Mulla on -91 Ducato 2,5 TD. Ajettu 280tkm. Se savuttaa sinistä tyhjäkäynnillä ja kun ryntäyttää. Mutta kun antaa kierroksia vähän pidempään niin näkyvä savutus vähenee. Onkohan kone harva vai olsko ventiilin ohjarit loppu vai mikä lie? Mitähän tommosen korjaaminen kustantaa noin suunnilleen.
Vastaukset 5
- noilla
kilometreillä kone harvaksi kerennyt jos öljyt muistettu vaihtaa. Vaihda ensin ohjurit, jos sen jälkeen vielä savuttelee sinistä niin turbo huoltoon.
V70 tdi:stä hävisi siniset käynnistyssavut ohjurien vaihdolla, ja siniset vedätyssavut turbohuollolla. Onko jakohihna vaihdettu milloin, jos savutus alkoi yllättäen esim käynnistyksen jälkeen niin hihna on saattanut pompata yhdellä hampaalla pumpun rattaalla. oireet on samanlaiset.
Suuttimet saattaa "kusta" pienillä kierroksilla.
noilla kilometreillä ei väljyys ongelmia, yli 500 000km ajetuissa on vielä hoonijäjetkin nähtävissä.- Hemmetin himmeli
Suuttimet kusi. Teetin suutinremontin ja jakoremmen vaihdon samalla. Savutus päättyi siihen. Kiitos vinkistä.
- kulahtanut?
Ei kannata turhan kauaa arvuutella. Esimerkkinä heitän Saksa-tuonti-Mondeon ml. 260 000, turbon laakeri väsähtänyt. Ehkä liikaa motariajoa, huonoja öljyjä, vähennettyjä kilsoja, vailla tyhjäkäyntiä raskaan ajon jälkeen ja välijäähdytin rasittamassa lisää. Lopputulos joka tapauksessa se, että turbo on entinen.
ÄLÄ ODOTA vaan KORJAUTA tai korjaa. Olisiko Italian iibeillä tarvikehintoja, löytyneekö Fiat-koneeseen turboa Biltemasta (kuten Fordiin ja VW:hen). Pahimmillaan ongelma johtaa siihen, että kone käy pelkällä öljyllä. - kuuteen hunttiin
Katsopa aikasi kuluksi kansainvälisen kaupan helmiä. Tämä firma toimittaa Suomeenkin, ja tuote on todennäköisesti paljon halvempi kuin suomalaishankinteinen vastine, uusi tai ei:
http://cgi.ebay.it/Turbocompressore-Fiat-Ducato-290-2-5-TD-70-kW-2601_W0QQitemZ370164959967QQcmdZViewItemQQptZRicambi_automobili?hash=item370164959967&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72:758|66:2|65:12|39:1|240:1318
[Tässä ei luvata uutta, mutta uudenveroinen 22000 ajettu turbo, lue pienet präntit.]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.961590Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471063- 15916
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40848Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82768kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17747- 93746
- 46738
- 16725
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27707- 63695
- 68692
- 47674
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97651Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56595- 47594
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47586Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131575Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla150546Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31535