uusi, toisenlainen ja mielenkiintoisempi keskustelu. Löytyisikö tältä palstalta nuorta 20-23-vuotiasta voimakastahtoista (ja normaalipainoista) ja uskovaista ortodoksista naista, Itä-Suomen alueelta (tai miksipä ei muualtakaa Suomesta). Olen tietyllä tavalla vähän ujo mutta kun opin tuntemaan uuden henkilön kyllä varmasti puhetta riittää, jos ollaan samalla aaltopituudella. Lopetin juuri suhteen erään luterilaisen "feministin" kanssa, joka ei todellakaan halunut ymmärtää ortodoksisuudesta, sen perinteestä ja traditiosta pätkääkään.
En vielä tässä vaiheessa anna sähköpostiosoitettani, katsotaan ensiksi tuleeko yhteydenottoja.
Aloitetaanpa
25
1206
Vastaukset
- vaatimus
Onko ylipainoisuus nuorilla naisilla jo niin yleistä? Voi aikoja!
- taitaa olla
alipainoisia. Ja kummassakin sukupuolessa henkisesti alamittaisia, joiden elämänsisältö on toisten ihmisten ulkoiseen olemukseen keskittyvää.
- se on tarpeellinen
vaatimus, sillä kuten hyvin tiedämme, lihavuus on synnin seuraus, eikä tämä nuori mies eli nuorukainen halua olla tekemisissä synnillisen naisen kanssa.
Toki me emme tuomitse lihavaa ihmistä, me tuomitsemme vain hänen lihavuutensa.
- ortodoksi...
on omituinen sanonta. luterilaisissa on uskovaisia ja ei-uskovaisia. ortodoksit uskovat kaikki. tällaista erottelua ei ole.
- T. Ollo
hyvinkin. Eri asia mihin uskovat!
- jo tästäkin
saatiin irti. Onko kyseessä tosi vai vitsi?
- ortodoksinainen?
Hmmm ...
160 cm / 80 kg on ihan normaalia ortodoksipiireissä
olen 171 cm ja 112 kg, ja myös ihan normaalipainoinen tyttöndeeros, ottaisko yhteyttä?- ei ihan niin tyttönen
170cm js 80kg? Olenko normaali vai epänormaali ja kumpaan suuntaan; liian paksu vai liian laiha?
- olisikaan
ei ihan niin tyttönen kirjoitti:
170cm js 80kg? Olenko normaali vai epänormaali ja kumpaan suuntaan; liian paksu vai liian laiha?
153 cm ja 36kg. Miten te luokittelisitte minut?
- sanon minä,
olisikaan kirjoitti:
vasen tissinikin painaa lähes saman verran.
- kääpiöksi
olisikaan kirjoitti:
Kannattaa otta iso ja riski akka. Ei mitään kääpiötä.
- on vain
kääpiöksi kirjoitti:
Kannattaa otta iso ja riski akka. Ei mitään kääpiötä.
satukirjoissa, jotkut heistä olivat hyvin kiinnostuneita Lumikista
- Hurskas katolinen
tässä on sana: "normaalipainoisia". Et kai ole tosissasi? Tuskin tältä palstalta löytyy ketään järkevää normaalipainoista ortodoksi naista. Mutta lykkyä tykö...
- mutta enimmäkseen
me olemme tällaisia 80-90 kg ja ikä 60 v tai yli ja tietysti naimisissa.
- ...
on ihan sama minkä painoinen nainen on, mutta kun hän vain edustaa sitä oikeata ortodoksista uskoa ja on kriittinen ekumeniaa kohtaan (ennen kaikkea protestantteja kohtaan). Mutta valitettavasti täällä Suomessa on aika vaikea löytää ortodoksisia naisia itse olen huomannut sen. Ensiksi me olemme vain pieni vähemmistö ja toiseksi aika harvassa ovat nuoret uskovaiset naiset jotka käyvät kirkossa.
