Tämä palsta muuttu enemmän raistimaiseksi. 90% kirjoituksista ovat rasistisia. Tää palsta pitääkin poistaa.
Rasistinen palsta
24
671
Vastaukset
- Tarx
on rasistista.
Sinäkin uskallat kirjoitaa vain näkymättömistä eli olet pelkuri.
Itse olen ollut ulkomaalainen yli viisi vuotta elämästäni. Kotimaalaiset aina ruinasivat rahaa joko lainaksi tai muuten vain rikottiin urheiluautoani. Suomessa tuskin kukaan ruinaa ulkomaalaiselta rahaa tai urheiluautoa. Täällä ulkomaalaisille tarjotaan meidän rahoja vastikkeetomasti. - hassu
Mitä tarkoitat rasistisuudella.
Se on tärkeää tietää, koska siitä on vallalla usemmanlaatuisia käsityksiä.
Hyvin paljon on myös niitä, jotka syyttävä toisia rasisimista, missä tahansa yhteydessä.
Rasismihan on kiellettyä, muttei siitä puhuminen, tietenkään.
Olenko minä rasistinen jos en pidä muslimeista, enkä mustalaisista?- ole rasisti koska
ei kaikista voi pitää eikä tarvikkaan.
Miten sitä voiskaan olla kaikille mieliksi. Ei mitenkään. - hassu
ole rasisti koska kirjoitti:
ei kaikista voi pitää eikä tarvikkaan.
Miten sitä voiskaan olla kaikille mieliksi. Ei mitenkään.Et ole aloittaja, enkä tiedä kenen kanssa keskustelen.
Toki tiedän itsekin ettei noilla perusteilla kenestäkään saa rasistia.
Haluaisinkin kuulla aloittajalta, miten hän määrittelee rasismin, tai rasistisuuden.
- tosi on, ainakin
siltä näyttää!
- hassu
Hyvin perustellusta ja asiatietouteen perustuvast mielipiteestä, jossa käsiteltiin aihetta laajasti, sekä selväsanaisesti.
Vaatii hyvän yleistietouden jotta kykenee näin tyhjentävän vastauksen laatia, eikö vaan.
Ps: miksi muuten roikut täällä, reppanapalstalla? - jjjj.....
hassu kirjoitti:
Hyvin perustellusta ja asiatietouteen perustuvast mielipiteestä, jossa käsiteltiin aihetta laajasti, sekä selväsanaisesti.
Vaatii hyvän yleistietouden jotta kykenee näin tyhjentävän vastauksen laatia, eikö vaan.
Ps: miksi muuten roikut täällä, reppanapalstalla?ja sinä yksi reppanoista...
- hassu
jjjj..... kirjoitti:
ja sinä yksi reppanoista...
Mutta kyse onkin perusteluista, niitä en muuten hyvin ja moniulotteiseti laaditusta vastauksestasi jostain syystä löydä.
Ehkä pitäisi lukea rivien välistä, mutten löydä niitäkään.
- mikä sinä olet
päättämään , mitä me kirjoitamme! Muuta Venäjälle heti tänään. Mene opintomatkalle oppimaan. Mikä on rasisti? Mitä on sanan vapaus?
- kos
selkeästi, katso vaikka Wikipediasta jos et muuten tajua. Mitä muuta kuin rasistisia ovat esim. Laten Lapista kirjoitukset? Ja etkö osaa lukea palstan sääntöjä?
- hassu
kos kirjoitti:
selkeästi, katso vaikka Wikipediasta jos et muuten tajua. Mitä muuta kuin rasistisia ovat esim. Laten Lapista kirjoitukset? Ja etkö osaa lukea palstan sääntöjä?
Oletko avaaja, vai muuten kantaa ottava?
Katso Wikipediasta on aika huono vastaus, koska voin olla eri mieltä wikin kanssa, eikä se muutenkaan ole mikään ehdoton totuus.
