euron laskun
Internetin keskustelupalstoilla on helppo unohtaa, millaisia seurauksia voi olla julkisesta herjauksesta. Helsingin Sanomat kertoo, että 64-vuotias lahtelainen mies on nyt tuomittu maksamaan 5500 euroa vahingonkorvauksia ja yli 2000 euroa oikeuskuluja. Mies hermostui nälvinnästä, mutta vastaisku netissä meni aivan liian pitkälle.
Helsingin Sanomien mukaan herjaukset tehtiin viime talvena Etelä-Suomen Sanomien verkkolehden keskustelupalstalla. 64-vuotias lahtelainen mies kertoi hermostuneensa nälviviin viesteihin, jotka hän yhdisti tuntemaansa naiseen.
30 herjausviestiä toi tuhansien korvaukset
Tämän seurauksena mies lähetti parin kuukauden aikana kahdella nimimerkillä noin 30 viestiä, joissa hän herjasi naista monin tavoin. Nainen sairastui masennukseen ja joutui muutaman kuukauden sairauslomalle. Myös naisen aviomies joutui kärsimään tapahtuneesta.
Helsingin Sanomien mukaan mies tuomittiin maksamaan kunnianloukkauksesta naiselle 4000 euroa ja miehelle 1500 euroa. Lisäksi mies joutui maksamaan oikeuskuluja yli 2000 euroa.
Samuli Kotilainen >>> - nähnyt
vai mikä se on kirjoitti:
Kyllä herjaukset täytyy osoittaa jotakin oikeaa ihmistä kohtaan, ei virtuaalihemmojen väliset solvaukset poliisia kiinnosta.
Tämä tiedoksi "fiksulle" joka onkin narsisti eikä mielestäni niin sievä kuin luulee olevansa. Ollenkaan.on!
- wakawa
Aritta kirjoitti:
ette tarvitse niin paljon huvituksia. Jos olemme huvittaneet sinua niin sehän on hyvä.
Minua ei ole naurattanut muu, kuin maansisällä olewa helwetti.
ai niin... sekin on naurattanut, että ensin ne haukkuu ja sitten ne puolustautuu, että te haukutte meitä... ja kun ne/hän esiintyy ainakin 10 eri nikillä, niin on se waan omituinen wäittämä. - Aritta
wakawa kirjoitti:
Minua ei ole naurattanut muu, kuin maansisällä olewa helwetti.
ai niin... sekin on naurattanut, että ensin ne haukkuu ja sitten ne puolustautuu, että te haukutte meitä... ja kun ne/hän esiintyy ainakin 10 eri nikillä, niin on se waan omituinen wäittämä.maanalainen helvetti-juttu on hieman huvittava.
- kuolematon sielu
kuolematon sielu kirjoitti:
haukkumaan minuakin.
olen täällä tiellä, tuu niin jutellaan.
- kuolematon sielu
vaan hyvin vakava foorumi.
Itekkin maalta,
oikein erämaasta. - ovat luotettavat ja
Aritta kirjoitti:
maanalainen helvetti-juttu on hieman huvittava.
todet. Suosittelen siis että lue Raamattu kokonaan. Raamatussa puhutaan paljonkin maanalaisesta helvetistä. Maanalainen helvetti on olemassa. Se pitää ottaa vakavasti.
- Aritta
ovat luotettavat ja kirjoitti:
todet. Suosittelen siis että lue Raamattu kokonaan. Raamatussa puhutaan paljonkin maanalaisesta helvetistä. Maanalainen helvetti on olemassa. Se pitää ottaa vakavasti.
Olen lukenut raamatun kokonaan.
- kuolematon sielu
olen täällä tiellä, tuu niin jutellaan.
kun et kerran uskalla tulla tänne tielle?
- kuolematon sielu
kun et kerran uskalla tulla tänne tielle?
oli ottanut "Ritolat",
pelkäsi kait raasu. - tarvitaan täällä
oikeesti fiksu ja nättikin ... kirjoitti:
>>>Herjaukset netissä toivat 7500 euron laskun
Internetin keskustelupalstoilla on helppo unohtaa, millaisia seurauksia voi olla julkisesta herjauksesta. Helsingin Sanomat kertoo, että 64-vuotias lahtelainen mies on nyt tuomittu maksamaan 5500 euroa vahingonkorvauksia ja yli 2000 euroa oikeuskuluja. Mies hermostui nälvinnästä, mutta vastaisku netissä meni aivan liian pitkälle.
Helsingin Sanomien mukaan herjaukset tehtiin viime talvena Etelä-Suomen Sanomien verkkolehden keskustelupalstalla. 64-vuotias lahtelainen mies kertoi hermostuneensa nälviviin viesteihin, jotka hän yhdisti tuntemaansa naiseen.
30 herjausviestiä toi tuhansien korvaukset
Tämän seurauksena mies lähetti parin kuukauden aikana kahdella nimimerkillä noin 30 viestiä, joissa hän herjasi naista monin tavoin. Nainen sairastui masennukseen ja joutui muutaman kuukauden sairauslomalle. Myös naisen aviomies joutui kärsimään tapahtuneesta.
Helsingin Sanomien mukaan mies tuomittiin maksamaan kunnianloukkauksesta naiselle 4000 euroa ja miehelle 1500 euroa. Lisäksi mies joutui maksamaan oikeuskuluja yli 2000 euroa.
Samuli Kotilainen >>>Kuuleppas, kun virtuaalihemmot chättäilee ja toinen virtuaalihemmo siitä suuttuu niin pitäisikö sitten ehkä ottaa yhteyttä virtuaapoliisiin.
Ihan eri asia on se kun ilmaisee oman mielipiteensä kuten esim. joku sanoo jotakin nätiksi ja toinen sanoo ettei minun mielestä, varsinkin kun kohde on ihan itse aloittanut ulkonäöstänsä puhumisen.
Koettakaa nyt hyvät virtuaalihemmot ainakin pitää yksityiselämä ja tämä pellepalsta erossa toisistaan, jos onnistuu.
Varmaan kaikki tajuavat että jos joku herjaa tyyliin "Manki Kanki Räppänäjoelta on täysin paska tyyppi" niin siinä syyllistytään herjaukseen. Toivottavasti te tajuatte tämän. Ihan varma kaikista tällä palstalla hilluvista olioista en ole.
Jos nettiin laitetaan valokuvia niin aina löytyy arvostelijoita, oli sitten kyse naamakuvista tai maisemakuvista. Jos pelkäätte arvostelua vaikkapa koiranne kuvasta niin pitäkää se kuva siellä piirongin laatikossa. Ei sitä ole pakko tuoda yleisön eteen.
Tämä on ihan maalais/kaupunkilaisjärkeä jonka soisi usealla olevan. - Häkkiä tulloo.....
Leuka louskajaa kirjoitti:
Siinä äijä höpäjää ja leuka louskajaa. Oikeen muaalaastollukka. Louskutaha leukojasi lissää niin suahaa riemullisia aikoja tänne palstoloille:-)
Pitäiskö tää virtuaalihemmo vetää syytteeseen ja vaatia miljardin korvaukset?
- pääse taivaaseen
Mark. 4: 3-
Kuulkaa! Mies lähti kylväämään. Ja kun hän kylvi, kävi niin, että osa siemenistä putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät jyvät. Osa putosi kallioiseen paikkaan , missä jyville ei ollut paljon maata. Ne nousivat kohta oraalle, koska maata ei ollut syvälti, mutta auringon noustua oraat helteessä kuivettuivat, koska niillä ei ollut juurta. Osa taas putosi ohdakkeidein sekaan, ja ohdakkeet kasvoivat ja tukahduttivat oraan, eikä siitä saatu satoa. Mutta muut jyvät putosivat hyvään maahan. Ne nousivat ja antoivat sadon, mikä kolmekymmentä, mikä kuusikymmentä, mikä sataa jyvää. Ja hän sanoi: Jolla on korvat, se kuulkoon!
Matt. 13: 24-
Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta:" Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois. Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin. Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: `Herra, etkö sinä kylvännyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?` Isäntä sanoi heille: `Se on vihamieheni työtä.` `En`, hän vastasi, `te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin. Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun se aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavehnä ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä kootkaa aittaani.' - ottoalli
oli ottanut "Ritolat",
pelkäsi kait raasu.ja ilmeisesti hermotkin.
kyllä on kovaa peliä tämä nettikirjoittelo. - Aritta
ottoalli kirjoitti:
ja ilmeisesti hermotkin.
kyllä on kovaa peliä tämä nettikirjoittelo.huumoria.
- etj
NIIN SINÄ PELASTUT.
Ja hän vei heidät ulos ja sanoi: "Herrat, MITÄ MINUN PITÄÄ TEKEMÄN, ETTÄ MINÄ PELASTUISIN?"
16:31 Niin he sanoivat: "USKO HERRAAN JEESUKSEEN, NIIN SINÄ PELASTUT, niin myös sinun perhekuntasi."Ap.t. 16: 30-31
Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.
4:12 EIKÄ OLE PELASTUSTA YHDESSÄKÄÄN TOISESSA; sillä EI OLE TAIVAAN ALLA MUUTA NIMEÄ IHMISILLE ANNETTU, jossa MEIDÄN PITÄISI PELASTUMAN."
AINOATAAN JEESUKSEN NIMESSÄ VOI PELASTUA
PYYDÄ JEESUSTA TULEMAAN ELÄMÄÄSI, OTA HÄNET VASTAAN, KUN HÄN KOLKUTTAA SINUN SYDÄMESI OVELLA
1:12 Mutta KAIKILLE, jotka OTTIVAT HÄNET VASTAAN, HÄN antoi VOIMAN TULLA JUMALAN LAPSIKSI, NIILLE, jotka USKOVAT HÄNEN NIMEENSÄ, (siis Jeesus antaa voiman tulla Jumalan lapsiksi)
TUNNUSTA HÄNELLE, ETTÄ USKOT, ETTÄ HÄN ON KUOLLUT SINUN PUOLESTASI GOLGATAN RISTILLÄ. HÄN MAKSOI SINUSTA LUNASTUSMAKSUN, SIKSI SAAT USKOMALLA HÄNEEN IANKAIKKISEN ELÄMÄN.
TUNNUSTA ETTÄ OLET SYNTINEN JA PYYDÄ JEESUSTA ANTAMAAN SYNTISI ANTEEKSI.
10:9 Sillä JOS SINÄ TUNNUSTAT SUULLASI JEESUKSEN HERRAKSI ja USKOT SYDÄMESSÄSI, ETTÄ JUMALA ON HÄNET KUOLLEISTA HERÄTTÄNYT, NIIN SINÄ PELASTUT;
10:10 sillä SYDÄMEN USKOLLA tullaan VANHURSKAAKSI ja SUUN TUNNUSTUKSELLA PELASTUTAAN.
10:11 Sanoohan Raamattu: "EI YKSIKÄÄN, JOKA HÄNEEN USKOO, JOUDU HÄPEÄÄN."
Älä häpeä Jeesusta, vaan kerro ihmisille, että uskot Jeesukseen!- jos on niin hyvä sitten
En tiedä onko Jeesus elämässäni.
Nuorempana kovasti rukoilin, mutta....?
Päätin sitten, että jos on niin hyvä, mutta minun on myös elettävä ja hoidettava perhe, äiti, työ, lemmikit, puutarha, harrastukset ym. En ala sen kummemmin hihhuloimaan, vaikka uskonkin Jumalaan.
Jeesus on tervetullut elämääni, mutta minä en pakota häntä. Hän kyllä tietää että uskon, vaikka en siitä numeroa nostakkaan ja muille kuuluttele. Enkä edes joka päivä häntä ajattele.
Minusta on aidompaa olla hieman sivussa. Vähän niinkuin seurata, kuuleeko Jeesus heitäkin, jotka ei ääneen hänestä puhu vaan sydämellä.
- Hanna
Ainoa todellinen pelastus helvetistä on usko Jeesukseen Kristukseen - sanoivat sittet muut mitä tahansa. Vain Jeesus on voittanut helvetin, saatanan ja synnin vallat.