- Kuusinen'
olisi sulle just passeli neito, jos eläis
oikea on usko ja varmasti kriittinen Suomen luterilaista kirkkoa kohtaan, hengenheimolaisesi - bravo,
Kuusinen' kirjoitti:
olisi sulle just passeli neito, jos eläis
oikea on usko ja varmasti kriittinen Suomen luterilaista kirkkoa kohtaan, hengenheimolaisesiBRAVO!
- kkaappa
Minkä ikäinen olet?
- Tuumor
Kerrot omista vaatimuksistasi kumppanin suhteen, mutta et yhtään mitään itsestäsi. Mitähän jos nyt ensin kertoisit kuinka vanha olet ja miten pitkä, millainen ruumiinrakenne ja mitä teet työksesi ja missäpäin Suomea asut. Vähän hankala varmaan näiden tyttöjen vastailla, kun ei tiedä tuleeko viesti Rovaniemeltä vai Hangosta ja onko kirjoittaja 40 v vai 20 v.
- aloittaja
sen verran voin sanoa, että olen 23 vuotias mies Joensuusta noin 182 cm pitkä ja 83 kg painava. Eli ruumiinrakenne on normaali, mutta pyrin harrastamaan liikuntaa kohtuullisesti, kuten esim. hiihtoa ja uintia. Olen osa-aikatyössä kaupassa ja samalla opiskelen. En ole viinanmenevä, mutta kyllä joskus tulee otettua vähän liikaakin kavereiden kanssa viikonloppuisin, mutta ei paaston aikaan. Kyselkää lisää jos tulee kysymyksiä mieleen.
PS. Jos täällä on yli 60-vuotiaita 80-90 kg painavia vihaisia vanhoja "feministi" naisia, niin pliis älkää ottako yhteyttä. Sama koskee myös tiettyjä room-katolisia jotka täällä käyvät Heh heh! ;) - ei taida löytyä
aloittaja kirjoitti:
sen verran voin sanoa, että olen 23 vuotias mies Joensuusta noin 182 cm pitkä ja 83 kg painava. Eli ruumiinrakenne on normaali, mutta pyrin harrastamaan liikuntaa kohtuullisesti, kuten esim. hiihtoa ja uintia. Olen osa-aikatyössä kaupassa ja samalla opiskelen. En ole viinanmenevä, mutta kyllä joskus tulee otettua vähän liikaakin kavereiden kanssa viikonloppuisin, mutta ei paaston aikaan. Kyselkää lisää jos tulee kysymyksiä mieleen.
PS. Jos täällä on yli 60-vuotiaita 80-90 kg painavia vihaisia vanhoja "feministi" naisia, niin pliis älkää ottako yhteyttä. Sama koskee myös tiettyjä room-katolisia jotka täällä käyvät Heh heh! ;)kaikkia muita varmaankin. Ortodoksinaiset eivät ole feministejä.
- Mitä luulet
ei taida löytyä kirjoitti:
kaikkia muita varmaankin. Ortodoksinaiset eivät ole feministejä.
feministien olevan. Jos haikailet hellan ja nyrkin väliin, niin mene islamimaihin.
- epänaisellisia
Mitä luulet kirjoitti:
feministien olevan. Jos haikailet hellan ja nyrkin väliin, niin mene islamimaihin.
naisia. Ortodoksinaiset ovat oikeita naisia.
- venäläisiä
epänaisellisia kirjoitti:
naisia. Ortodoksinaiset ovat oikeita naisia.
suomalaiset ortonaiset käyvät palveluksissa housut päällä ja pää peittämättä. venäläiset tajuavat paremmin, pitävät huivia päässä ja ovat hameessa. Suomessa naisellisuus on kuollut.. muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.
- yleensäkin
venäläisiä kirjoitti:
suomalaiset ortonaiset käyvät palveluksissa housut päällä ja pää peittämättä. venäläiset tajuavat paremmin, pitävät huivia päässä ja ovat hameessa. Suomessa naisellisuus on kuollut.. muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.
käyttävät housuja! Venäläiset naiset siis tulevat kirkkoonkin housuitta? En pidä sitä kovin hurskaana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719467- 756452
- 286106
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965910Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435759Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995644- 625073
- 434757
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574106- 493735