Rukoile, ei taatusti auta

kymppipakana

25

1112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuolematon sielu

tai mustaa magiaa silloinkun itselle pyydetään jotain.

• aina.

Jos saa rukousvastauksena jotain apua niin siitä joutuu maksamaan. Mitään ei saa ilmaiseksi, kaikki maksaa.

• Muinainen kirkko
        aina. kirjoitti:

Jos saa rukousvastauksena jotain apua niin siitä joutuu maksamaan. Mitään ei saa ilmaiseksi, kaikki maksaa.

Kehitti aneet. Mainoslauseella: Kun raha kirstuun kilahtaa, sielu taivaaseen vilahtaa!
        Ei hassumpaa, ei tarvitse erityisiä rukoiluja, ainoastaan rahaa. Näinhän se toimii vielä nykyäänkin,rahaa ne kaikki haluavat, eivät toki lupaa vastineeksi taivasosuutta.

• maksamisen
        Muinainen kirkko kirjoitti:

Kehitti aneet. Mainoslauseella: Kun raha kirstuun kilahtaa, sielu taivaaseen vilahtaa!
        Ei hassumpaa, ei tarvitse erityisiä rukoiluja, ainoastaan rahaa. Näinhän se toimii vielä nykyäänkin,rahaa ne kaikki haluavat, eivät toki lupaa vastineeksi taivasosuutta.

Hyviä tekoja akasha-pankkiin niin niillä voi maksaa. Mutta koska rukoilu itselle on mustaa magiaa, niin ei kannata riskeerata.

Jos rukoilee toiselle ilman omanvoitonpyyntiä niin silloin ei joudu maksamaan.

• Mitä ovat nuo
        maksamisen kirjoitti:

Hyviä tekoja akasha-pankkiin niin niillä voi maksaa. Mutta koska rukoilu itselle on mustaa magiaa, niin ei kannata riskeerata.

Monien lahkojen suosimat rukouspiirit. Kätevä systeemi, rukoile sää mulle mersua niin rukoilen sulle pemaria jooko?

• hän joka
        maksamisen kirjoitti:

vaan sen joutuu maksamaan se jonka puolesta rukoilet (sama kuin paha silmä)

• rukoilla,,,

Sinun esimerkkisi on huono!

Tunisialainen lentäjä rukoili tietysti allahia. Ei hän mikään oikea Jumala ole! Apua ei siis tullut.

• Jetrucci.

Juutalaisuus, kristinusko ja islam kun kaikki pohjautuvat samoihin tarinoihin kirjoineen päivineen (kenesis). Oli siis mukavaa luettavaa :)

Jos et ymmärrä, tutustu aiheeseen.

• islamista,,
        Jetrucci. kirjoitti:

Juutalaisuus, kristinusko ja islam kun kaikki pohjautuvat samoihin tarinoihin kirjoineen päivineen (kenesis). Oli siis mukavaa luettavaa :)

Jos et ymmärrä, tutustu aiheeseen.

Islam, tosiaa, on kopioinut kirjaansa, Koraaniin, Raamatusta, valikoidusti, asioita. Muuten islamilla ei ole mitään yhteistä Jeesuksen Kristuksen tai juutalaisuuden kanssa.

< Jos et ymmärrä, tutustu aiheeseen. > :)

• jetro.
        islamista,, kirjoitti:

Islam, tosiaa, on kopioinut kirjaansa, Koraaniin, Raamatusta, valikoidusti, asioita. Muuten islamilla ei ole mitään yhteistä Jeesuksen Kristuksen tai juutalaisuuden kanssa.

< Jos et ymmärrä, tutustu aiheeseen. > :)

Se on päivitys Abrahamin saagaan.
        Vaikeaahan on mieltää asia, joka ei miellytä, vai?

• Hanna

Rukoilen kuitenkin JUmalaa, joka kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, rukoilen Herraa Jeesusta Kristusta, joka on avannut minulle yhteyden Taivaallisen Isän kanssa. Jos et ole uskossa, et saa yhteyttä Jumalaan, koska olet hengellisesti kuolleessa tilassa ja kuolleellahan ei luonnollisestikaan ole yhteyttä elävän persoonan kanssa. Ei fyysisesti kuollutkaan voi kommunikoida elävän kanssa! Ota vastaan Jeesus Kristus henkilökohtaisena pelastajanasi ja pyydä Häntä tulemaan elämäsi Herraksi, silloin alat kokemaan yhteyttä Jumlan kanssa ja saat myös rukouksiisi vastausta!

