Eräs kirjoittaja sai minut ajattelemaan asioita niin, että olen tullut siihen tulokseen, että minun pitää pyytää anteeksi niitä kirjoituksiani joita olen täällä esittänyt.
Pyydän anteeksi ekivaarilta, hirvakselta, Mohikaanilta, ym. joita olen kirjoituksillani pilkannut, herjannut tai jotenkin muuten loukannut.
Ymmärrän tästälähin, että minun tehtäväni ei ole arvostella kenenkään uskoa. Omassa uskossanikin on paljon parantamista, ja siksi rukoilenkin että saisin uudistua uskossani. Ensin pitää oma usko saada kuntoon, ennekuin voi toisten uskoa arvostella. Tänä iltana sen tulin ymmärtämään, kun eroen avaukseen kirjoittamaani viestiin eräs evankelista minulle vastasi. Olen vain huomannut toisissa niitä vikoja sekä puutteita, mutta en ole huomannut niitä omia puuteitani enkä vikojani. Toivottavasti nyt saan tämän taakan pois harteiltani, kun olen pyytänyt teiltä loukkauksiani anteeksi.
Terveisin sivusta seurannut.
Julkinen anteeksipyyntö!
4
259
Vastaukset
- merim.raimo
että se "pelastava" usko ei olekkaan meidän omaa uskoa? vaan se on Jeesuksen Kristuksen usko, joka meille on ylhäältä annettu. ? :)
- hirvas
tekee lihallisia asioita, näin se on, ja heitä on paljon. Et sinä minua ole loukannut, keskusteluahan kaikki on ollut, mutta minun puolestani saat anteeksi. Henki muistutti minua myös ja toi mieleen tämän jakeen. Jakeitahan ei saisi käyttää yksistään, mutta teen sen nyt kuitenkin.
Mark. 11:25
Ja kun te seisotte ja rukoilette, niin antakaa anteeksi, jos kenellä teistä on jotakin toistansa vastaan, että myös teidän Isänne, joka on taivaissa, antaisi teille anteeksi teidän rikkomuksenne."
Pyytelen myös anteeksi kaikilta, kun eihän sitä aina muista ketä vastaan on rikkonut.
Luin sen "evankelistan" (Il-marin) vastauksen, jossa siinäkin kuulsi läpi lähimmäisen (Ekivaarin) uskon ja uudestisyntymisen epäily.
Se ei ole oikein, että itse ollaan uskovaisia ilman virheitä, mutta "naapuri" ei ole uudestisyntynyt.
Sellaistako Jeesus opetti? että mielestäsi on aihetta. Siunausta elämääsi, eihän me kukaan olla virheettömiä! Lihallisuus pääsee joakaiselta joskus valtaan, ja sitten kun siinä hengessä kirjoittelee, niin sitä sitten katuu, ja se on hyvä niin, anteeksi pyytäminen ja saaminen on uskovan parhaita elämän eväitä!
- sinulle.
anteeksi anna. Ei sen raamattu kehota antamaan anteeksi kenellekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475345Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "602042Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181750Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 141445
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301397Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171087Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771048Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60887