olevan sellainen,jota vanhempi nainenkin voi katsoa,mutta nyt meni maku,kun tällainen henkilö on tuomarina.Kuinka voi noin tyhmää ja loukkaavaa sanoa Miiasta,joka on upea nainen joka suhteessa.Hänestä säteilee iloa ja kauneutta,on oikein mukava katsoa.Tuomarilta pitää vaatia AINAKIN hyvää käytöstä.Kun tanssijoita pudotetaan,nyt on aika pudottaa tämä tuomari!!!
luulin tämän ohjelman
tanssi
2
246
Vastaukset
- ,pömppö,pömppö
pömppö,pömppö,pömppö. Suurimmalla osalla naisista on pömppö,pömppö,pömppö. Uskokaa jo se.
Tannssit kauniisti ja sinua on kaunis katsella,jos nyt on niin,että sinulla on vähän vatsaa niin ei se ainakaan ruudussa näy ja mitä sitten vaikka näkyisikin,ei meistä kukaan ole täydellinen ei edes Rahkamo.Tsemppiä Miia,olen kannattajasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254