Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.
(ilm 20:14-15)
Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen
18
574
Vastaukset
- Ei ymmärrä
Omalla kohdallani uskon nimeni "kirjoitetun" tuohon elämän kirjaan, koska olen elänyt ja rakastanut täysillä tätä elämääni ja näitä ihmisiä ympärilläni, totta vie siis nimenikin kuuluu siihen kirjaan. OLEN SIIS ELÄNYT! Sen sijaan jos olisin elänyt ainaisessa Jumalan/kuoleman pelossa ymmärtämättömänä, ettei omaa Jumalaansa tarvitse kenenkään pelätä, Hänhän on niin lähelläkin kuin itsemme sisällä, kokisin kuoleman jälkeen varmaan nuo kaikki kauhuskenaariot, koska elämä olisi jäänyt täysillä elämättä. Kusi sukassa kaiken ikää.
Olisin koheltanut muista ihmisistä välittämättä, itsekkäin pyrkimyksin, luulleen että kyllä Jeesus kaiken antaa anteeksi ja pyyhkii pois kun nätisti pyydän, vaikka sit vasta kuolinvuoteella. Pääasia et pyydän. Ymmärtämättä, että vastuu omasta elämästä on loppukädessä kuitenkin itsellä.
Saattashan se elämä jo itsessään silloin vaikuttaa kuin tuliselta järveltä, sisällä palaisi ainakin sellainen tuskan tuli.- mutkalle?
No viestisi oli kyllä sen tason symboliikkaa ettei sillä ole mitään yhteyttä elävän elämän elävään uskoon Jeesukseen.
Siis miksi elät harhassa luullen eläväsi totuudessa? - Tuossa muka on
mutkalle? kirjoitti:
No viestisi oli kyllä sen tason symboliikkaa ettei sillä ole mitään yhteyttä elävän elämän elävään uskoon Jeesukseen.
Siis miksi elät harhassa luullen eläväsi totuudessa?Noinhan suurin osa lahkolaisista toimii. Jehovat, VL:t ja Helluntailaiset mukaanlukien.
Koohotetaan syntiä tehden luottaen siihen että anteeksianto tulee automaattisesti kuin manulle illallinen. - Aritta
Tietenkin vastuu elämästämme on meillä itsellä.
- entäs muut...........
Tuossa muka on kirjoitti:
Noinhan suurin osa lahkolaisista toimii. Jehovat, VL:t ja Helluntailaiset mukaanlukien.
Koohotetaan syntiä tehden luottaen siihen että anteeksianto tulee automaattisesti kuin manulle illallinen.Ja jälleensyntyjät koohottaa luullen syntyvänsä uudelleen. Mitä satua.
- Aritta
entäs muut........... kirjoitti:
Ja jälleensyntyjät koohottaa luullen syntyvänsä uudelleen. Mitä satua.
että uskovaiset ovat oikeassa.
Et taida pystyä siihen. - koohot taa
Aritta kirjoitti:
että uskovaiset ovat oikeassa.
Et taida pystyä siihen.Sinä olet minun todisteeni. Kukaan uskoon tullut ei "koohota" laillasi. Joka ei ole uskossa "koohottaa" kuin päätön kana.
- Aritta
koohot taa kirjoitti:
Sinä olet minun todisteeni. Kukaan uskoon tullut ei "koohota" laillasi. Joka ei ole uskossa "koohottaa" kuin päätön kana.
ovat täällä suuna päänä uhkailemassa helvetillä ja kieltämässä lukemaan meikäläisten viestejä. Ihan kuin oltaisiin diktaattorivaltiossa.
Poikkeuksiakin on. - se aritta älähtää...
Aritta kirjoitti:
ovat täällä suuna päänä uhkailemassa helvetillä ja kieltämässä lukemaan meikäläisten viestejä. Ihan kuin oltaisiin diktaattorivaltiossa.
Poikkeuksiakin on.Katsoppas tyttönen peiliin.
- Aritta
se aritta älähtää... kirjoitti:
Katsoppas tyttönen peiliin.
yrittänyt tässä selittää että pata kattilaa soimaa. Et vain ole oikein ymmärtänyt mutta saat anteeksi kun olen niin jalomielinen.
- jankutia.........
Aritta kirjoitti:
yrittänyt tässä selittää että pata kattilaa soimaa. Et vain ole oikein ymmärtänyt mutta saat anteeksi kun olen niin jalomielinen.
Tätä sinä täällä julistat: "Minusta uskoon tulleet ovat täällä suuna päänä uhkailemassa helvetillä ja kieltämässä lukemaan meikäläisten viestejä. Ihan kuin oltaisiin diktaattorivaltiossa." Ei kuulostanut kovin jalomieliseltä. Eihän? Eihän sekään kuulostanut jalomieliseltä kun sanoit etten ole ymmärtänyt. Eihän?
Sinä selvästi pelkäät uskoon tulleita ja osoitat sen kaikille vihaisilla viesteilläsi. Ei uskoon tulleita tarvitse pelätä. Nämä sinun vihaviestisi eivät oikein uppoa uskoon tulleisiin sillä he tietävät asioista paljon enemmän. Näillä viesteilläsi ei ole mitään vaikutusta uskovaisiin, ihan kuin koettaisit höyhenellä rikkoa 2 metriä paksun terässeinän. Ota iisisti, relax vaan.
Ps. Voisit myös hankkia elämän. Suomi24 ei ehkä ole sitä ja se tekee sinut vihaiseksi ja se varmaan jo vaikuttaa perhe-elämässäsi. Relaxanttia naamaan ja menoksi.... siitä se lähtee. - Aritta
jankutia......... kirjoitti:
Tätä sinä täällä julistat: "Minusta uskoon tulleet ovat täällä suuna päänä uhkailemassa helvetillä ja kieltämässä lukemaan meikäläisten viestejä. Ihan kuin oltaisiin diktaattorivaltiossa." Ei kuulostanut kovin jalomieliseltä. Eihän? Eihän sekään kuulostanut jalomieliseltä kun sanoit etten ole ymmärtänyt. Eihän?
Sinä selvästi pelkäät uskoon tulleita ja osoitat sen kaikille vihaisilla viesteilläsi. Ei uskoon tulleita tarvitse pelätä. Nämä sinun vihaviestisi eivät oikein uppoa uskoon tulleisiin sillä he tietävät asioista paljon enemmän. Näillä viesteilläsi ei ole mitään vaikutusta uskovaisiin, ihan kuin koettaisit höyhenellä rikkoa 2 metriä paksun terässeinän. Ota iisisti, relax vaan.
Ps. Voisit myös hankkia elämän. Suomi24 ei ehkä ole sitä ja se tekee sinut vihaiseksi ja se varmaan jo vaikuttaa perhe-elämässäsi. Relaxanttia naamaan ja menoksi.... siitä se lähtee.En sitten yhtään. Olet nyt lukenut omia tunteitasi.
Omasta mielestäni minun viestini eivät ole vihaviestejä. Kirjoitan vain oman mielipiteeni noista helvetillä uhkailuista. Ja tiedän kyllä ettei niillä ole vaikutusta uskovaisiin. He ovat valinneet tämän elämän tiensä. Enkä ole edes käännyttämässäkään ketään.
Käännyttämässä on muutama uskis täällä ja sen he tekevät esim mustamaalaamalla toisin uskovia. Siihen minä reagoin. Mielestäni on näet alentavaa kutsua muita pimeän vallan alla kulkijoiksi ja saatanan kavereiksi. Se on ylimielistä ja itsensä ylentämistä jota uskovaiset kuulemma inhoavat.
Ja tosiaan, et ole ymmärtänyt koska olet niin puolueellinen ettet haluakaan ymmärtää.
Minulla sattuu myös olemaan ihan hyvä elämä enkä ole riippuvainen tästä palstasta. Oletko sinä? Eikä ole sinun asiasi määräillä mitä toiset tekevät ja mitä ei.
Kirjoitin jossain muualla täällä että jos bolgradin ja minun kirjoitukset vaikuttavat noin häiritsevästi niin silloin niissä on jotain joka koskettaa. Eli joku minunkin kirjoituksissani liikuttaa sisintäsi kun reagoit aina niin agressiivisesti.
Joten yritähän ottaa iisisti ja lue vaikka niitä Aku Ankkoja välillä. - jep jep
Aritta kirjoitti:
En sitten yhtään. Olet nyt lukenut omia tunteitasi.
Omasta mielestäni minun viestini eivät ole vihaviestejä. Kirjoitan vain oman mielipiteeni noista helvetillä uhkailuista. Ja tiedän kyllä ettei niillä ole vaikutusta uskovaisiin. He ovat valinneet tämän elämän tiensä. Enkä ole edes käännyttämässäkään ketään.
Käännyttämässä on muutama uskis täällä ja sen he tekevät esim mustamaalaamalla toisin uskovia. Siihen minä reagoin. Mielestäni on näet alentavaa kutsua muita pimeän vallan alla kulkijoiksi ja saatanan kavereiksi. Se on ylimielistä ja itsensä ylentämistä jota uskovaiset kuulemma inhoavat.
Ja tosiaan, et ole ymmärtänyt koska olet niin puolueellinen ettet haluakaan ymmärtää.
Minulla sattuu myös olemaan ihan hyvä elämä enkä ole riippuvainen tästä palstasta. Oletko sinä? Eikä ole sinun asiasi määräillä mitä toiset tekevät ja mitä ei.
Kirjoitin jossain muualla täällä että jos bolgradin ja minun kirjoitukset vaikuttavat noin häiritsevästi niin silloin niissä on jotain joka koskettaa. Eli joku minunkin kirjoituksissani liikuttaa sisintäsi kun reagoit aina niin agressiivisesti.
Joten yritähän ottaa iisisti ja lue vaikka niitä Aku Ankkoja välillä.Viestisi agressiivisuus tihenee loppuaan kohden.
Et ehkä itse sitä huomaa. - Aritta
jep jep kirjoitti:
Viestisi agressiivisuus tihenee loppuaan kohden.
Et ehkä itse sitä huomaa.kun naurattaa niin.
- he kieltävät sen voiman.
sen voiman. Senkaltaisia karta.
Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
Ensin tehdään parannus ja käännytään. Pyydetään Isä Jumalalta synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Tunnustetaan kavereille ja ystäville usko Jeesukseen. Annetaan kastaa itsemme ja liitymme paikallisen uskonyhteisön seurakuntaan. Tuolloin vasta sinun nimesi kirjoitetaan elämänkirjaan. Tuon sepustuksen mukaan nimeäsi ei vielä ole kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan.
- \^_^/
rakentaa kesämökin?Lämmintä ainakin piisaa ympäri vuoden.
- eu määrää.........
Jos tuntuu että pystyt 3. asteen palovammakivuista käryävänä rakentamaan niin rakenna.
- sitä,
jokainen,
jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan,
hamasta maailman perustamisesta.
(Ilm 13:8)
-> Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; --> tämä on toinen kuolema."> vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807