• Kirjoittaa myös

Jos olet suggestiossa (uskossa)voit keskustella Jumalan tai jumalan kanssa. Tuskimpa noin korkea herra takertuu pikkuseikkoihin, eli kirjoitetaanko hänen nimensä isolla vai pienellä kirjaimella?

• jumala ja Jumala
        Kirjoittaa myös kirjoitti:

Jos olet suggestiossa (uskossa)voit keskustella Jumalan tai jumalan kanssa. Tuskimpa noin korkea herra takertuu pikkuseikkoihin, eli kirjoitetaanko hänen nimensä isolla vai pienellä kirjaimella?

Psalmeista poimittua:

Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'? Jos Hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan Sana tuli - ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin - niin kuinka te sanotte sille, jonka Isä on pyhittänyt ja lähettänyt maailmaan: 'Sinä pilkkaat Jumalaa', sen tähden että minä sanoin: 'Minä olen Jumalan Poika'?

Raamatun mukaan kansalaiset joille Jeesus puhui ovat jumalia ja Jeesus on Jumalan Poika. Isolla ja pienellä kirjaimella on eroa ainakin Raamatun mukaan.

• jumala ja Jumala
        jumala ja Jumala kirjoitti:

Psalmeista poimittua:

Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'? Jos Hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan Sana tuli - ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin - niin kuinka te sanotte sille, jonka Isä on pyhittänyt ja lähettänyt maailmaan: 'Sinä pilkkaat Jumalaa', sen tähden että minä sanoin: 'Minä olen Jumalan Poika'?

Raamatun mukaan kansalaiset joille Jeesus puhui ovat jumalia ja Jeesus on Jumalan Poika. Isolla ja pienellä kirjaimella on eroa ainakin Raamatun mukaan.

Niin ja edellinen kohta oli Joh. 10:34-36.

Psalmeissa sanotaan
        82:6 Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia.

Tässäkin erotetaan jumalat ja Korkein.

• arjuuna

Psalmeissa sanotaan

olit uskossa tai et voit rukoilemalla jumalalaa saada mitä pyydät,mutta joudut kaikesta maksamaan
        mitä saat
        Tuo antaja ei ole kuitenkaan se jota rukoilet
        Syy jonka takia rukoilet sillä on myös seuraukset
        ja nuo seuraukset ovat maksua saadusta avusta
        Siitä on vaikka kuinka paljon esimerkkejä elävästä elämästä
        monet valittavat,että olen koittanut elää
        säntillistä elämää miksi jumala minua rankaisee
        Olemme varmaan joskus menneisyydessä saaneet
        jotain,mutta emme ole käyttäneet saamaame oikein
        vaan olemme unohtaneet sen
        Tuo kaikki on maksua saadusta
        hän ei rukoile vaan ottaa vastaan kaiken mitä tuleman pitää

• Säännöt pätevät

Psalmeissa sanotaan

Myös uskonnollisissa kirjoituksissa, pöljät!

• on eri oppi
        Säännöt pätevät kirjoitti:

Myös uskonnollisissa kirjoituksissa, pöljät!

Raamatussa jumalat kirjoitetaan pienellä. Jumala kirjoitetaan isolla. Voit tarkistaa Raamatusta. Ehkä joissain painoksissa jumalat ja jumala kirjoiteaan isolla, en tiedä.

• Vai on raamatulla
        on eri oppi kirjoitti:

Raamatussa jumalat kirjoitetaan pienellä. Jumala kirjoitetaan isolla. Voit tarkistaa Raamatusta. Ehkä joissain painoksissa jumalat ja jumala kirjoiteaan isolla, en tiedä.

Ihan oma kielioppinsakin. Minä kun olen aina luullut että latojat jotka tuon kirjan tekstit latovat painatuskuntoon, ovat niitä henkilöitä jotka valitsevat kirjasimet ihan tavallisen kieliopin mukaan. Mistähän tollaisen raamatun kieliopin voisi saada?

