" Harmittaa olla tällainen kynäniska. Bodauksen aloittaminen tuntuu niin kovalta touhulta kun
kaikki nämä yli 25 vuotiaat menee suhisemalla ohi mun tuloksista ja kehityksestä. Miten voisin saada parempaa kehitystä aikaan? En saa penkistä edes 90kiloa nostettua ja kaverini 32v työntää kevyesti 170 penkistä ja on yrittänyt sanoa mulle että mun aineenvaihdunta on liian nopeeta ja saan siksi niin huonosti massaa kerättyä ( painan vain kynismäiset 85kg ). MIksi en kehity?
Kaverini yritti myös sanoa että olisi parempi ollut aloittaa vasta 25 vuotiaana kun hän aina naureskelee mulle että " miksi lapset nostelee painoja ".
Tottakai yritän myös opiskella ja armeijaan en päässyt salatuista syistä ( yksityisasia ) mutta ehdin kyllä nostelemaan painoja.
Onko tämä hyvä ohjelma käsille?
hauiskääntö mutkatangolla 5x18 toistoa 35 kilon tangolla.
eli eikö tuo 18 toistoa ole just optimaalinen pumppia hakiessa?
JareX88 is offline Reply With Quote"
http://forum.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=2127251
hahahaha... ymmärrän toki miltä tuntuu olla kynäniska! 25-30v iässä testotasot on voimakkaimmillaan LÄHDE fysiologia ja anatomia kirja! sieltä voi lukea! kliinistä merkitystä tasojen laskulla on vasta 50v iän jälkeen!
eli jarex on tunnettu paskanpuhuja!
jarkko-88 varokaa tätä pelleä jos vastaan tulee saleilla, tunnistaa laihuudesta ja typerästä naamasta!
t. lääketieteen opiskelija
lukekaas!
jarexin juttuja
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754