- jurppii
Ja kyllä silloin pelotti monta päivää ja mietitytti moinen video. Onkos se jossain Siberiassa äänitetty. Joten Helvetti muka ois maan alla tai en ihan saanut käsitystä missä niinkuin se on. Mutta nyt on taas päässyt siitä yli ja miettinyt toiselta kantilta tätä asiaa ja viimeski luin tämän blogin "Jumalaa ei ole joten..."
http://www.tiede.fi/blog/?cat=6- se sijaitsee
se on, siellä on valtava kuumuus, n. sen oleva 5900 km syvyydessä maan kuoren sisällä?
- Aritta
se sijaitsee kirjoitti:
se on, siellä on valtava kuumuus, n. sen oleva 5900 km syvyydessä maan kuoren sisällä?
se palaisi poroksi jo paljon ennen määräpaikkaa. Mutta jos sinne joutuisikin henkenä niin eihän sitä sitten huomaisikaan että on niin kuumassa paikassa.
Tuo on sitä raamatun ristiriitaisuutta.
Sitä paitsi esim Jehovan todistajat eivät usko helvettiin ja he ovat eksperttejä raamatun lukemisessa. - onko niistä hyötyä
Aritta kirjoitti:
se palaisi poroksi jo paljon ennen määräpaikkaa. Mutta jos sinne joutuisikin henkenä niin eihän sitä sitten huomaisikaan että on niin kuumassa paikassa.
Tuo on sitä raamatun ristiriitaisuutta.
Sitä paitsi esim Jehovan todistajat eivät usko helvettiin ja he ovat eksperttejä raamatun lukemisessa.Jeesus on itse kertonut tämän, joten lukekaa
Luukas 16 luku
16:19 Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
16:20 Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
16:21 ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
16:22 Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
16:23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
16:24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
16:25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
16:26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
16:27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
16:28 - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
16:29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä.'
16:30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen.'
16:31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"
Eiväthän ihmiset usko, vaikka joku kuolleistakin tulisi keromaan. You tubesta löytyy Bill Wiesen todistus 23 minuuttia helvetissä.
Jehovantodistajat ovat valitettavasti eksyksissä, valheopetuksensa kanssa. - Aritta
onko niistä hyötyä kirjoitti:
Jeesus on itse kertonut tämän, joten lukekaa
Luukas 16 luku
16:19 Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
16:20 Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
16:21 ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
16:22 Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
16:23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
16:24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
16:25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
16:26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
16:27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
16:28 - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
16:29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä.'
16:30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen.'
16:31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"
Eiväthän ihmiset usko, vaikka joku kuolleistakin tulisi keromaan. You tubesta löytyy Bill Wiesen todistus 23 minuuttia helvetissä.
Jehovantodistajat ovat valitettavasti eksyksissä, valheopetuksensa kanssa.on ihan muualta kuin helvetistä. Ja helvetin kertomukset eivät ole kertomuksia todellisesta helvetistä vaan sellaisesta tilasta jossa on kun ei ole yhteydessä oman jumalallisuutensa kanssa.
- harhaan
Aritta kirjoitti:
on ihan muualta kuin helvetistä. Ja helvetin kertomukset eivät ole kertomuksia todellisesta helvetistä vaan sellaisesta tilasta jossa on kun ei ole yhteydessä oman jumalallisuutensa kanssa.
eivät ne kestä tuomiolla. Tulee aika jolloin kaikki joutuvat tuomiolle, ja lampaat erotetaan vuohista. Aloita ihmeessä Raamatun tutkiminen, että näet mistä siellä puhutaan.
- Aritta
harhaan kirjoitti:
eivät ne kestä tuomiolla. Tulee aika jolloin kaikki joutuvat tuomiolle, ja lampaat erotetaan vuohista. Aloita ihmeessä Raamatun tutkiminen, että näet mistä siellä puhutaan.
ja sen mukaan asiat ovat niin kuin sanon. Mitään helvettiä ei ole. Ei myöskään taivasta sellaisena joksi sen uskovaiset kuvittelevat.
Ei ole myöskään tuomiota. - palataan asiaan myöhemmin
Aritta kirjoitti:
ja sen mukaan asiat ovat niin kuin sanon. Mitään helvettiä ei ole. Ei myöskään taivasta sellaisena joksi sen uskovaiset kuvittelevat.
Ei ole myöskään tuomiota.20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
20:5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
20:6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
20:7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
20:8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
20:9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
20:11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
20:12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen. - Aritta
palataan asiaan myöhemmin kirjoitti:
20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
20:5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
20:6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
20:7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
20:8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
20:9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
20:11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
20:12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.Olen jo lukenut muutaman kerran.
Raamattu ei ole Jumalan sana. Se on ihmisten kirjoittama ja siellä on myös jonkin verran astraalista kanvavointia. Sen huomaa negatiivisuudesta ja pelottelusta.
Joka tapauksessa en huolisi itselleni sellaista jumalaa joka ei ole rakkaus ja kristinuskon jumala ei ole. - vallassa
Aritta kirjoitti:
Olen jo lukenut muutaman kerran.
Raamattu ei ole Jumalan sana. Se on ihmisten kirjoittama ja siellä on myös jonkin verran astraalista kanvavointia. Sen huomaa negatiivisuudesta ja pelottelusta.
Joka tapauksessa en huolisi itselleni sellaista jumalaa joka ei ole rakkaus ja kristinuskon jumala ei ole.älä kuitenkaan yritä vetää muita samaan eksytykseen, anna muiden kuulla totuus Jumalan sanasta.
- tapahtumasta
vallassa kirjoitti:
älä kuitenkaan yritä vetää muita samaan eksytykseen, anna muiden kuulla totuus Jumalan sanasta.
- Aritta
vallassa kirjoitti:
älä kuitenkaan yritä vetää muita samaan eksytykseen, anna muiden kuulla totuus Jumalan sanasta.
on parempi että kerron mikä on lähempänä totuutta ettei kaikkien tarvitse mennä kristinuskon harhaan.
Uskovaiset vain luulevat olevansa täysin oikeassa mutta ette todellakaan ole. Jaksatte vain tuomita muita ja kuvitella olevanne ainoita totuuden kulkijoita.
Meillä ei ole kenelläkään täyttä totuutta yhtään mistään, mutta uskonnot ovat erittäin vanhaa energiaa ja ne tulevat häviämään. - mutta pitämässä
Aritta kirjoitti:
on parempi että kerron mikä on lähempänä totuutta ettei kaikkien tarvitse mennä kristinuskon harhaan.
Uskovaiset vain luulevat olevansa täysin oikeassa mutta ette todellakaan ole. Jaksatte vain tuomita muita ja kuvitella olevanne ainoita totuuden kulkijoita.
Meillä ei ole kenelläkään täyttä totuutta yhtään mistään, mutta uskonnot ovat erittäin vanhaa energiaa ja ne tulevat häviämään.esillä Raamatun totuutta, ja otamme todisteet puheisiimme siltä, emmekä omasta päästämme, koska se on valo tässä pimeässä maailmassa. Meilla ei ole täyttä totuutta, mutta Jumalalla on, siksi luotamme häneen.
- Aritta
mutta pitämässä kirjoitti:
esillä Raamatun totuutta, ja otamme todisteet puheisiimme siltä, emmekä omasta päästämme, koska se on valo tässä pimeässä maailmassa. Meilla ei ole täyttä totuutta, mutta Jumalalla on, siksi luotamme häneen.
eikä myöskään Jumalan sana. On tietenkin ihan teidän oma asianne uskotteko niin tai näin, mutta kun aletaan kieltää toisia kertomasta omia ajatuksiaan niin se on tuomitsemista.
- AVKT
pelkäävät kuolemaa. Kaikki.
Kuolemaa ei ole, vaan elämä kuolema, on sama asia sinänsä- vain aika on toinen, mikä on aika?
Mikä on aika? Onko aikaa, on vain - aika -. Kenelle sinulla on aikaa? Sinun aika on määrätty.
Missä? Kaikilla on oma aika. Aikaa ei voi ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475375Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612136Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181770Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 171505
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301437Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se207917