Ajatuksesi kiertää pakonomaista kehää, tunteesi vaihtelevat ärtyneisyydestä kaipuuseen ja ihannointiin. Elämääsi sävyttää impulsiivisuus.
Joudut ihmissuhteissasi hankaluuksiin ja järjestät itsellesi eron, ennen kuin se ehtii tapahtuakaan. Mikä mahtaa olla?
Onko tuskainen olo?
9
2827
Vastaukset
- urioro
Kerro heti!
- Tajusin kyllä vihjeesi.
Olen impulsiivinen ihminen siinä olet oikeassa ja voin kai sen verran myöntää, että myös tuo muu pitää osaltani kanssa paikkansa yhdessä tapauksessa.
Mutta en ole kuitenkaan ajatustenlukija edelleenkään.
- ..ja hormonit
kun laittaa nupin sekaisin, ei sen vaarallisempaa. Kyseisestä vaivasta selviää, kun räpäyttää pari kertaa silmiä ja katsoo tarkemmin...alkaa taas oma kulta näyttämään ihan siedettävältä.
- horoskooppi
minkä horoskooppimerkin & mistä lehdestä kyseinen tarina ?
- Narsistinen kaksonen?
Ihan hatusta vaan.
- tällä palstalla
...ja kirjoitatko edes omasta elämästäsi vai oletko ihan vaan sivustaseuraaja?
- ...tunne minua ; ))!
Jos minulle osoitit viestisi niin "ei osunut, ei uponnut", mutta noinkin huonosti asiat voisivat pahimmillaan olla. En ole kuitenkaan itse suoraan sanottuna mikään helposti psykiatrian oppikirjasta löytyvä, sen sivuilta repäistävissä ja luettavissa oleva kuvaus, luonnehdinta tai persoonallisuustyyppi. Oikein fiksusti kirjoitit, mutta vähän provoilulta vaikutti viestisi ; D! Mutta mukavaa alkavaa kevättä ja kesää sinulle!
- hieman on...
Onko naiselta miehelle vai päinvastoin?
- Aaallotar
Kuumat aallot uskoisin olevan vastaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475505Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612436Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181900Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171635
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361622Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5141881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089