nyt se on sit taas Runebergin aika aukasta turpansa, nyt se kitisee että Hangon kaupungin- hallitus on tehnyt vääriä päätöksiä pakolais asiassa, että muka Hankolaisia on kusetettu. Hallituksen jäsenet ovat tietämättömiä, peloissaan,ja että muukalaispelkoa ja vihaa oli syynä että hanketta vastustettiin. Vittu kyllä siellä on tietotaitoo ihan riittävästi. On se kumma kun nää satanan kommarit on niin kuumia noiten Somalien perään, vai olikohan herra toivonnut duunia sieltä keskuksesta.
vitun vasemistolaiset
5
607
Vastaukset
- Hankolainen
Se äijä ei ole ikinä tehny duunia.Ei ainakaan
rehelistä semmoista....... - Vaasalainen
kiittäkää luojaanne niin kauan kuin pystytte pitämään kaupunkinne vapaana pakolaisista
meidän kaupunkimme on jo pakolaisilla tuhottu, mutta emme ole niin julmia että toivoisimme samaa surkeaa kohtaloa muille- ovat....
Joo, hermona ovat, kun tietävät, etteivät turistit tule mihinkään pakolaisleiriin.
- Helsinkiläinen.
Koskaan en ole ollut Hangossa selvinpäin. Inttiajan olin Russaröllä ja muuten olen kaupunkiin osunut aina Regatan aikaan.
Katsotaan kauanko somalit siellä viihtyvät anomatta armoa epäinhimillisen karkotuspaikkansa takia.
Laitetaan ne vielä Russarön tyhjeneviin kasarmeihin. Kelpasi intin jätkille. Miksei näille?
Maakrapua voi laineet vähän keinuttaa...
Innokkaimmat voivat katsella merelle ja haaveilla merirosvouksesta.- katella Hangon
valoja. 2/86
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203030Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622722Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562506Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312447Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581998Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181529Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121522- 751470
- 491469
- 571409