Kerroin viesteissä, että antirasistit eivät argumentoi, vaan he aina vetoavat ajatuksen "laittomuuteen" ja väittävät kaikkia "rasistisia" mielipiteitä laittomiksi ja siten välttävät itse järjellisen argumentoinnin taakan. Tietenkään antirasistit eivät pysyt tieteellisesti/järjellä osoittamaan, että roduissa ei olisi eroja, saati että joillakin roduilla ei älylliset asiat luonnistu lainkaan. Tämän takia antirasisti Mover poisti viestini.
Mover poisti kaksi asiallista viestiäni
16
544
Vastaukset
- mikälie-isti
Rasismi ON todetu laittomaksi..... Miksi ihmeessä sille alueelle pitää tarkoituksella mennä leikkimään ja sorkkimaan?
Ihan kuin siellä olisi niin jännää että se koko "ihanuus" pitäisi saada laajempaankin käyttöön.
näin dokkarin joskus muksuista, joilta puuttuu syntyjään kivun tunne:
Yksi hakkasi päätään helvetin kovaa päin seinää kun diggasi siitä että pää menee sekaisin, kipua kun ei tuntenut.
Tuntuukos olosi joskus hieman edellämainitulta?- totuus esille
NL:n tiettyä kansanryhmää edustaneet johtajat siis noudattivat vain lakia kun he murhasivat 50 miljoonaa valkoista kristittyä? Et näe siinä mitään pahaa? Tai siinä, että kommunistit vangitsivat miljoonia ihmisiö sen takia, että he ajattelivat väärällä tavalla.
Ymmärrän näkemyksesi, et tajua sananvapaudesta yhtään mitään. Sananvapaus tarkoittaa, että kaikilla on oikeus poliittisiin mielipiteisiinsä, näinhän Suomessa ei ole. - mikä lie
totuus esille kirjoitti:
NL:n tiettyä kansanryhmää edustaneet johtajat siis noudattivat vain lakia kun he murhasivat 50 miljoonaa valkoista kristittyä? Et näe siinä mitään pahaa? Tai siinä, että kommunistit vangitsivat miljoonia ihmisiö sen takia, että he ajattelivat väärällä tavalla.
Ymmärrän näkemyksesi, et tajua sananvapaudesta yhtään mitään. Sananvapaus tarkoittaa, että kaikilla on oikeus poliittisiin mielipiteisiinsä, näinhän Suomessa ei ole.mulle selvittää, että mä olen jotenkin erilaisessa asemassa geneettisesti kuin joku toinen, niin saanen ekana heittää sut pallo jalassa siperian hiilikaivoksille....
Oikeasti, jos saisin päättää, näin tapahtuisi.
Olen muuten valkoinen ja suku on ties mitä rantarosvoja ja karjalan emakkoja.
- moverhan
pitää itseään kunnon antirasistina,eikä lainkaan huomaa että hänkin on vaan tavallinen rasisti,siinä missä muutkin.
1. Laittomuuteen on hyvin helppo vedota silloin kun laittomuudesta on kysymys. Se siitä. En näe myöskään järkeä argumentoida murhan puolesta. Toki kaikesta rikolliseksi luokitellusta saa esittää mielipiteensä - jos sillä on peruste.
2. Ennen kuin aletaan esittämään, onko roduilla eroja, pitää saada selville, onko niitä yleensä. Ja se vaatii rodun määrittelemisen.
3. Ja tultiin siinä mihinkä lopputulokseen tahansa, niin yksi on varmaa: Kaikilla isoilla ihmisryhmillä, miksi nyt ikinä niitä kutsutaankaan, onnistuvat älylliset asiat yksilötasolla ihan samalla tavalla kuin kaikilla muillakin.
4. En poistanut viestejäsi.- etkä siirtänyt
...niin missä valossa näet nyt sitten alle kopioidut ajatuksesi aiheesta?
"Harmaata aluetta itse rasistisuuden suhteen onkin vähän - mutta sen ilmaisun suhteen asia on toinen - niin kuin vajavaisen argumentoinnin suhteen yleensä. Lisäksi koen itse moraalisesti kestävämmäksi tieksi noudattaa, jos pitää valita, ennemmin lain henkeä kuin sen kirjainta. Ylläpito tuntuu enimmiltään hyväksyvän linjani.
Sinulla on käsityksesi pätevästä moderoinnista ja saat pitää sen. Itse olen täällä tietysti sinänsä "ilman vakanssia", toistaiseksi - edellytyksellä, että minun katsotaan tehtävästäni selviytyvän. Itse en tuosta puolesta kanna huolta tippaakaan - vaan pyrin tekemään hommani oman moraalini mukaan ja sikäli kun se vastaa yhteisön käsitystä, aion myös, ainakin toistaiseksi pysyä tässä hommassa."
Ovat muuten ketjusta jonka pahinta antia eivät olleet rotuteoriat, vaan aivan suorat rasistiset valheet. Samanlaiset joista tuomittiin kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, aivan vastikään. Ei oikein vakuuta kyvystäsi valvoa Rasismi nimistä palstaa jos katsot moraalisesti kestäväksi säilöä rikollista ainesta palstallasi.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1666376 - totuus esille
Kristittyjen murhaaminen NL:ssä tai Gazassa tapahtuva massamurha ovat oikeutettuja, koska murhaajat ovat etnisesti rikkaita ja laki on heidän puoellansa. Kun taas joku esittää kysymyksiä ns. "holokaustista", niin siitä voi saada vankeutta 20 vuotta! Sinusta siis neuvostosankareille kuuluukin mitalit massamurhasta ja Israel on hyvä turvapaikka NL:sille massamurhaajille, koska laki on teknisesti heidän puoellansa. SItten kun joku suomalainen kritisoi maahanmuuttopolitiikkaa tai kertoo touuden roduista tai etnisten ryhmien tavoista, niin laki ei ole heidän puoellansa sillä SUomessa ei ole sananvapautta, niin sinusta oikeus toteutuu kun ihminen laitetaan vankilaan väärien poliittisten mielipiteidensä takia?
- totuus esille
etkä siirtänyt kirjoitti:
...niin missä valossa näet nyt sitten alle kopioidut ajatuksesi aiheesta?
"Harmaata aluetta itse rasistisuuden suhteen onkin vähän - mutta sen ilmaisun suhteen asia on toinen - niin kuin vajavaisen argumentoinnin suhteen yleensä. Lisäksi koen itse moraalisesti kestävämmäksi tieksi noudattaa, jos pitää valita, ennemmin lain henkeä kuin sen kirjainta. Ylläpito tuntuu enimmiltään hyväksyvän linjani.
Sinulla on käsityksesi pätevästä moderoinnista ja saat pitää sen. Itse olen täällä tietysti sinänsä "ilman vakanssia", toistaiseksi - edellytyksellä, että minun katsotaan tehtävästäni selviytyvän. Itse en tuosta puolesta kanna huolta tippaakaan - vaan pyrin tekemään hommani oman moraalini mukaan ja sikäli kun se vastaa yhteisön käsitystä, aion myös, ainakin toistaiseksi pysyä tässä hommassa."
Ovat muuten ketjusta jonka pahinta antia eivät olleet rotuteoriat, vaan aivan suorat rasistiset valheet. Samanlaiset joista tuomittiin kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, aivan vastikään. Ei oikein vakuuta kyvystäsi valvoa Rasismi nimistä palstaa jos katsot moraalisesti kestäväksi säilöä rikollista ainesta palstallasi.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1666376Taidat olla pahimman sortin suomalaisvihaaja ja kommunisti? Rasistit eivät esitä valheita, vaan kertovat totuuden. Jos valehtelisimme, ei olisi tarvetta laittaa vankilaan. Mutta koska kerromme totuuden, niin meidät voidaan voittaa vain vaientamalla ja vankilalla.
- logiikkaa
totuus esille kirjoitti:
Taidat olla pahimman sortin suomalaisvihaaja ja kommunisti? Rasistit eivät esitä valheita, vaan kertovat totuuden. Jos valehtelisimme, ei olisi tarvetta laittaa vankilaan. Mutta koska kerromme totuuden, niin meidät voidaan voittaa vain vaientamalla ja vankilalla.
Olen sanaton.
T: Pahimman sortin suomalaisvihaaja ja kommunisti totuus esille kirjoitti:
Taidat olla pahimman sortin suomalaisvihaaja ja kommunisti? Rasistit eivät esitä valheita, vaan kertovat totuuden. Jos valehtelisimme, ei olisi tarvetta laittaa vankilaan. Mutta koska kerromme totuuden, niin meidät voidaan voittaa vain vaientamalla ja vankilalla.
- sen ohessa, että he loukkaavat ihmisoikeuksia "totuuksillaan" kokonaisista kansanryhmistä.
Siitä olen aika lailla samaa mieltä, että käytännössä heidät on voinut voittaa vain vaientamalla.totuus esille kirjoitti:
Kristittyjen murhaaminen NL:ssä tai Gazassa tapahtuva massamurha ovat oikeutettuja, koska murhaajat ovat etnisesti rikkaita ja laki on heidän puoellansa. Kun taas joku esittää kysymyksiä ns. "holokaustista", niin siitä voi saada vankeutta 20 vuotta! Sinusta siis neuvostosankareille kuuluukin mitalit massamurhasta ja Israel on hyvä turvapaikka NL:sille massamurhaajille, koska laki on teknisesti heidän puoellansa. SItten kun joku suomalainen kritisoi maahanmuuttopolitiikkaa tai kertoo touuden roduista tai etnisten ryhmien tavoista, niin laki ei ole heidän puoellansa sillä SUomessa ei ole sananvapautta, niin sinusta oikeus toteutuu kun ihminen laitetaan vankilaan väärien poliittisten mielipiteidensä takia?
rajoittaa toisen ihmisen perusoikeuksia.
Jos et pidä laista, noudata ainakin ihmisoikeuksia.- totuus esille
Mover kirjoitti:
rajoittaa toisen ihmisen perusoikeuksia.
Jos et pidä laista, noudata ainakin ihmisoikeuksia.Nämä asiat ovat käyty jo läpi, mutta aina löytyy idiootteja, jotka eivät ole kyenneet lukemaan suuria teoksia, jotka valkoiset filosofit ovat tuottaneet. Tai sitten ovat lukeneet, mutta eivät ole mitään ymmärtäneet. John Locke ja Hobbes käsittelivät tätä asiaa. Ei ole olemassa mitään perusoikeuksia. On olemassa vain suhteellisia sovittuja oikeuksia.
totuus esille kirjoitti:
Nämä asiat ovat käyty jo läpi, mutta aina löytyy idiootteja, jotka eivät ole kyenneet lukemaan suuria teoksia, jotka valkoiset filosofit ovat tuottaneet. Tai sitten ovat lukeneet, mutta eivät ole mitään ymmärtäneet. John Locke ja Hobbes käsittelivät tätä asiaa. Ei ole olemassa mitään perusoikeuksia. On olemassa vain suhteellisia sovittuja oikeuksia.
Ja niitä suhteellisia sovittuja oikeuksia olemme täällä puolustaneet vähintään kahdessa sodassa viime vuosisadalla.
Sovitut oikeudet ovat minun mielestäni parempi juttu kuin hillitsemätön anarkia.- Neil Nuoriso
Mover kirjoitti:
Ja niitä suhteellisia sovittuja oikeuksia olemme täällä puolustaneet vähintään kahdessa sodassa viime vuosisadalla.
Sovitut oikeudet ovat minun mielestäni parempi juttu kuin hillitsemätön anarkia.Niin pari pientä keskustelua lienee taas meillä roikkua tuolla avaruudessa odottamassa vastauksiasi Mover?
Nyt et vain tyytynyt poistamaan vastauksiani, vaan pakoilit koko ketjua Mover? T: Kadunlakaisija.
- Parivuottasitten
Joku proffa on eri rotujen älynlahjoja tutkinut. Pari vuotta sitten julkaistu tutkimustulos kertoi aasialaisten pärjänneen kyvin. Heikoimmat älynlahjat saivat afrikan maissa asuskelevat.
- nettikirjoituksista
on jo annettu tuomioita ja varmasti annetaan lisää.
Minä en lähtisi kokeilemaan rajoja, että mikä on rasismia ja mikä ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807