Mahtaa olla kun mikään ei tehoa perseeseen, vain jalkoihin. Jalkakyykky, lähennys, loitonnus laitteilla, prässi maastaveto suorinjaloin ei ei ei. Kertaakaan en ole saanut persettä kipeäksi jalat useasti! Perse on yhtä löysä kuin aloittaessa. Kertokaa nyt liikkeet/liike jotka tekee perseestä hyvän, mä alan saada tarpeekseni tästä paskaperseestä. Täitä tekee hulluna mutta aas se vaan on samanlainen. Pitääkö tässä ruveta jotain airobista vääntämään, se ei kiinnosta yhtään, vihaan kävelyaä, juoksua, pyöräilyä etc.
Minusta on uskomatonta että jalkakyykkykään ei tehoa vaikka sen pitäisi tehota perseeseen, teen kyykyn hartijoiden leveydellä ja laskeudun 90 asteen kulmaan, mutta perseessä ei tunnu lainkaan, ei mikään ei edes askelkyykky ole tehonnut ja sen olet nyt jättänyt kokonaan, en pidä siitä liikeestä. Pitäisiköhän tehdä pidempiä sarjoja jotain 25 toisoa, siinä ei lihakset kasva vaan tarpeeksi hyvin.
Ass takapuoli
24
1485
Vastaukset
- vielä.......
En ole läski, läskiä ei juuri ole mutta päässyt löystymään pitkän sairauden aikan joka on toki jo ohi. Mutta perseeseen pitäisi keksiä tehokas ohjelma, portaiden nousu olisi hyvä varmaankin mutta kun lähistöllä ei ole pitkiä portaita jota ravata.
- dklfgjfg
Rupee kyykkää jalat leveämmällä ja syvältä. Ottaa hieman paremmin takapuoleen. Ja 100 metrin pikajuoksu on kans hyvä harjoitus.
- Julma-Henri
Teeppä jalkakyykkyjä, ASKELKYYKKYJÄ (joka ottaa hyvin takareisiin myös pakaroihin) portailla kävelyä ym. Noita ku teet niin eiköhän ahterisi kasva.
- varmista tekniikka
1. Box kyykky, ultra leveä kyykkyasento ja pakitat kunnolla taakse, et kaadu vaikka aluksi voikin olla tasapaino hakusessa.
2. Maastaveto korokkeella seisten. 15cm pukki riittää. Jalat yhteen.
Lisää painoja ja sajat max 10 toistoa.- jos vaikka
Kokeilen heti huomenna, Vihdoin jos useista yrityksitä epäonnituneena sais nyt haitarin kipeeksi, on sitä odoteltu.
- lautaperse
jos vaikka kirjoitti:
Kokeilen heti huomenna, Vihdoin jos useista yrityksitä epäonnituneena sais nyt haitarin kipeeksi, on sitä odoteltu.
Ei onnistu. Kokeiltu on, kyykystä ei ikinä pääse ylös kunnon painoilla ja maastaveto ottaa aina ensin alaselkään ja vasta sitten perseeseen ja takareisiin.
AINOA keino on ettiä sali, jolla on pakaraveivuri, johon voi laittaa haluamansa lisäpainoja. Monilla saleilla on kyllä sellanen laattapainoilla toimiva, mutta ne painot loppuu heti alkuunsa. - Laite se on
lautaperse kirjoitti:
Ei onnistu. Kokeiltu on, kyykystä ei ikinä pääse ylös kunnon painoilla ja maastaveto ottaa aina ensin alaselkään ja vasta sitten perseeseen ja takareisiin.
AINOA keino on ettiä sali, jolla on pakaraveivuri, johon voi laittaa haluamansa lisäpainoja. Monilla saleilla on kyllä sellanen laattapainoilla toimiva, mutta ne painot loppuu heti alkuunsa.Onko kyseessä laite johon asetutaan selälleen vyöstä kiinni ja painetaan vastusta alas jalkojen taipeiden kodhalta? Kokeilin tuota kerran minulla se otti muistaakseni kylkiin eikä sii nä tahtotnu pysyäkään. Mikä tuon laitteen nimi on?
- lautaperse
Laite se on kirjoitti:
Onko kyseessä laite johon asetutaan selälleen vyöstä kiinni ja painetaan vastusta alas jalkojen taipeiden kodhalta? Kokeilin tuota kerran minulla se otti muistaakseni kylkiin eikä sii nä tahtotnu pysyäkään. Mikä tuon laitteen nimi on?
Ei oo, tässä laitteessa ollaa etukenossa ja kyynärpäitten varassa. Sitten potkitaan jalka hiukan koukussa taaksepäin, yksi kerrallaan. Älä kuitenkaan sekoita takareisilaitteeseen.
- on kyllä..
kumma kun itselläni taas just perse on se mikä tulee kipeeksi kyykystä ja ehkä sitten vähän muutkin jalat! Oletko ehkä lyhytraajainen, saattaa vaikuttaa asiaan..?
- sopusuhtainen
Olen selkä pää ja jalat samaa pituuskasvuluokkaa. Joten normaali sopusuhtainen pituuskasvu on, en vaan jostain syystä saa perseeseen mitään tuntumaa, joskus harvoin tuntuu persess tehdessä prässiä tai kyykkyä riittävän pitkään mm 15toiston sarjoja. Mutta seuraavana päivän ei ole kipeet. En ole kertaakaan saanut persettä kipeeksi kele, se jää amsanlaiseki kuin aloittaessai vaikka jalat tiukkenee ja muotoutuu. En tiedä mua vituttaa jo koko homma., turhaa yritystä
- kiinteytys
sopusuhtainen kirjoitti:
Olen selkä pää ja jalat samaa pituuskasvuluokkaa. Joten normaali sopusuhtainen pituuskasvu on, en vaan jostain syystä saa perseeseen mitään tuntumaa, joskus harvoin tuntuu persess tehdessä prässiä tai kyykkyä riittävän pitkään mm 15toiston sarjoja. Mutta seuraavana päivän ei ole kipeet. En ole kertaakaan saanut persettä kipeeksi kele, se jää amsanlaiseki kuin aloittaessai vaikka jalat tiukkenee ja muotoutuu. En tiedä mua vituttaa jo koko homma., turhaa yritystä
etsi jostain kunnon ylämäki ja juokse muutamaan kertaan ylös, ainakin mulla toiminu loistavasti tohon perse ongelmaan :)
- dsgfsdfg
sopusuhtainen kirjoitti:
Kokeile myös etukyykkyä. Itellä ainaki siinä tuntuu pakaroissa kun sitä tekee.
- 65-v
dsgfsdfg kirjoitti:
Kokeile myös etukyykkyä. Itellä ainaki siinä tuntuu pakaroissa kun sitä tekee.
Leveällä jalka-asennolla ja SYVÄÄN!
Turha väittää ettei tunnu pakaroissa jos liikkeellä on riittävät painot. - lotionman
65-v kirjoitti:
Leveällä jalka-asennolla ja SYVÄÄN!
Turha väittää ettei tunnu pakaroissa jos liikkeellä on riittävät painot. - g-börje
lotionman kirjoitti:
tule homobaariin täällä saat kunnon pakaratreenin ja takuulla on kipeä pyppy
- Decamies
g-börje kirjoitti:
tule homobaariin täällä saat kunnon pakaratreenin ja takuulla on kipeä pyppy
Et laittanut osoitetta tuonne baariin.
- joo...
niinpä joo mikään ei tunnu miltään. entä jos sä teet liikkeet päin persettä.
pudota painoa ja opettele tekemään liikkeet oikein tuskin omaat niin erikoisen fysiikan ettei esim. kyykky ota sun erikoiseen perseeseen.- lautaperse
Joillakin meistä on todella erikoinen fysiikka. Ja niin kuin tiedetään, joillakin, usein ulkomaalaisilla kundeilla, on perse, vaikka eivät tee muuta kuin nousevat tuolista seisomaan muutaman kerran päivässä.
- Perfect ass
Yksinkertaista: sulla ei oo persettä!
- KMTYNED
PERSE KENTTÄÄN KYYKÄTESSÄ! EI MITÄÄN VITUN 1/10 PERSEEN ESITTELYITÄ!
JOS ET SILLÄ SAA PERSETTÄ KIPEÄKSI NIIN SITTEN EI AUTA KUIN ANAALIRANGAISTUS. SILLÄ SAA PERSEEN KIPEÄKSI.- Decamies
Toi rangaistus on kyllä hyvä.
- lotionman
eli helvetin leveä asento vaikka smith koneessa. ja syvältä.
25 toistolla kasvaa varmasti muskle jos käyttää oikeat määrät painoja eli ei mitään löysiä sarjoja. enemmän sillä jalat kokoa kasvaa kun jollain 6 toiston nylkytyksillä. - jiis8
KYl jalkaprässi tehoo, mut pitää tehdä vaan tarpeeks toistoja ja ei mitenkää liikaa painoja. Itse oon tehny yhteensä joku 120 jalkaprässi liikettä ja kyllä perseessä tuntuU! myönnän kyl et tosi vaikee kiinteyttää persettä ja helpommin tuntuu reisis :(
- pyllynen
...unohda punttitouhut,tässä sulle niin saat ihanan pikku pyöreen pyllyn ja reisiin kans tavaraa:mene metsään ja tee askelkyykkyä niin että menet eteenpäin koko ajan.Mitä pidempi askel,sen kovempaa touhua.Ja kun sata vedät niin reppu selkään ja sinne levypainoja lisää jatkossa,hiekkaa tms.Kokeile jos kehtaat,enää et sano että ei tunnu missään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15812109
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454550Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1343643Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3621609Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451