Jotain 15 vuotta sitten vedin yliannostuksen. Makasin täristen ja sätkien jossain pimeässä kellarisyvennyksessä. Mistäkö tiedän? Näin itseni korkealta, katsoin omaa kehoani yläviistosta.
Olin kuolemaisillani, ainakin luulen niin. Huusin Jumalaa avukseni. Täydellinen hiljaisuus. Tajusin siinä että Jumala ei voi auttaa. Totaalinen hylkääminen oli päällimmäinen tunne, se oli järkyttävintä.
Jouduin helvettiin. Helvetti oli punaoranssi liekkimeri jossa suurella pilarilla istui punainen sarvipää lootusasennossa ja nauroi saatanallista naurua. Olin täysin kauhuissani.
Pääsin jostain syystä takaisin kehooni. Täristen ja hoiperrellen, naamaa vääntyillen ja keho kouristellen hoipuin hakemaan apua. Olin vissiin aika karmea ilmestys koska ihmeset lakosivat tieltäni. Kävelin kuin kunniakujaa pitkin väkijoukon keskellä.
Voin palata tapahtuneeseen milloin tahansa ja pelkään sitä edelleen. Aineet lopetin melko pian sen jälkeen koska pelkäsin niin järkyttävästi että joudun sinne takaisin.
Viimeisen kerran kun vedin aineita, perkele tuli minua vastaan. Oli raivoissaan ja sanoi että mitä minä tänne tulin. Sanoi että jos palaan vielä olen hänen omaisuutta.
Se oli siinä. Lopetin. Olen kiitollinen Jumalalle että selvisin vaikken ole uskossa. Tiedän että on Jumala.
olin kuollut ja palasin...
27
1404
Vastaukset
- aloittaja
Oikeastaan voisin jo tulla uskoon. Olen kait melko valmista kauraa:) Mutta kun en oikein tunne uskovaisia ja olen melko kriittinen ja epäluuloinen uskovaisia kohtaan. Huonoja kokemuksia, valitettavasti. Kait voin olla uskossa ihan itseksenikin?
Rehellisesti sanottuna, olen melko väsynyt taapertaja. Minun puolestani tämä voisi olla jo tässä. No, katotaan kuitenkin mitä tämä loppupätkä vielä tuo tullessan :)
Kuuleekohan Jumala minua? Olisi pieni pyyntö. Haluaisin että saisin auttaa kärsiviä ja kovia kokeneita... Oiskohan musta siihen?- voit auttaa
kärsiviä.
Aloita vaikka ihan omista sukulaisistasi ja naapureistasi. Sitten vähitllen voit laajentaa reviiriäsi. - Olet jo
Auttanut. Paras on kun auttaa huomaamattaan, luonnollisesti. Sinulla on kykyjä vaikka mihin.
- ala uskomaan!
Jeesus on uskon kohde, ei toiset uskovat, muista tämä. Olkoot ihmiset mitä tahansa, Jeesus voi auttaa ja antaa synnit anteeksi ja muuttaa elämää. Voit ihan yksinkin rukoilla että haluat tulla uskoon, anna syntini anteeksi, ota elämäni ja tee sillä mitä tahdot. Kun teet sen vakavissasi ja täydestä sydämestä, Jumala sen huomioi, tunnetpa sitten siinä hetkessä tunnetasolla jotain tai et.
Voit lukea esim. seuraavan selkeällä tavalla evankelioivan sivuston http://www.kristilliset.com/tiekotiin/index.html
Jumala kuulee ja näkee kaiken, myös sinun sisäisen kaipauksen. Hänellä on tehtävä jokaiselle, sinullekin. Eikö olekin mielenkiintoista että suuri Jumala haluaa käyttää meitä pieniä reppanoita.