• Taivaan isä
        Vai on raamatulla kirjoitti:

Ihan oma kielioppinsakin. Minä kun olen aina luullut että latojat jotka tuon kirjan tekstit latovat painatuskuntoon, ovat niitä henkilöitä jotka valitsevat kirjasimet ihan tavallisen kieliopin mukaan. Mistähän tollaisen raamatun kieliopin voisi saada?

Hänellä on juuri sopiva kielioppi kaikille, jotka nöyrin mielin ottavat hänen sanansa vastaan. Tässä toimii vapaa tahto. Siitä ei kannata kiistellä, mutta kokeilla voi jokainen.

• Entinen latoja
        Vai on raamatulla kirjoitti:

Luulet kai, että latojat (kirjapainotyöläiset, kirjaltajat, painopinnan valmistajat) määräävät kieliopin. No, ei aivan, vaan mainitsemasi ammattikunnan ihmiset latoivat aikoinaan silloisella tekniikalla käsikirjoitusten mukaisesti sen, mitä käsikirjoituksessa luki.
        Nykyisin Suomen kielen kielioppia sekä sanojen merkityksiä erittelee Kotimaisten kielten tutkimuskeskus (Kotus), joka on valtion kielitieteellinen tutkimuslaitos. Kielenhuoltoa harjoittaa Kielitoimisto (Wikipedian mukaan).
        Ainakin ennen vanhaan jumalat (pienellä kirjoitettuina) tarkoittivat "pikkujumalia", mutta Raamattu ja kaikkivaltias Jumala piti kirjoittaa isolla alkukirjaimella.
        Mainittakoon, että latoja-ammattinimike on nykyisin jo mennyttä aikaa ja edustaa vanhaa gutenbergiläistä kirjapainotekniikkaa.

• Oneway___

On uskottava, jotta vuoret voisivat
      siirtyä. Aivan niin voimallista ei
      ihmisen usko voi olla, mutta usko
      on tärkeä osa rukousta. Totta on,
      että kaikki eivät parane, mutta
      silläkin on tarkoituksensa Jumalan
      suunnitelmissa. Saada mahdollisimman
      suuri joukko Taivaaseen. Kuitenkin,
      rukoukset kuullaan ja niihin vastataan.
      Tavalla tai toisella.

• tässä uskovana

rukoilin formula-autoa tuohon pihalle. Ei tullut! Kyllä me uskovaiset ollaan sitten!

• e.päileväinen

on edesmennen kirkkoherra Väinö Voipion mukaan se, että rukoileminen on turhaa Jumalan kannalta, sillä Jumalahan tietää, mitä me tarvitsemme. Kuitenkin rukoilemisessa ihminen prosessoi eli selvittää itsellensä tarpeensa ja pystyy uskonsa vuoksi sen perusteella toimimaan ITSE rukoilemansa asian puolesta.
      Englantilainen sananparsi sanoo; Jumala auttaa sitä, joka auttaa itseään.
      Näin se "Jumala" toimii, eli itsemme meidän on tehtävä asioiden eteen se, mitä meidän pitää tehdä. Silloin ruokous toteutuu.

• Noinhan sen pitääkin

Toimia. Tee pyytämäsi asiat ensin itse ja rukoile sitten, että saisit sen minkä jo teit, niin koet että rukouksiisi on vastattu! Hurraa!
        Noin kun toimit, niin jumala ja jeesukset antavat joka kerta rukouksesi täyttyä. Tosin on ihan sama vaikka osoittaisit rukouksesi naapurin äijälle tai Kekkoselle, tulos on sama!
        Voiko olla tottakaan, että ihmiset ovat todella noin yksinkertaisia.

• arjuuna
        Noinhan sen pitääkin kirjoitti:

Toimia. Tee pyytämäsi asiat ensin itse ja rukoile sitten, että saisit sen minkä jo teit, niin koet että rukouksiisi on vastattu! Hurraa!
        Noin kun toimit, niin jumala ja jeesukset antavat joka kerta rukouksesi täyttyä. Tosin on ihan sama vaikka osoittaisit rukouksesi naapurin äijälle tai Kekkoselle, tulos on sama!
        Voiko olla tottakaan, että ihmiset ovat todella noin yksinkertaisia.

Koska itseltäs sitä rukoilet,sillä jumala jolta rukoilet on oma luomuksesi
        Ihminen on persoonallinen ja hänen jumalansa myös,sillä ei ole muuta persoonallista olentoa olemassa kuin ihminen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3998
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      834
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe