ASEHARRASTAJA ÄLÄ ÄÄNESTÄ KOKOOMUSTA EU-VAALEISSA!

putsaaja

Kokoomus on pettänyt meidät aseharrastajat,sillä kimpussamme häärii kokoomuslainen sisäministeri ja kokoomuslainen poliisijohtaja!
Enpä olisi uskonut, että kokoomus syö perintönsä ja periaattensa vallanhimossaan. Isäni oli kommunistien kiusattavana sodan jälkeen asekätkennän vuoksi, pyrkiessään varmistamaan maan itsenäisyyden kätkemällä aseita kaiken varalta.
Nyt minua kiusaa kokoomuslaiset aseharrastukseni vuoksi, voi helvetti, onpa maailmanpyörä pyörähtänyt!
Mitä tämä tulee tarkoittamaan maanpuolustushengelle ja -tahdolle?
EU-vaaleissa on näytön paikka, kokoomuksella ei ole asemyönteisiä ehdokkaita, mutta Perussuomalaisilla on, joten
ASEHARRASTAJA ÄLÄ ÄÄNESTÄ KOKOOMUSTA EU-VAALEISSA, MUUTEN KUSET OMILLE KINTUILLESI!

4

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huppå

Toki A- Holmlund on vilautellut järjen ääntä keskusteluissa. TG:n tunne tiedetään, samoin MV:n. Tolkuissaan olevan ihmisen valinnat kohdistuvat joko kokoomuseen tai Perussuomalaisiin. Niin, Juttaa ei tule myöskään äänestää.

• kun lama loppuu

niin suomi kieltää kaikki käsiaseet koska silloin varaa maksaa korvaus menetetyistä aseista ja tämä on muuten jo päätetty.Eikä käsiaseilla maata puolusteta vaan kivääri on se paras väline automaattiaseen jälkeen.

• FÄKK-9
        kun lama loppuu kirjoitti:

niin suomi kieltää kaikki käsiaseet koska silloin varaa maksaa korvaus menetetyistä aseista ja tämä on muuten jo päätetty.Eikä käsiaseilla maata puolusteta vaan kivääri on se paras väline automaattiaseen jälkeen.

Niin pitkäpiippuisella voi paukutella välitunnilla olevia oppilaita paljon kauempaa!

Muuten pelkkää paskaa koko laki.

• ei saa...

katkaista "rautasahalla" vaa se täytyy katkaista rälläkällä?

PS. TRämä hallitus on pettänyt lähes kaikki, edes demarit eivät pystyneet samaan, ei mikään edellinen hallitus!

Suomi on kohta kun neukkulan ja natsisaksan siitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe