wai((( mutta olisin vaan halunnut toivottaa pirullisen hauskaa iltaa))) kurkkikaa selän taa...kuka siellä kurkistaa!!! helvetti vai itse piru....NOjaa sammakko vetristi koipiaan sakun kanssa äsken ja rupeaa taas miettimään iltajumppaa..yykaakoo ylös alas hyppy koivet ylös alas hyppy huuhaillaan...
heips)))pirruiluaanx vielä
28
426
Vastaukset
- mustaksimaalattu
Mitähän sinun ilta jumppaasi sitten taitaa kuuluakkaan,,,,,,hitto minulla on kyllä omat epäilykseni,,,:-----)
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
vetristää koipiaan HÖH pyörittelen silmiäin--vetristele siekin(((
silmäluomet menevät välillä melkein pakolla kiinni .Tiedän jumpanneeni tapeeksi kun en jaksa enää avata niitä ennen aamua)))))))))))))))))
mustaksimaalattu kirjoitti:
silmäluomet menevät välillä melkein pakolla kiinni .Tiedän jumpanneeni tapeeksi kun en jaksa enää avata niitä ennen aamua)))))))))))))))))
täällä lupsuttaa silmäluomii ...kohta etittävä yöpaikka heh((((((((((
- MuisQuuuuu
piruilla,
qurggia,
vetristää goibia,
iltajunbbailla...:o/..- MuisQuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
taipuuu....yykkkaaakoo kokeiles jalka laittaa yläpuolelle pään kohdalle.elä mee rullalle
Muisqu taipuu millaselle solomulle vaan, kunhan joku vaan osaa aukoo...;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
Muisqu taipuu millaselle solomulle vaan, kunhan joku vaan osaa aukoo...;o)...
rahikaisella.mutta pitää vaa solmut aukoo ...jaahas sitten tällänen pikakelaus,molemmat jalat pään yläpuolelle vai jokos pirut istuu olkapäällä....nih
- Siperianhysky<
JA en ehi nyt kirjautuun,mut kyllä tää on sellasta jumppaa ollut tuo seinien pesu, ihan on vetsku olo ja vielä pittäis tiskatakki ,kelpuutetaanko seinien pesu jumpaksi,tekis mieli juosta pää eellä kinokseen tuli niin kuuma olokin tuosta hommasta, piruja ei oo nyt näkynyt selän takana,ku se yks sarvijaakko ei pääse nyt koneelle kiusaan ähäkutti puskis,olipa kiva ku koppi kolisi ja iltoja vaan kaikille I LL BE BACK LATER
siehän ahkeranna seinii pessy jaahas mitäs sinne ruikkinut??ookko varma ettei olokapäällä pirut ole??hehe
- Siperianhysky<
sammakko17 kirjoitti:
siehän ahkeranna seinii pessy jaahas mitäs sinne ruikkinut??ookko varma ettei olokapäällä pirut ole??hehe
minkä mä sille mahdan jos oon kinttua nostanut väärään paikkaan, rakit ei kato mihin ruikkii, mut tota ketsuppia en oo kyllä räiskinyt, ei oo olkapäällä piruja mut jos näkymättömiä niin sit on paha, mut öitä kaikille ja huomenna jatkan kevätsiivousta
Siperianhysky< kirjoitti:
minkä mä sille mahdan jos oon kinttua nostanut väärään paikkaan, rakit ei kato mihin ruikkii, mut tota ketsuppia en oo kyllä räiskinyt, ei oo olkapäällä piruja mut jos näkymättömiä niin sit on paha, mut öitä kaikille ja huomenna jatkan kevätsiivousta
ketsuppii jaahas seli..mut sliip welheko näkyillään
kierteellä ja...mätkis...mua ei ainakaan oo suunniteltu pirulliseen pomppimiseen...kivaa iltaa:)
sammakko17 kirjoitti:
OIS paljon kerrottavaa...mutta pirulliset voltit pahasta...
mut tiät mistä miut löytää, pompuilla tai iliman :)
iinamari kirjoitti:
mut tiät mistä miut löytää, pompuilla tai iliman :)
alas ...vetristele jäsenii välil...laitan viesti....hauskaa iltaa!!!!!
sammakko17 kirjoitti:
alas ...vetristele jäsenii välil...laitan viesti....hauskaa iltaa!!!!!
sun vauhti on ihan liika kova mulle just nyt...:)
iinamari kirjoitti:
sun vauhti on ihan liika kova mulle just nyt...:)
nythän sinä....mutta alaskyykky ja jumppaa hopi hopi wauhtiii mars...
sammakko17 kirjoitti:
nythän sinä....mutta alaskyykky ja jumppaa hopi hopi wauhtiii mars...
armaha jo väsyneitä niveliä...katellaan parin viikon päästä uuelleen et missä kunnossa ovat:(
iinamari kirjoitti:
armaha jo väsyneitä niveliä...katellaan parin viikon päästä uuelleen et missä kunnossa ovat:(
kiltti jos sitten kahen viikon päästä katellaan)))
sammakko17 kirjoitti:
kiltti jos sitten kahen viikon päästä katellaan)))
tuo uhkaus vai lupaus...?
iinamari kirjoitti:
tuo uhkaus vai lupaus...?
pitää mun pudottaa toi piru pois---eheh uhkaus vaan
sammakko17 kirjoitti:
pitää mun pudottaa toi piru pois---eheh uhkaus vaan
helppottavaa kuultavaa ;)
- gitta5
tuossa huulihölkän :) kylläpäs olikin mukavaa hölkkäillä;)
- gitta5
sammakko17 kirjoitti:
jaahas wai sellasii...onkos silleen kivan pikkupirullinen olo??
vaan ihanan nautinnollinen olo kuinkas muuten ;) ei pirut täällä majaile vaan hymyt:))
gitta5 kirjoitti:
vaan ihanan nautinnollinen olo kuinkas muuten ;) ei pirut täällä majaile vaan hymyt:))
tulee pirut hyppii---varo uniasi NIH
- gitta5
sammakko17 kirjoitti:
tulee pirut hyppii---varo uniasi NIH
mulla kun on toi takapiru:D mä nukun oikein mukavasti......:))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770