Menkkojen siirtäminen

Onko kellään tullut haittavaikutuksia Diane Nova-laattojen syömisestä yhteen putkeen? Tiputteluvuotoa tai muuta?
Aloitin pillerit noin 3kuukautta sitten ja kärsin kuukauden ajan tiputteluvuodoista. Nyt haluaisin siirtää menkkoja, mutta epäilen kannattaako, jos hormoonit menee taas aivan sekaisin....
1188
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

mulla on tapana syödä 2-4 pillerilaattaa putkeen, koska neurologini on mulle näin neuvonut (mulla on kuukautismigreeni).
ei ole tullut tiputtelua eikä mitään muutakaan.

tosin jokainen ihminen on erilainen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Diane Novalla kirjoitti:

Onko kellään tullut haittavaikutuksia Diane Nova-laattojen syömisestä yhteen putkeen? Tiputteluvuotoa tai muuta?
Aloitin pillerit noin 3kuukautta sitten ja kärsin kuukauden ajan tiputteluvuodoista. Nyt haluaisin siirtää menkkoja, mutta epäilen kannattaako, jos hormoonit menee taas aivan sekaisin....

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu