Oli mukava lauantai-ilta ja yö... jäitte mieleen... Tavataanko vielä joskus?
Levin kuningaskotkat 21.3.2009
21
1287
Vastaukset
- äidinkielen opettaja ja opp...
Poijat oli Tampereelta...
- King Kotka
Kotka ei muni kahta kertaa samaan pesään...
Buahhahhahhahhaaaaaaa !!!! - grapevine968
Oliko kyseessä mahdollisesti jarkko ja erkki?
- äidinkielenopettaja ja oppilas
Antakaahan tuntomerkkejä..missä nähtiin..?
- grapevine967
äidinkielenopettaja ja oppilas kirjoitti:
Antakaahan tuntomerkkejä..missä nähtiin..?
eikun mä taidan vaan tietää, ketkä pojat oli kyseessä (veljekset), taitavat olla aikamoisia pelimiehiä ja en voi naisena muuta kuin kehottaa pysymään erossa...
- äidinkielenopettaja ja oppilas
grapevine967 kirjoitti:
eikun mä taidan vaan tietää, ketkä pojat oli kyseessä (veljekset), taitavat olla aikamoisia pelimiehiä ja en voi naisena muuta kuin kehottaa pysymään erossa...
Olitko itse mukana tällä reissulla..ja montako teitä oli?
- grapevine685
äidinkielenopettaja ja oppilas kirjoitti:
Olitko itse mukana tällä reissulla..ja montako teitä oli?
en ollu, mutta tiedän, että kyseiset herrat oli siellä tuolloin ja taitaavat olla edelleenkin... toinen on muuten ainakin naimisissa, vaikkei käytäkkään sormusta
- äidinkielenope ja opp
grapevine685 kirjoitti:
en ollu, mutta tiedän, että kyseiset herrat oli siellä tuolloin ja taitaavat olla edelleenkin... toinen on muuten ainakin naimisissa, vaikkei käytäkkään sormusta
Mitäs nää herrat teke työkseen?Olivat kyllä lähdössä sunnuntaina takaisin..
- grapevine945
äidinkielenope ja opp kirjoitti:
Mitäs nää herrat teke työkseen?Olivat kyllä lähdössä sunnuntaina takaisin..
En viitsi tässä ruveta ammateista puhumaan, mutta eipä ylipäätään taideta puhua samoista tyypeistä, jos ovat jo sunnuntaina olleet lähdössä. Onnea oikeiden löytämiseen!
- Äidinkielenope ja oppilas
grapevine945 kirjoitti:
En viitsi tässä ruveta ammateista puhumaan, mutta eipä ylipäätään taideta puhua samoista tyypeistä, jos ovat jo sunnuntaina olleet lähdössä. Onnea oikeiden löytämiseen!
Olivatko nää veljekset vaaleita vai tummia?
- Waris kotka
Äidinkielenope ja oppilas kirjoitti:
Olivatko nää veljekset vaaleita vai tummia?
Niin, ovat he.
- grapevine576
Waris kotka kirjoitti:
Niin, ovat he.
Ei oikeastaan kumpaakaan, siis kovin tummia tai vaaleita:)eikä toinen ole edes vuosiin enää asunut tampereella
- Äidinkielenope ja oppilas
grapevine576 kirjoitti:
Ei oikeastaan kumpaakaan, siis kovin tummia tai vaaleita:)eikä toinen ole edes vuosiin enää asunut tampereella
Ovatko urheilullisia?Toinen herroista on "merkitty" la yönä..toivottavasti hän joka oli naimisissa..
- grapevine597
Äidinkielenope ja oppilas kirjoitti:
Ovatko urheilullisia?Toinen herroista on "merkitty" la yönä..toivottavasti hän joka oli naimisissa..
Erittäin urheilullisia. Täsmäskö muuten nuo etunimet? Tämä kun koskettaa mua henk.kohtaisesti.
- äidinkielen opettaja ja opp...
grapevine597 kirjoitti:
Erittäin urheilullisia. Täsmäskö muuten nuo etunimet? Tämä kun koskettaa mua henk.kohtaisesti.
Ei tiedetä poikien nimiä... Osaatko sanoa missä nämä kyseiset pojat majoittu?
- grapevine658
äidinkielen opettaja ja opp... kirjoitti:
Ei tiedetä poikien nimiä... Osaatko sanoa missä nämä kyseiset pojat majoittu?
En, mutta osaisitkos arvioida poikien pituutta ja ikää, tää asia ns. vaivaa...
- Äikänope ja oppilas
grapevine658 kirjoitti:
En, mutta osaisitkos arvioida poikien pituutta ja ikää, tää asia ns. vaivaa...
Poikien hiukset..?
- grapevine097
Äikänope ja oppilas kirjoitti:
Poikien hiukset..?
Epäilen kyllä, että emme puhu samoista tyypeistä, etkö pysty yhtään kuvaamaan ulkoisesti?
- äikänope ja oppilas
grapevine097 kirjoitti:
Epäilen kyllä, että emme puhu samoista tyypeistä, etkö pysty yhtään kuvaamaan ulkoisesti?
Toisella korvanapit ja ponnari..Tiedätkö montako kuului tähän seurueeseen..
- Grapevine564
äikänope ja oppilas kirjoitti:
Toisella korvanapit ja ponnari..Tiedätkö montako kuului tähän seurueeseen..
En tiedä ihan varmaksi, mutta tietääkseni kahdestaan. Oliko tää ponnaripäinen se merkattu? Oliko toisella lyhyet hiukset ja muuten aika pitkä?
- tarkat tuntomerkit
Niin otan yhteyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626027Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813526Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242691- 212169
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61669Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261117