Mutta kyllä me tarvitsemme uskovien yhteyttä ja seurakuntia, yksin on vaikeaa taistella. Ja opetusta ennen kaikkea uskoontulleet tarvitsevat. Joten suosittelen että menet johonkin seurakuntaan katsomaan ja kuulostelemaan. Voit rukoilla että Jumala johdattaa sinut sopivaan seurakuntaan ja antaa sinulle uskon ystäviä. Siunausta elämääsi. - Saara
sinua jo puoleensa. Miksi karttaisit Häntä? Jumala on rakkaus. Älä anna ihmisten vajavaisuuksien olla esteenä. Kyllä Jumala johdatta tiellesi myös rakastavia ja totisia Jumalan lapsia, jotka eivät itseään korosta. Älä siirrä pelastumistasi yhtään, et menetä mitään vaikka antaisit elämäsi Jeesukselle jo tänään. Päinvastoin: Saat Pyhän Hengen voimaksi ja opettajaksi ja lohduttajaksi ja puolustajaksi ja Hänen ohjauksessaan voi olla suureksi avuksi toisille!
Siunausta! - ffooogell
Saara kirjoitti:
sinua jo puoleensa. Miksi karttaisit Häntä? Jumala on rakkaus. Älä anna ihmisten vajavaisuuksien olla esteenä. Kyllä Jumala johdatta tiellesi myös rakastavia ja totisia Jumalan lapsia, jotka eivät itseään korosta. Älä siirrä pelastumistasi yhtään, et menetä mitään vaikka antaisit elämäsi Jeesukselle jo tänään. Päinvastoin: Saat Pyhän Hengen voimaksi ja opettajaksi ja lohduttajaksi ja puolustajaksi ja Hänen ohjauksessaan voi olla suureksi avuksi toisille!
Siunausta!Minulle myös Jumala näytti ja käytti Helvetissa ja taivaassa, oli hyvä että näin kävi. En muuten tietäisi mitää tedellista tärkeää kuoleman jälkeisestä.
- jenny.
Hei. Kiitos kun jaoit kokemuksesi meidän kanssamme.
TOTTAKAI voit olla "uskovainen ihan itseksesi"...niinhän minäkin oikeastaan olen.:)
Ei "uskiksen" ole pakko olla mikään "seurakunta-aktiivi"...sitä paitsi niissäkin piireissä voi törmätä "VAIKKA MIHIN" (tekopyhään), että ehkä onkin parempi, että olet AIDOSSA uskossa ihan ITSEKSESI.:) - ffloogeli
ffooogell kirjoitti:
Minulle myös Jumala näytti ja käytti Helvetissa ja taivaassa, oli hyvä että näin kävi. En muuten tietäisi mitää tedellista tärkeää kuoleman jälkeisestä.
kerros enemmän tästä tapauksesta.
- kklop
jenny. kirjoitti:
Hei. Kiitos kun jaoit kokemuksesi meidän kanssamme.
TOTTAKAI voit olla "uskovainen ihan itseksesi"...niinhän minäkin oikeastaan olen.:)
Ei "uskiksen" ole pakko olla mikään "seurakunta-aktiivi"...sitä paitsi niissäkin piireissä voi törmätä "VAIKKA MIHIN" (tekopyhään), että ehkä onkin parempi, että olet AIDOSSA uskossa ihan ITSEKSESI.:)vaikka henkiopas ihmisiin tai johonkin muuhun eksytykseen, mutta sen seurakunnan sisällä ovat ne uudestisyntyneet kristityt,joita Pyhä Henki kuljettaa.
Tämä korostuu ev.lut. kansankirkossamme, jossa kummankin valtakunnan edustajat ovat sekaisin.
En tiedä kannattaako kenenkään "henkiopasihmisen"
kutsua itseään uskovaiseksi. Epäjumalan palvelijaksi kyllä, mutta se on tuomionalaista toimintaa.
- mika33..
Ni onks tää tositarina ja mist päin oot ja
minkäikäinen.- on joo
Tositarina on. Usko tai älä. Ikää on karttunut vajaa 40. Nykyisin asun pohjoisessa.
