Raamattu todistaa näin:
1. Tim. 2:5
Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
Kolminaisuusopin hämärtämät helluntailaiset ja muutkin paavioppiset ovat hylänneet totuuden, ja uskovat ihmisten tekemiä johtopäätöksiä ja tunnustuksia.
Sana todistaa vääjäämättömästi näin, ja kaikki totuuteen uskovat tietävät, että:
1. Kor.8:5-6
5 Sillä vaikka olisikin niin sanottuja jumalia, olipa heitä sitten taivaassa tai maassa, ja niitä on paljon semmoisia jumalia ja herroja,
6 niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa.
Etsikää totuutta, se on Jumalan tahto ja sana.
Välimiehen tehtävä.
13
388
Vastaukset
- ja Isä tulivat?
Koska esiinnyt täällä Raamattua tuntevana ja pyrit opettamaan sitä niin;
selitä Raamatun Sanalla Joh 14:23.
"Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä,
ja ME TULEMME hänen tykönsä ja JÄÄMME hänen tykönsä ASUMAAN"- hirvas
saman luvun alku myös:
1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. - koska et vastannut.
hirvas kirjoitti:
saman luvun alku myös:
1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.Koska, miten ja mihin Jeesus ja Isä tulivat asumaan?
"me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan" (Joh 14:23).
Missä ja miten Jeesus ja Isä asuvat tänä päivänä?
Selitä Raamatun Sanalla, ei omilla olettamuksilla. - hirvas
koska et vastannut. kirjoitti:
Koska, miten ja mihin Jeesus ja Isä tulivat asumaan?
"me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan" (Joh 14:23).
Missä ja miten Jeesus ja Isä asuvat tänä päivänä?
Selitä Raamatun Sanalla, ei omilla olettamuksilla.koko luku äläkä kysele.
- vastata
hirvas kirjoitti:
koko luku äläkä kysele.
Miksi sitten pyrit opettamaan Raamattua kun et osaa vastata näin helppoon kysymykseen?
Minä autan sinua. Lue Raamatusta seuraavat jakeet niin saat hyvää vihiä kysymyksen ratkaisuun;
Apt 2:1-4 "täytti koko huoneen...he tulivat kaikki täytetyiksi Pyhällä Hengellä"
1 Kor 3:16 "Jumalan Henki asuu teissä"
1 Kor 6:19 "teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli"
2 Kor 6:16 "Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
"Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."
1 Tim 3:16 "jos viivyn, tietäisit miten tulee olla JUMALAN HUONEESSA, joka on ELÄVÄN JUMALAN SEURAKUNTA, totuuden pyvläs ja perustus."
Jeesus Kristus sanoi: "Minä olen teidän kanssanne joka päivä maailma loppuun asti" (Matt 28:20). - hirvas
vastata kirjoitti:
Miksi sitten pyrit opettamaan Raamattua kun et osaa vastata näin helppoon kysymykseen?
Minä autan sinua. Lue Raamatusta seuraavat jakeet niin saat hyvää vihiä kysymyksen ratkaisuun;
Apt 2:1-4 "täytti koko huoneen...he tulivat kaikki täytetyiksi Pyhällä Hengellä"
2 Kor 6:16 "Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
"Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."
1 Tim 3:16 "jos viivyn, tietäisit miten tulee olla JUMALAN HUONEESSA, joka on ELÄVÄN JUMALAN SEURAKUNTA, totuuden pyvläs ja perustus."
Jeesus Kristus sanoi: "Minä olen teidän kanssanne joka päivä maailma loppuun asti" (Matt 28:20).Jankuti..........
Jumalan Sana on PYHÄ sana.
Luciferille on annettu tehtävä: sen piti hoitaa kovuutta. Se sai ympärilleen paljon säihkyviä kiviä.
Saatana on pettänyt koko ihmiskunnan. Jumala on heittänyt "kointähden" tänne alas.
Ihmiset haluavat tanssia sen kanssa.
Lucianeidon päivä(mun syntymäpäivä)on juhla pirun kunniaksi. Se on Susannan(uskollisuuden esikuvan)hautajaisten muistopäivä. Me ei saataisi juhlia saatanaa eikä muita jumalia, sillä se on vaarallista. Erilaisten roolimallien pakkosyöttö on myös rakkauden lakia vastaan.
"Vapauteen on Kristus meidät vapauttanut."
Onnex kuitenkin- tässä vakavan
virheen jos Hän ei ole Jumala josta sanotaan ettei Hän kunniaansa toiselle anna. (Jes.42:89) Jeesus selvästi sanoo että Häntäkin tulee kunnioitta samallalailla kuin Isääkin.
Joh.5:23. että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää.- hirvas
huoleti, Jeesus on Jumalan ainoa Poika ja Herra, muttei koskaan Jumala.
Lahkojen orjat selittävät ihan omiaan kuten sinäkin teet. - aiheensa esille.
hirvas kirjoitti:
Lahkojen orjat selittävät ihan omiaan kuten sinäkin teet.Näin käy kun tekee mieli oikein kovasti riidellä ja kiistellä
Jeesusta olet sanonut vapahtajaveljeksesi. Tarkoitatko Häntä iso- vai pikkuveljenäsi? - hirvas
aiheensa esille. kirjoitti:
Näin käy kun tekee mieli oikein kovasti riidellä ja kiistellä
Jeesusta olet sanonut vapahtajaveljeksesi. Tarkoitatko Häntä iso- vai pikkuveljenäsi?riitele enkä kuulustele ketään, se homma ei kuulu minulle, eikä sinullekaan.
Lue Raamattua! aiheensa esille. kirjoitti:
Näin käy kun tekee mieli oikein kovasti riidellä ja kiistellä
Jeesusta olet sanonut vapahtajaveljeksesi. Tarkoitatko Häntä iso- vai pikkuveljenäsi?on todella välimies ja meidän kaikkien vanhin velimies eli luomakunnan esikoinen, ensimmäinen kaikessa;
Kol. 1:18
"Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, JOKA ON ALKU, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen."
Isällä ei ole alkua eikä loppua, mutta pojalla on sekä alku että loppu;
Ilm. 1:17
"Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: »Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen»",- Mitä omaa
hirvas kirjoitti:
Lahkojen orjat selittävät ihan omiaan kuten sinäkin teet.tuolla tässä edellä olevassa selityksessä on?
>>>Apt 2:1-4 "täytti koko huoneen...he tulivat kaikki täytetyiksi Pyhällä Hengellä"
Jeesus Kristus sanoi: "Minä olen teidän kanssanne joka päivä maailma loppuun asti" (Matt 28:20).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3204163Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3172572- 692250
- 811896
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4151648MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311429Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2111270Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku221248"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341202- 661153