- "Nivuset olivat kuin tulessa. Ihan kuin olisi tehnyt spagaatin. Pystyin jatkamaan unta, mutta aamulla en päässyt kunnolla sängystä ylös, Kojo kertaa helmikuun puolivälin tapahtumia."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1667692
0-kojolla munat tulessa!
2
80
Vastaukset
- Ok?
Reggae OK
Teille yksi juttu ehkä outo homma täällä Reggae OK.
Ja jossei kaikille viel tuttu silti koko ajan päällä Reggae OK.
No niin rastat kun kundit kulmilla tätä biittiä pitää omanaan.
Ja mätti joka sanoi kiitti mulle riitti Reggae OK.
Tää rytmi menee tajuntaan se soundi on kuin pommi Reggae OK.
Sen opit kyllä tosta vaan se tuttu on kuin rommi Reggae OK.
Ja jos kiinnostaa tää meno nyt niin nauti siitä kunnes menetyt.
Ja kohta säkin sanot tää biitti mulle kiitti Reggae OK, Reggae OK, Reggae.
Tää rytmi menee tajuntaan se soundi on kuin pommi Reggae OK.
Sen opit kyllä tosta vaan se tuttu on kuin rommi Reggae OK.
Ja jos kiinnostaa tää meno nyt niin nauti siitä kunnes menetyt
Ja kohta säkin sanot tää biitti mulle kiitti Reggae OK, Reggae OK, Reggae OK, Reggae OK, OK, OK?- biisi
tekee tässä Kojo-avauksessa.
Kojon Euroviisu oli "Nuku pommiin"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362