- arjuuna
miksi kyselet auttamisesta sehä kuuluu ihmisen
velvollisuuksiin auttaa hädässä olevia ilman motiivia auttamisen halusta
jos autamme jonkin syyn takia
esim,lunastaakseni taivasosuuden tai luodakseni parempaa karmaa tai saadakseni autettavilta jotain vastalahjaa ritöä tai muuta
silloin se on itsekkyyttä ja se kostautuu jossain vaheessa - sama joka aloitti
arjuuna kirjoitti:
miksi kyselet auttamisesta sehä kuuluu ihmisen
velvollisuuksiin auttaa hädässä olevia ilman motiivia auttamisen halusta
jos autamme jonkin syyn takia
esim,lunastaakseni taivasosuuden tai luodakseni parempaa karmaa tai saadakseni autettavilta jotain vastalahjaa ritöä tai muuta
silloin se on itsekkyyttä ja se kostautuu jossain vaheessaMotiivi on elämän mielekkyys?
No joo, tajusinhan ton typerän kysmykseni heti itekkin, mutta nykyisin kun kaikkeen vaaditaan koulutus ja kurssit. Tuntuu ettei kelpaa mihinkään, aina sanotaan että pitäis lukea ja opiskella. Ei siinä mitään pahaa mutta ei vaan ole minun juttu.
Nykyisin istuskelen vaan ja odotan että olis jotain. Toisaalta näen tämän ihmiskunnan pahoinvoinnin niin selvästi.
Velvollisuus on auttaa, tiedän. Kuka kuuntelee tai ketä kiinnostaa?
Oravanpyörä pyörii, ihmiset vipeltää omissa askareissaan. Pelkäävät lamaa ja omaa työpaikkaa. Hyvin pyyhkii mutta sielu on ontto.
Ei niin että jotain voisin antaa mutta kun tätä maailman itsemurhaa katselee, niin ei voi kuin päätä puistella.
Aika erikoinen juttu. Minä olin epäonnistuja, minua säälittiin, olin epätoivoinen ja en nähnyt valoa tulevaisuudessa.
Nyt näen valoa kun muut pelkäävät tulevaa. Muut ovat epätoivoisia, minä toiveikas. Minä säälittävä säälin tässä oravanpyörässä eläviä ihmispoloisia.
Ihminen on niin hauras vaikka ulkokuori kova olisikin. Kuka uskaltaa olla se heikko joka sisimmässään on? Olla, ja sanoa että rakastan. Ottaa vastaan epäonnistumisen häpeä. Sanoa että Jumala, sinä näet. Auta minua. - etsintää
sama joka aloitti kirjoitti:
Motiivi on elämän mielekkyys?
No joo, tajusinhan ton typerän kysmykseni heti itekkin, mutta nykyisin kun kaikkeen vaaditaan koulutus ja kurssit. Tuntuu ettei kelpaa mihinkään, aina sanotaan että pitäis lukea ja opiskella. Ei siinä mitään pahaa mutta ei vaan ole minun juttu.
Nykyisin istuskelen vaan ja odotan että olis jotain. Toisaalta näen tämän ihmiskunnan pahoinvoinnin niin selvästi.
Oravanpyörä pyörii, ihmiset vipeltää omissa askareissaan. Pelkäävät lamaa ja omaa työpaikkaa. Hyvin pyyhkii mutta sielu on ontto.
Ei niin että jotain voisin antaa mutta kun tätä maailman itsemurhaa katselee, niin ei voi kuin päätä puistella.
Aika erikoinen juttu. Minä olin epäonnistuja, minua säälittiin, olin epätoivoinen ja en nähnyt valoa tulevaisuudessa.
Nyt näen valoa kun muut pelkäävät tulevaa. Muut ovat epätoivoisia, minä toiveikas. Minä säälittävä säälin tässä oravanpyörässä eläviä ihmispoloisia.
Ihminen on niin hauras vaikka ulkokuori kova olisikin. Kuka uskaltaa olla se heikko joka sisimmässään on? Olla, ja sanoa että rakastan. Ottaa vastaan epäonnistumisen häpeä. Sanoa että Jumala, sinä näet. Auta minua.Tullakseen vahvaksi ihmisen on tultava heikoksi.
