ja vanhukset ja lapset. :)
Niin, no itseäni minä vihaan.
Sitä mie aattelin, että tarvitsemme yhteistyötä ja ymmärrystä yli aate- ja sukupuolirajojen. Feministi on yhtä arvokas kuin sovinisti.
Minä olen arvoton hörhöilijä, poikkeuksena tähän muuten ihanaan joukkoon, josta alussa kerroin. :)
Rakkaat miehet ja naiset...
4
283
Vastaukset
- että...
feministi on sovinistin vastakohta??
- mutta kuitenkin
Törkeinkään sovinisti ei yllä äärifeministien vaatimuksiin ja lausuntoihin. Muistellaanpa Ruotsia, jossa vaadittiin miehille ulkonaliikkumiskieltoja ja laulettiin miesten tappamiseen yllyttäviä lauluja kokouksissa.
Suomalaisten on turha kieltää vastuutaan, koska samat siskot on kutsuttu vieraileviksi luennoitsijoiksi tännekin. - tyhmä sika
Pohdintaa:
-Feminismi viittaa naisen edun ajamiseen.
-Sovinismi viittaa miehen edun ajamiseen.
Raha (80 senttiä) ratkaisee:
-Naisen edun ajaminen parantaa tasa-arvoa.
-Miehen edun ajaminen heikentää tasa-arvoa.
No niin, taas minä jeesustelen, minun tulisi ottaa iisisti ja relata. Höpötän mitä sattuu.
- Raipe
Hei, minä tykkäsin viestistäsi kovasti. Äläkä missään tapauksessa vihaa itseäsi, sinulla näyttää olevan suuri sydän, samaa meininkiä nyt tarvitaan laajemminkin.
Olen täysin samaa mieltä. Nyt jos koskaan tarvitaan laajaa yhteistyötä yli puolue-, sukupuoli- ja aaterajojen. Jotta työllisyys turvataan, vanhusten ja lasten hoito, samoin kuin yleinen terveydenhoito ja turvallisuus voidaan taata.
Kiitos viisaasta viestistäsi, se lämmitti sydäntäni ihan oikeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770