Niin vastaukset on takuuvarmaa nimittelyä ja naisen ollessa kyseessä, sovinistisesti halveerataan koko nais-sukupuoli tyhmiksi ja pulputtamisen ilosta turhiksi pulputtajiksi.
-----------------------------------
Tuo viestisi sinetöi varmaksi sen,
Kirjoittanut: Mohikaani_27 24.3.2009 klo 23.59
että olet Perkeleen lähetti ja kätyri tällä palstalla! Paatunut henkipatto!
------------------------------------
"* Vai onko naisen puhumisen vietti niin voimakas, että pitää pulputtaa ihan mitä vaan , pulputtamisen ilosta? Luullen vielä olevansa fiksukin! Mitäs siellä Sanalaskuissa sanottiinkaan, "tyhmyys on naisen..., hae itse se sieltä ja lue!"
Kun on eri mieltä, kuin Mohikaani
17
499
Vastaukset
- frihet
Pakanainen koitti tuoda esiin, että on naisia, jotka eivät tiedä, kuinka ovat tulleet paksuksi, siis ilman meihen kalua ja sinä taas pikkaat Jumalaa.
Ihmetykseni onkin mitä hyötyä on Kristusta pilkata, mitä pahaa Hän on sinulle tehnyt?
Toisaalta kun olet saatanan juoksupiokana, niin tottahan se tahtoo, että pilkaat Jumalaa ja Hänen lapsiaan, kuten olet vuosia tälläkin palstalla tehnyt.
Onko Mohikaanikaan tehnyt yhtään aloitusta, ettetkö sitä olisi jotakin paskaa sinne levittänyt.- Pakanainen
eihän Peku Kristusta pilkkaa, hän tuo erilaisia näkökantoja palstalle.
- leahim
Vai paskaa
ja siittimiä!
Rintintinin isä oli
siitintintin!
Katos mitä isot edellä
sitä pienet perässä!
* "että olet Perkeleen lähetti ja kätyri tällä palstalla! Paatunut henkipatto!" Tämä on sinulle, ei "pakanaiselle"!
Enkä ole yleistänyt, sanoin asian ainoastaan "pakanaiselle"! Olet Pe.ku tyhjän toilittaja, usko jo, ja siirry sinne palstalle, missä ei ole Jumalaa, mitä täällä teet?"siirry sinne palstalle,missä ei ole Jumalaa"
Jo neljännen kerran tunnin sisällä väität olevasi Jumala.
Tuossakin:
"Ei olekkaan, mutta
Kirjoittanut: Mohikaani_27 25.3.2009 klo 00.25
puhun Jumalan sanoja. Usko jo!"
Mat. 23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.- frihet
Pe.ku kirjoitti:
"siirry sinne palstalle,missä ei ole Jumalaa"
Jo neljännen kerran tunnin sisällä väität olevasi Jumala.
Tuossakin:
"Ei olekkaan, mutta
Kirjoittanut: Mohikaani_27 25.3.2009 klo 00.25
puhun Jumalan sanoja. Usko jo!"
Mat. 23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.Ei Mohikaani ole kertaakaan itseään ylentänyt.
Sinä tosin revit kuten saatana palasia ihmisten kirjoituksista ja jopa Jumalan sanasta, vaikka Raamatun sanoma sen jumalattomilta kieltääkin.
Miksi muuten vielä vastustat Kristusta?
Hän on sinunkin puolesta kerran sovituksen veren vuodattanut ja on noussut kuolleista, eli Hänessä on uudestisynnyttävä voima joka sinullekin elämän tahtoo antaa.
Olkoon Jumala rakkaudessaan sinullekkin armollinen ja kutsukoon bielä yhteyteensä. frihet kirjoitti:
Ei Mohikaani ole kertaakaan itseään ylentänyt.
Sinä tosin revit kuten saatana palasia ihmisten kirjoituksista ja jopa Jumalan sanasta, vaikka Raamatun sanoma sen jumalattomilta kieltääkin.
Hän on sinunkin puolesta kerran sovituksen veren vuodattanut ja on noussut kuolleista, eli Hänessä on uudestisynnyttävä voima joka sinullekin elämän tahtoo antaa.
Olkoon Jumala rakkaudessaan sinullekkin armollinen ja kutsukoon bielä yhteyteensä."Sinä tosin revit kuten saatana palasia ihmisten kirjoituksista ja jopa Jumalan sanasta, vaikka Raamatun sanoma sen jumalattomilta kieltääkin."
Missähän kohtaa Raamatussa kielletään Jumalattomilta Jumalan sana?
Nyt puhut palturia.
Raamatussahan oikein määrätään Jumalan sana Jumalattomille.
"Menkää siis ja tehkää kaikista kansoista minun opetuslapsiani...."- frihet
Pe.ku kirjoitti:
"Sinä tosin revit kuten saatana palasia ihmisten kirjoituksista ja jopa Jumalan sanasta, vaikka Raamatun sanoma sen jumalattomilta kieltääkin."
Nyt puhut palturia.
"Menkää siis ja tehkää kaikista kansoista minun opetuslapsiani...."Voit näin aamutunteina itse ottamaan jakeen esiin, jossa jumalan sana itse kehoittaa, ettei jumalaton ottaisi Jumalan sanaa suuhunsa, eli pysy vain nahoissasi ja asia yhteydessä.
Se, että evankeliumi tulee veidä tiettäväksi kaikkeen mailmaan on jo eri asia ja eri ihmisten tehtävä, eli siihen kutsun ovat saaneet muut kuin sinä TÄNÄ päivänä, ehkä tulevaisuudessa sinäkin siihen olet oikea ihminen. frihet kirjoitti:
Voit näin aamutunteina itse ottamaan jakeen esiin, jossa jumalan sana itse kehoittaa, ettei jumalaton ottaisi Jumalan sanaa suuhunsa, eli pysy vain nahoissasi ja asia yhteydessä.
Se, että evankeliumi tulee veidä tiettäväksi kaikkeen mailmaan on jo eri asia ja eri ihmisten tehtävä, eli siihen kutsun ovat saaneet muut kuin sinä TÄNÄ päivänä, ehkä tulevaisuudessa sinäkin siihen olet oikea ihminen.ole Raamatussa.
Varmaan laittaisit sen esille, vaan ei ole mistä laittaa.- leahim
Pe.ku kirjoitti:
"Sinä tosin revit kuten saatana palasia ihmisten kirjoituksista ja jopa Jumalan sanasta, vaikka Raamatun sanoma sen jumalattomilta kieltääkin."
Nyt puhut palturia.
"Menkää siis ja tehkää kaikista kansoista minun opetuslapsiani....""Herrojen"tyylillä
ei kukaan uskomaton
uskoon tule!
On se vaan niin
ristiriitaista touhua! - ei tulla
leahim kirjoitti:
"Herrojen"tyylillä
ei kukaan uskomaton
uskoon tule!
On se vaan niin
ristiriitaista touhua!kenenkään ihmisen tyylillä.Jeesus sanoo:minä itse etsin lampaani.Meille on tärkeintä olla lähellä Jeesusta ja tuntea Hänet.Että sisimmästämme virtaa elävän veden virrat.Ja varmasti tietämättämme, koska Pyhä Henki ei korota ketään ihmistä, vaan ainoastaan Jeesusta Kristusta. Ja silloin kun olemme lähellä Jeesusta. 1tseriittoisuus ja "minä tiedän" kyllä katoaa.Ja ymmärtää, ettei sanoilla ole sinänsä suurtakaan merkitystä. Niillä saamme vain aikaan sielullisia tuntemuksia ja ilmiöitä. Kannattaa tutkia Paavalin toimintaa, joka ehdottomasti kieltäytyi käyttämästä puhelahjojaan ja omaa voimaansa ja siksi masensi lihaansa. Se mitä hän kirjeissään taas puhuu tuli suoraan Pyhältä Hengeltä.
- poikalapsi
frihet kirjoitti:
Ei Mohikaani ole kertaakaan itseään ylentänyt.
Olkoon Jumala rakkaudessaan sinullekkin armollinen ja kutsukoon bielä yhteyteensä.Vai ei ole Mohikaani KERTAAKAAN itseään ylentänyt...
Olet joko lukutaidoton tai tahallasi vänkäät. Valheista tosin olet jäänyt kiinni ennekin, joten eipä ole uutta. voisit paeta, missä ei Jumalaa olisi? Sinä luulet vaan mutta et tiedä, niin kuin tietää tulisi!
5. Mooseksen kirja 31
17 "Sinä päivänä minun vihani syttyy sitä vastaan, ja minä hylkään heidät ja peitän kasvoni heiltä, niin että he joutuvat tuhon omiksi, ja suuret onnettomuudet ja ahdistukset kohtaavat sitä. Sinä päivänä se sanoo: 'Eivätkö nämä onnettomuudet ole kohdanneet minua sen tähden, ettei minun Jumalani ole minun keskelläni?'
18 Mutta sinä päivänä minä kokonaan peitän kasvoni kaiken sen pahan tähden, mitä he ovat tehneet, kun ovat kääntyneet muiden jumalien puoleen."
Jumala vihastuu heihin, jotka luulevat, ettei Jumala ole kaikkialla ja kaikissa.
- sopulinkesytys
Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita, älköönkä mies pukeutuko naisen vaatteisiin; sillä jokainen, joka niin tekee, on kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi.
Kun suunnittelet matkaa pohjoiseen, niin ota itsestäs selkoa, siis mikä sinä olet.- leahim
No jo on!
Vielä enemmän sekoja olette!
Valehtelijat ja ulkokullatut!
- poikalapsi
Mohikaani on tosiaan "oikeassa" ja puhuu "totta" sekä luulee itse olevansa jumala. Se on jo vuosia ollut hänen asenteenaan. Eri mieltä - vaikka kuinka tiedoin perustelisi - ei Mohikaanin kanssa saa olla. Valheitaan hän ei myöskään tunnusta, ei edes erehtymisiään.
Mohikaani on helluntailainen. Se tosin mietityttää, miten hän voi olla helluntailainen, kun hän on eri linjalla oman lahkonsa Netmissionin kanssa eikä edes omien sanojensa mukaan käy helluntaiseurakunnan tilaiusuuksissa. Minusta hän vaikuttaa vain itseään korottavalta ja omahyväiseltä paapalta, jolla on liikaa aikaa ja tekemisen puute.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857