JOH ilmestys 7:9 Tämän jälkeen minä näin ja katso oli suuri joukko,jota ei kukaan voinut lukea,kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja karitsan edessä ja karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin ja heillä oli palmut käsissään
Tämä ennen seitsemättä sinettiä
Keitä he ovat
9
176
Vastaukset
pelastuisi vaikka tuo sama määrä ihmisiä, 144 000, kuin alkuperäisestä
valitusta kansastakin pelastuu, niin kyllä se melko suuri joukko on.- janoinen
Uusi jerusalem,mikäli olen oikein ymmärtänyt se on noin 2300km kanttiinsa,siis kuution mallinen.Mikäli olen oikein ymmärtänyt siellä on kaikki ulottuvuudet joten siellä ollaan sisälläkin.Joten jos spekuloitaisi asiaa eteenpäin,kuvitellaan että yhdellä "ihmisellä" olis vaikka 1000 000m3 tila niin sinnehän mahtuis noin kolmekertaa maapallon nykyinen väkiluku.Eli kaikille paikkoja,ketkä nyt vaan halua ottaa pelastuksen vastaan.
janoinen kirjoitti:
Uusi jerusalem,mikäli olen oikein ymmärtänyt se on noin 2300km kanttiinsa,siis kuution mallinen.Mikäli olen oikein ymmärtänyt siellä on kaikki ulottuvuudet joten siellä ollaan sisälläkin.Joten jos spekuloitaisi asiaa eteenpäin,kuvitellaan että yhdellä "ihmisellä" olis vaikka 1000 000m3 tila niin sinnehän mahtuis noin kolmekertaa maapallon nykyinen väkiluku.Eli kaikille paikkoja,ketkä nyt vaan halua ottaa pelastuksen vastaan.
aikamääriä ja mittoja, jotka Pyhä Henki on sinne kirjoituttanut
vain väärämielisten kirjanoppineiden eksyttämiseksi.- tosissasi
TeuvoSuni kirjoitti:
aikamääriä ja mittoja, jotka Pyhä Henki on sinne kirjoituttanut
vain väärämielisten kirjanoppineiden eksyttämiseksi.ettäkö sielä on höpöjä, eksytystarkoituksessa kirjoitettuja.
Sinulla ei varmaan ole rakkautta totuuteen,Jumalan Sana on kokonansa totuus, se etteivät Profetiat avaudu, ei todellakaan ole Jumalan, vaan ihmisen syy.Koska on niin kauas eksynyt totuudesta, ettei näe sitä, vaikka on selvästi kirjoitettu.
- SEN E
Mielenkiintoisia jakeita.
Ilm.7. 10-17.
10 ja huusivat kovalla äänellä: -- Pelastuksen tuo meidän Jumalamme, hän, joka istuu valtaistuimella, hän ja Karitsa! [Ps. 3:9; Jer. 3:23; Ilm. 5:13]
11 Kaikki enkelit seisoivat valtaistuimen, vanhinten ja neljän olennon ympärillä, ja he heittäytyivät kasvoilleen valtaistuimen eteen ja osoittivat Jumalalle kunnioitustaan [Ilm. 5:11]
12 sanoen: -- Aamen. Ylistys ja kirkkaus, viisaus, kiitos, kunnia, valta ja voima meidän Jumalallemme aina ja ikuisesti! Aamen. [Ilm. 5:12-14]
13 Yksi vanhimmista kysyi minulta: "Keitä nämä valkeavaatteiset ovat? Mistä he ovat tulleet?"
14 Minä vastasin: "Herra, sinä sen tiedät." Hän sanoi minulle: -- Nämä ovat päässeet suuresta ahdingosta. He ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä. [Dan. 12:1; Mark. 13:19 | Jes. 1:18; Sak. 3:4; Hepr. 9:14; 1. Joh. 1:7]
15 Sen tähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä hänen pyhäkössään päivin ja öin, ja hän, joka istuu valtaistuimella, on levittänyt telttansa heidän ylleen. [Jes. 4:5,6; Hes. 37:27]
16 Nälkä ei heitä enää vaivaa, ei jano, enää ei heitä polta aurinko eikä paahtava helle. [Ps. 121:6; Jes. 49:10]
17 Karitsa, joka on valtaistuimen edessä, kaitsee heitä ja vie heidät elämän veden lähteille, ja Jumala pyyhkii heidän silmistään kaikki kyyneleet.- SEN E
8 (3:9) Yksin Herralta tulee apu, sinulta kansasi saa siunauksen.
Jeremia 3
23 Valhetta ja petosta on kukkuloilla, meluisaa menoa vuorilla. Totisesti, vain Herra, meidän Jumalamme, voi Israelin pelastaa!
Johanneksen ilmestys 5
13 Ja minä kuulin, kuinka kaikki luodut taivaassa, maan päällä, maan alla ja meressä, kaikki mitä niissä on, lausuivat: -- Hänen, joka istuu valtaistuimella, hänen ja Karitsan on ylistys, kunnia, kirkkaus ja mahti aina ja ikuisesti.
- Jeesuksen opetuslapsi
"Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."
He ovat niitä, jotka ovat etsineet parempaa kuin mitä maailma tarjoaa. He ovat niitä, jotka eivät ole ymmärtävät, että on olemassa parempaa kuin pelkästään tämän maailman ajan asiat. Sen he ovat tehneet Isän Jumalan tahdon mukaan Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Pyhässä Hengessä, jonka Isä antaa jokaiselle janoavalle ja nälkäiselle.- janoinen
Tulivat ja milloin?
- Trubaduuri
Ihmisiä joilla on syvä luottamus Luojaansa ja kyky toimia oikein, vanhurskaasti. Ja heidän nimensä on kirjoitettu Elämän pyhään Kirjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760