Yhtä hyvin voin sanoa sinulle, että katso netistä, paremmin sieltä vastaus löytyy, aikaa tosin palaa.
Keskustelupalstan luonteeseen kuuluu ilman sääntökirjojakin, että itse esittää mielipiteensä, vetoamatta johonkin, jossain joskus olevaan. - Äänestämällä vaikutat...
hassu kirjoitti:
Katso Wikipediasta on aika huono vastaus, koska voin olla eri mieltä wikin kanssa, eikä se muutenkaan ole mikään ehdoton totuus.
Yhtä hyvin voin sanoa sinulle, että katso netistä, paremmin sieltä vastaus löytyy, aikaa tosin palaa.
Keskustelupalstan luonteeseen kuuluu ilman sääntökirjojakin, että itse esittää mielipiteensä, vetoamatta johonkin, jossain joskus olevaan.Mielipiteensä vaikka olisikin täysin väärässä.Minä taas edelleenkin sanon että en halua muslimeja yhtäainutta enää tänne Suomeen rikastuttamaan maatamme täysin vastakohtaisella elämäntyylillä kuin me Suomalaiset olemme tottuneet ja sen takia en pidä itseäni rasistina enkä tätä palstaakaan.
- hassu
Äänestämällä vaikutat... kirjoitti:
Mielipiteensä vaikka olisikin täysin väärässä.Minä taas edelleenkin sanon että en halua muslimeja yhtäainutta enää tänne Suomeen rikastuttamaan maatamme täysin vastakohtaisella elämäntyylillä kuin me Suomalaiset olemme tottuneet ja sen takia en pidä itseäni rasistina enkä tätä palstaakaan.
Sitähän minä olen tässä ajanut takaakin, mutta taitaa olla niin, että on mennyt pää pensaaseen ja pupu pöksyyn.
Reppana sellainen on, joka heittää jotain ilmaan, ottamatta sitä kiinni.
Esittämällä syytöksen ja sitten lähtemällä karkuun, tuskin vaikutetaan vakuuttavalta. - esittänyt
hassu kirjoitti:
Sitähän minä olen tässä ajanut takaakin, mutta taitaa olla niin, että on mennyt pää pensaaseen ja pupu pöksyyn.
Reppana sellainen on, joka heittää jotain ilmaan, ottamatta sitä kiinni.
Esittämällä syytöksen ja sitten lähtemällä karkuun, tuskin vaikutetaan vakuuttavalta.juuri tällaisia ilmaanheittoja. Syytät rikoksen tekijäksi maahanmuuttajaa vaikka mitään syytä tähän ei olisi ollut. Sitten pistät pään pensaaseen kun totuus onkin toinen.
- Ei vastausta
hassu kirjoitti:
Keskustelupalstan luonteeseen kuuluu ilman sääntökirjojakin, että itse esittää mielipiteensä, vetoamatta johonkin, jossain joskus olevaan.Miten metsältä kysytään, jos kaikki kaadetaan hurjaa vauhtia pois? Meinaan, ei sieltä silloin vastausta tule! Peili ei auta, jos peili on rikki.
- hassu
esittänyt kirjoitti:
juuri tällaisia ilmaanheittoja. Syytät rikoksen tekijäksi maahanmuuttajaa vaikka mitään syytä tähän ei olisi ollut. Sitten pistät pään pensaaseen kun totuus onkin toinen.
Toki kaikki on mahdollista, mutta olisi tyylikästä osoittaa sanansa todeksi jollain tavalla.
Jos tarkoitat arveluja, niin ne ovat eri asia, kun todeksi väittäminen.
Arvelen näiden laivaraiskaustenkin olevan mamujen (muslimien) tekemiä, vaikka kuinka olisivat Ruotsin kansalaisia.
Kukaan ei ole aina oikeassa, eikä siinä mitään, normaaliksi sellaista sanoisin, ihmisiähän tässä vaan ollaan. - hassu
Ei vastausta kirjoitti:
Miten metsältä kysytään, jos kaikki kaadetaan hurjaa vauhtia pois? Meinaan, ei sieltä silloin vastausta tule! Peili ei auta, jos peili on rikki.
Jos puheaikaa sattuu vielä olemaan.
Ethän ole syntynyt perjantaina 13 päivänä? - eivät olekaan
hassu kirjoitti:
Toki kaikki on mahdollista, mutta olisi tyylikästä osoittaa sanansa todeksi jollain tavalla.
Jos tarkoitat arveluja, niin ne ovat eri asia, kun todeksi väittäminen.
Arvelen näiden laivaraiskaustenkin olevan mamujen (muslimien) tekemiä, vaikka kuinka olisivat Ruotsin kansalaisia.
Kukaan ei ole aina oikeassa, eikä siinä mitään, normaaliksi sellaista sanoisin, ihmisiähän tässä vaan ollaan.itse asiassa tietyt piirteet viittavat juuri siihen etteivät ole - esim. alkoholin osuus - monet maahanmuuttajat eivät käytä alkoholia. Oletko valmis pyytämään anteeksi julkisesti vai pistätkö pään pensaaseen? Sanoisin fiksuudeksi sitä ettei esitä mitään epämääräisiä luuloja.
- hassu
eivät olekaan kirjoitti:
itse asiassa tietyt piirteet viittavat juuri siihen etteivät ole - esim. alkoholin osuus - monet maahanmuuttajat eivät käytä alkoholia. Oletko valmis pyytämään anteeksi julkisesti vai pistätkö pään pensaaseen? Sanoisin fiksuudeksi sitä ettei esitä mitään epämääräisiä luuloja.
myös anteeksipyyntöön.
Kenelle sen sitten kohdistaisin?
Monet mamut käyttävät alkoholia myös, etenkin pimeän aikaan ja suljetussa tilassa. Sitä sanotaan kaksinaismoraaliksi, tässä tapauksessa.
Myönnätkö sinä olevasi väärässä, jos ja kun paljastuu heidän sittenkin olleen musuja?
Jos, niin miten sen teet, kun sinulla ei ole nikkiäkään? - mitään...
hassu kirjoitti:
myös anteeksipyyntöön.
Kenelle sen sitten kohdistaisin?
Monet mamut käyttävät alkoholia myös, etenkin pimeän aikaan ja suljetussa tilassa. Sitä sanotaan kaksinaismoraaliksi, tässä tapauksessa.
Myönnätkö sinä olevasi väärässä, jos ja kun paljastuu heidän sittenkin olleen musuja?
Jos, niin miten sen teet, kun sinulla ei ole nikkiäkään?kun en esittänyt mitään arvelujakaan
- hassu
mitään... kirjoitti:
kun en esittänyt mitään arvelujakaan
Luepa aiempi juttusi uudestaan ja mieti.
Olit sitä mieltä, etteivät he mamuja, tai musuja ole ja esitit vieläpä perustelujakin siihen suuntaan. - niin en löydä
hassu kirjoitti:
Luepa aiempi juttusi uudestaan ja mieti.
Olit sitä mieltä, etteivät he mamuja, tai musuja ole ja esitit vieläpä perustelujakin siihen suuntaan.perusteita väitteellesi
- jollekin hyvälle
sivustolle. Pettymyksen tuotit, kun tarjosit tätä siloposki sivustoa.
- Stuberg
Eikös tämä ole sananvapautta kun pyydän kiltisti poistamaan tälläaisia palstoja? Minkäkin kävin koulussa ja en vastaillu mutta sinä löhöilet koko päivän kotona saat sossu rahaa ja haukut "muukalaisia". Kävisit edes töissä. Ei ole muuta elämää kun kirjoittaa tällaisissa palstoissa koko päivän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p465269Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511730Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1331700Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141335
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41230No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol24116081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877