HELVETTI on maan SISÄLLÄ!

Eternal fire

Helvetti ei ole maan päällä, vaikka moni kepeästi tuon väitteen heittääkin. Helvetti on maan sisällä. Kaikki, mitä Raamattu tietää kertoa helvetistä, on TÄSSÄ:
http://www.av1611.org/hell.html

Huomioi, että tuonne on ujutettu vanha suomalainen urbaanilegenda, jonka Meller laski liikkeelle 1980-luvulla Kipinä-lehtensä kautta, että neuvostoliittolaiset tiedemiehet ja tutkijat olisivat poranneet rei´än helvettiin. Sehän ei pidä paikkaansa, ja on jo useasti todistettu saduksi, mutta kun sen ohitatte, niin saatte tuolta sivulta kattavan käsityksen helvetistä. Jos osaatte englantia. Hmm, voisikohan joku helluntailainen kääntää ja kopioida sivun - siitä saisi hyvän traktaatin...

8

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhahhhei

Helvetti on siihen uskovien ihmisten päänsisäinen ongelma. Ei muiden.

• ottoalli

se on kohta sinun ongelma, iankaikkinen sellainen.

Mutta elät vielä armon ajassa. Käytä siis viisaasti jäljelläolevat päiväsi.

Jos olisin sinun housuissa,menisin seurakunnan tilaisuuksiin,kirkkoon,raamattupiireihin ja ihan joka päivä kannattaa lukea Jumalan Sanaa, Raamattua, vaikka illalla, ennen nukkumaanmenoa.
        Ja tietysti rukoilisin ja pyytäisin Jeesukselta sellaista armoa että saisin tulla elävään, pelastavaan, raamatulliseen uskoon.

Siitä vaan, rohkeesti.

• bolgrad**

Joo, jos Helvetti olis, niin se on tossa Eurajoella.

Totuus on, että HELVETTIÄ EI OLE!!!! Miks olis?
      Jumala loi ihmisen, Jumala voi hävittää ihmisen. Ikuiseen rangaistukseen tuomitseminen, vaikka ihminen kieltäisi Jumalan, eli itsensä, on jopa Jumalaltakin pikkasen niinkuin hölmöä.
      Hän ei koskaan saa sieluparkojaan takaisin, eli ... mitä hän sitten siitä hyötyy? Eikä Saatanakaan hyödy pitkän päälle kenenkään kiduttamisesta, ja jos se on vielä niinkuin määrätty niin tekemään...

Herätkää jo seurakunnissa. Jumalalla ei ole niin kieroutunutta ja sadistista mieltä ja hän ei ole vallanhaluinen kostaja, niinkuin te uskovat, jotka uskotte kaikenmaailman tulijärviin ym.

Ja että maan alla. Sinne pääsee varmaan hissillä, kun on kuollut.
      Kaivosmiehet kai pääsee helvettiin ilman jonotusta?
      Mites mahtaa Norjalaisten laita olla?

Ilmasko Jenkeissä on sitä öljyä maan alla, kun siellä on paljon "hyvin syönyttä" porukkaa. Napaseuduilla kaikki pääsee tod. näk. taivaaseen, kun on niin kova jää. Onkohan piru parka syypää ilmaston lämpenemiseen, kun on yrittänyt epätoivoisesti saada Siperian jäitä rikki?

• jenny.

Helvetti on ihmisen OMAN PÄÄN SISÄLLÄ.

Helvetti on nimittäin OLOTILA, kuten Taivaskin...

Helvettiin voi "päästä" jo tässä ja nyt - maan päällä...

Taivas on sitä, kun vapautuu tuskistaan, syyllisyyksistään, katkeruudestaan jne...

• ai niin, jennyhän se

"Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä. Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää." Luuk.12:4-5

• jenny.
        ai niin, jennyhän se kirjoitti:

"Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä. Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää." Luuk.12:4-5

Niin siis itse koen sen juurikin, että helvetti ja Taivas ovat myös kuoleman jälkeisiä olotiloja...

Taivaaseen päässyt sielu on vapaa ja rauhallinen.

Helvettiin joutunut on ikäänkuin juuttunut "henkiseen vankilaan", josta hänen on ponnisteltava ylös...

• Kempiläinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe