Isä Jumala rakkaudessaan vetää jokaista puoleensa ja Pyhä Henki näyttää todeksi synnin, vanhurskauden ja tuomion.
Ei siihen herätys jorinoita tarvita. Pelkkä raamatun oikein lukeminen riittää . Siis lukutaito enne kaikkea.
”Mitä käytännön eroa on sanonnoilla: - Pyhä Henki näyttää todeksi synnin tai herättää synnintunnon.
Ongelmana on, että jokaisen oppi on olevinaan oikea, oli se sitten luterilaisuus, hindulaisuus, islam tai mikä muu tahansa. Ei ole tervettä tietoa mitä on synti.
Mutta kun Jumalan Pyhä Henki näyttää todeksi synnin, niin ihmisen on tehtävä valinta, ketä hän seuraa.
Jonka johdosta hän joko kääntyy tai paatuu. Miksi siihen pitää ängetä herätys teologiaa.
(2Pt 3:1) "Tämä on jo toinen kirje, jonka minä kirjoitan teille, rakkaani, ja näissä molemmissa minä muistuttamalla herätän teidän puhdasta mieltänne."
Kysynkin mitä se herätyksen rukoileminen on saanut aikaan?
No, ainakin sen, että kaikenlaiset perverssit himot ovat kansamme keskuudessa heränneet ja tämän on saanut aikaan papisto. Luulen, ettei tarvinne enää selitellä mikä mättää.
Ne herätyksen perverssit himot ja kenenkä
2
98
Vastaukset
- ...sanoista
Ja sinä vain haluat kiistellä sanoista. Kun viikkoon kukaan ei ole suostunut kiistelemään sinun kanssasi toisella palstalla, sinä yrität tuoda kiistelyn sanoista ja niiden merkityksistä tälle palstalle.
Ehdotan, että ei vastata tähän viestiin tämän kummemmin, koska tämä sanakiistely ei lopu koskaan.- minä osoitan....."
Näinhän Jeesus sanoo vielä tänäkin aikana, vai sanooko? Joka tapauksessa jokaisesta turhasta Sanasta tulemme tekemään tilin tuomiopäivänä.
(Luk 6:45) Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää, ja paha tuo pahastansa esiin pahaa; sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
(Luk 6:46) Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?
(Luk 6:47) Jokainen, joka tulee minun tyköni ja kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan - minä osoitan teille, kenen kaltainen hän on.
(Luk 6:48) Hän on miehen kaltainen, joka huonetta rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle; kun sitten tulva tuli, syöksähti virta sitä huonetta vastaan, mutta ei voinut sitä horjuttaa, sillä se oli hyvästi rakennettu.
(Luk 6:49) Mutta joka kuulee eikä tee, se on miehen kaltainen, joka perustusta panematta rakensi huoneensa maan pinnalle; ja virta syöksähti sitä vastaan, ja heti se sortui, ja sen huoneen kukistuminen oli suuri."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708