Siinä resepti löytää yhteys elämän antajaan, Jumalaan. Kun ihmisen oma ylpeä minä nöyrtyy myöntämään että tarvitsee Jumalaa, ettei itse pärjääkään, että kovan kuoren alla onkin vajavainen, siitä syntyy elämää, joka on vierasta tälle maailmalle, jolle vain ulkoinen menestys on tärkeää.
Olet oikealle tielle vievällä matkalla.
Keep going.. - jenny.
sama joka aloitti kirjoitti:
Motiivi on elämän mielekkyys?
Ihminen on niin hauras vaikka ulkokuori kova olisikin. Kuka uskaltaa olla se heikko joka sisimmässään on? Olla, ja sanoa että rakastan. Ottaa vastaan epäonnistumisen häpeä. Sanoa että Jumala, sinä näet. Auta minua.No voisitko ehkä tehdä jotain hyväntekeväisyystyötä siellä omalla paikkakunnallasi...?
Sinne nyt tuskin mitään "papereita" kysellään ja "sitä ja tätä kurssia"...:)
Siellä sitten toivon mukaan saisit kokea ihan oikeaa auttamisen iloa. - miak33..
on joo kirjoitti:
Tositarina on. Usko tai älä. Ikää on karttunut vajaa 40. Nykyisin asun pohjoisessa.
Ooks kertonut tätä ikinä kellekään
kun en ole kuullut tälläistä.
Kerro enemmän millaista siellä helvetissä oli. - alottaja
miak33.. kirjoitti:
Ooks kertonut tätä ikinä kellekään
kun en ole kuullut tälläistä.
Kerro enemmän millaista siellä helvetissä oli.Muutamalle olen kertonut, eipä tuota paljoa kehtaa kertoa kellekkään. Entisen narkkarin hourailuna sitä pidetään.
Tuosta tapauksesta meni pitkään etten uskaltanut olla yksin tai pimeässä juurikaan. Mietin joskus nykyisinkin tuota juttua, mutta onneksi harvemmin.
Vaikka voin aina kelata matkaani kohtuullisen tarkasti, en sitä tee. Se oli hirvittävä. Lähinnä ajattelen sitä siltä kantilta että kiitän Jumalaa aina kun se muistuu mieleen. Se oli minulle opetus ja se on jättänyt minuun todellisen, lähtemättömän vaikutuksen. Helvettiin en halua palata koskaan, edes ajatuksissani.
Kuten jo kirjoitin, pahinta oli tunne että Jumala oli hyljännyt minut. Merkillistä oli se että kuinka Jumala tuli ylipäätään mieleeni siinä tilanteessa? En tiedä edelleenkään miksi pääsin pois sieltä?
Varmaan arvaatkin että kallonkutistajilla ja muilla psykiatreilla on tullut käytyä aikalailla. Nykyisin olen kutakuinkin tervehtynyt henkisesti, vaikka sielussani pysyvät arvet onkin.
- adfadfsasdfadfs
ja mömmöjen vetämisellä ei tietenkään ole vaikutusta? Paha trippi, vähän halluja ja egokuolemaa. normisettiä.
- aloittaja
No jos ei kuitenkaan ihan täysin noin. Tottakai mömmöillä on vaikutusta, ilman niitä ei mitään tuollaista olisi tapahtunut. Kyseessä ei ollut paha trippi, vaan överit. Paha trippi on erilainen. Eikä todellakaan mitään normisettiä. Jos olisi ollut normisettiä, en olisi tajunnut lakata käyttämästä.
Järkeni pelasi hyvin, tajusin liian myöhään että vedin liikaa. Kroppa antoi periksi, se ei kestänyt. Erkanin ruumista. Tiesin että nyt kuolen enkä voinut tehdä yhtään mitään. Kyse ei ollut pahasta tripistä... Kuolin.
Pahinta kaikessa oli täydellinen hylkäämisen tunne ja sen tajuaminen. Ei mikään, eikä kukaan voinut enää auttaa minua. Olin kadotettu, tiesin ettei sieltä ollut poispääsyä enää.
adfadfsasdfadfs on ilmeisesti vielä nuori poika, noin olisin minäkin sanonut joskus, en enää. Jos olisin osannut silloin ymmärtää, olisin jättänyt asioita tekemättä ja tehnyt toisin.
Eipä siinä mitään, kovistelu kuuluu nuoruuteen. Huonoa egoahan siinä pullistellaan. Tietämättömyyttä ja ylpeilyä asioilla joita ei oikeasti ymmärrä. Nuorena luulee että fysiikka kestää, vain kymmenen vuotta ja näytät vanhukselta, puhut hulluja ja näet halluja jatkuvasti. Kannattaako? On karmeaa kun nuoren fysiikka rapistuu mutta vielä järkyttävämpää kun mieli järkkyy.
En minä kehu kokemuksellani vaan kammoksun sitä. Kerroinpahan vaan miten kävi. Halusin varoittaa ja kertoa minun kokemukseni kuolemasta ja hylkäämisestä.
Absoluuttisen pahan kohtaaminen todistaa minulle Jumalan absoluuttisen hyvyyden ja olemassaolon täysin. Jokainen joutuu kuitenkin tiensä valita ihan itse. Kuoleman jokainen kohtaa ypöyksin.
Eipä siihen minun jaaritteluni paljoa auta. - mika33..
aloittaja kirjoitti:
No jos ei kuitenkaan ihan täysin noin. Tottakai mömmöillä on vaikutusta, ilman niitä ei mitään tuollaista olisi tapahtunut. Kyseessä ei ollut paha trippi, vaan överit. Paha trippi on erilainen. Eikä todellakaan mitään normisettiä. Jos olisi ollut normisettiä, en olisi tajunnut lakata käyttämästä.
Järkeni pelasi hyvin, tajusin liian myöhään että vedin liikaa. Kroppa antoi periksi, se ei kestänyt. Erkanin ruumista. Tiesin että nyt kuolen enkä voinut tehdä yhtään mitään. Kyse ei ollut pahasta tripistä... Kuolin.
Pahinta kaikessa oli täydellinen hylkäämisen tunne ja sen tajuaminen. Ei mikään, eikä kukaan voinut enää auttaa minua. Olin kadotettu, tiesin ettei sieltä ollut poispääsyä enää.
adfadfsasdfadfs on ilmeisesti vielä nuori poika, noin olisin minäkin sanonut joskus, en enää. Jos olisin osannut silloin ymmärtää, olisin jättänyt asioita tekemättä ja tehnyt toisin.
Eipä siinä mitään, kovistelu kuuluu nuoruuteen. Huonoa egoahan siinä pullistellaan. Tietämättömyyttä ja ylpeilyä asioilla joita ei oikeasti ymmärrä. Nuorena luulee että fysiikka kestää, vain kymmenen vuotta ja näytät vanhukselta, puhut hulluja ja näet halluja jatkuvasti. Kannattaako? On karmeaa kun nuoren fysiikka rapistuu mutta vielä järkyttävämpää kun mieli järkkyy.
En minä kehu kokemuksellani vaan kammoksun sitä. Kerroinpahan vaan miten kävi. Halusin varoittaa ja kertoa minun kokemukseni kuolemasta ja hylkäämisestä.
Absoluuttisen pahan kohtaaminen todistaa minulle Jumalan absoluuttisen hyvyyden ja olemassaolon täysin. Jokainen joutuu kuitenkin tiensä valita ihan itse. Kuoleman jokainen kohtaa ypöyksin.
Eipä siihen minun jaaritteluni paljoa auta.Kerro enemmän millaista siellä helvetissä oli?
- palasit
Suosittelen että luet raamatun kokonaan, nimittäin voit välttyä helvetiltä. Jos otat Jeesuksen vastaan ja teet totisen parannuksen voit välttyä helvetiltä. Sinua ei voi väkisin käännyttää, mutta toivon että luet raamatun tai liityt seurakuntaan ja juttelet vaikka papin kanssa uskonnosta. Kannattaa myös rukoilla joka päivä. Jos pyydät että mielestäsi otetaan pelko pois et pelkää enää, kaikki on mahdollista sille joka uskoo. Minäkin pelkäsin joskus helvettiä, mutta kun rukoiin ja pyysin että minulta otettaisiin pelko pois en pelännyt enää. Voit pelastua vielä. Jumalan tahto on että kukaan ihmisistä ei joudu helvettiin. Helvetti on luotu paholaista ja hänen enkeleitään varten ei ihmisiä varten. Saatana vaan käyttää erilaisia menetelmiä joilla ihmiset saa helvettiin, mutta Saatanaa ei kannata kuunnella, Saatana valehtelee ja pettää. Saatana on vihollisemme. Käänny siis Jumalan puoleen, Jumala pystyy auttamaan ihmistä parhaiten.
- Samantapainen vaikutus
Luulee kuolevansa, mutta ei sitten kuolekaan.
Eikä tuo mömmökaverikaan oikeasti kuollut, koki vain hallusinaation, joka on aivan normaalia huumehörhöillä.
Kokemus oli vain tavallista rajumpi.
Kuolleista ei ole noussut vielä yksikään, yhdestä toisin meuhkataan, mutta todisteita ei ole, eikä tule, sillä tapauksesta on jo osapuilleen parituhatta vuotta! - laura--------------
Samantapainen vaikutus kirjoitti:
Luulee kuolevansa, mutta ei sitten kuolekaan.
Eikä tuo mömmökaverikaan oikeasti kuollut, koki vain hallusinaation, joka on aivan normaalia huumehörhöillä.
Kokemus oli vain tavallista rajumpi.
Kuolleista ei ole noussut vielä yksikään, yhdestä toisin meuhkataan, mutta todisteita ei ole, eikä tule, sillä tapauksesta on jo osapuilleen parituhatta vuotta!todisteita on toivon että sinäkin saisit kokea elämässäsi jeesuksen rakkauden jeesus rakastaa ystäväni sinua ja haluaa pelastaa sinut helvetti on todellinen se on ikuista tuskaa tuskin haluat kokea sitä rukoilen puolestasi että jeesus pelastaa sinut pyydä jeesusta elämäsi herraksi niin hän muuttaa sinut ja näyttää että on todisteet hänestä
- siellä vielä oli?
Oliko siinä liekkimeressä ihmisiä tai sieluja? Näitkö demoneja siellä? Minkälainen Saatana oli? Vietiinkö sinut siihen liekkimereen vai olitko sen ääressä? Kuuluiko siellä helvetissä muita ääniä kun Saatanan naurua? Miten paljon ihmisiä tai ihmisten sieluja siellä oli? Oliko siellä muuta kun liekkimeri? Kiitos jos vastaat.
- Hanna
Jumala kuuli rukouksesi ja pelasti sinut vielä elämään. Ota nyt elämä tosissasi ja tee selvä uskonratkaisu eläessäsi armon ajassa. Ilman Jeesuta Kristusta ja uskoontuloa, joudut elämäsi loputtua maan päällä sinne helvettiin. Älä tuhlaa kallista aikaasi!
- Aritta
Eihän helvettiä ole olemassa. :-)
- laura........
kyllä kannattaa antaa elämä jeesukselle nyt kun se vielä on mahdollista ettet joudu kokemaan ikuisesti sitä minkä olet jo kerran joutunut kokemaan eli helvetin tulen rukoilen ystäväni puolestasi että saisit oppia henkilökohtisesti tuntemaan herramme jeesuksen kristuksen joka on tie totuus ja elämä on vain kaksi vaihtoehtoa ikuinen kärsimys helvetissä tai ikuinen ilo ja rauha taivaassa pyydä että jeesus tulee elämäsi herraksi ja vapauttaa sinut ja antaa ikuisen elämän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760