hirvas/ekivaari kaksinaisuus ei ole kristitty ihminen vaan aivan tavallinen jumalaton ihminen, jonka henkilökohtaisena missiona on pilkata ja parjata sekä monin tavoin kiusata helluntailaisia kristittyjä.
hirvas/ekivaari ei ole
4
133
Vastaukset
- merim.raimo
pilkkaaminen ja parjaaminen, paljon vakavampaa on, kun kieltävät Jeesuksen Jumaluuden ja yrittävät eksyttää niitä jotka eivät vielä "vahvaa ruokaa" siedä.
- hirvas
sinulle, joka puskasta tykität. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinkään kerta, kun saamme veli-Ekivaarin kanssa kuulla tuon saman vanhan syytöksen.
Aloittaja hoitaa nyt omat asiansa Isän kanssa, ettei viimeisenä päivänä huomaa joutuvansa vuohien kanssa samaan joukkoon. Siihen on olemassa suuri vaara, mikäli ei pysy Jeesuksen sanassa ja opetuksissa.- Jälleen kerran
Häirikkövaarin opetuslapsi rientää, kiistelyn kipeänä tosin, selittämään Oikeaoppisuuttaan.
Sitä oikein ihmettelen, että näillä Oikeaoppisilla, kuten Minä Olen-ekivaari, jankuttaja-hirvas ja psykohöpinä-ml213, mahtaa olla varmaan hauskaa saadessaan sekoilla foorumilla. Vai miksi he kilvan rientävät tänne joka aamu puurtamaan pitkän päivän ja selittämään uskonnollisia houreitaan?
Onko heillä todella aikomus käydä lampaiden joukkoon ja kuljettaa sylin täydeltä ei-kristillisiä harhaoppeja sekä Jeesuksen halventamista ja asettaa ne lopulta Karitsan valtaistuimen eteen?
Aivan kuin tänne palstallekin?
Karavaani kulkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944