Ongelmani on erittäin runsas turvotus yasmine pillerien kolmannella viikolla ja vuotopäivinä. Tyhjennysvuodon jälkeen pari viikkoa on ihan ok olo, ja kaksi seuraavaa viikkoa helvetillistä vatsan turvotusta. Paino nousee tuona aikana noin neljällä kilolla! Ilmeisesti turvotus on siis vain nestettä?
Lääkärin mukaan yasmine on kuitenkin minulle sopivin merkki enkä siis ole harkinnut vaihtamista. Kaipaisinkin nyt nevoja siihen miten turvotusta voisi hoitaa kotikonstein. Liikun jonkinverran ja syön terveellisesti, juon myös paljon vettä. Olisiko jostain luontaistuotteesta apua minulle? Tai auttaisiko liikunnan lisääminen? Maitohappobakteereita syön jo melko säännöllisesti, mutten ole huomannut niiden vaikuttavan mihinkään. Käytän myös omenaviinietikkaa kuuriluontoisesti.
Kaikista neuvoista olisin kiitollinen, alkaa tämä paisuminen ärsyttämään aika tavalla....
Turvotus
5
1432
Vastaukset
- noin....
Lääkäri ei voi puolestasi päättää sopiiko tuo merkki sinulle. Jos olet itse sitä mieltä, että sivuoireet ovat elämää haittaavia, niin silloin pillerit eivät sovi. Lääkärin ei tarvitse elää niiden kanssa, sinun täytyy.
Turvotus kuulostaa ihan nesteen kerääntymiseltä kyllä. Vähemmän suolaa (sitoo vettä), vähemmän vettä tai sitten ihan nesteenpoistoon tarkoitettuja aineita, joita saa apteekista ja luontaistuotekaupoista (varmista, että sopivat e-pillereiden kanssa yhteen!). Googlettamalla "Nesteenpoisto" löydät lisää vinkkejä ja ihan luontaiskeinoja.- on se
merkki joka kuulema toisilla vähentää sitä turvotusta, ei Yasmin.
- kuullut..
Ootko varma, että turvotus johtuu pillereistä? Yasmineiden kanssa sen pitäisi olla just päinvastoin, koska niillä on nestettä poistavaa vaikutusta, näin ainakin mulle sanottiin, ja söinkin niitä 8 vuotta.
Pillerit ei tietääkseni turvota eikä lihota, mutta voi lisätä ruokahalua. Loppujen lopuksi sen turvotuksen ja lihomisen syy on ihan jossain muualla yleensä, eli omissa ruokailutottumuksissasi, siitä mitä syöt, miten liikut, miten elät ja olet.- ja väärin
Tulipas siinä paljon väärää "tietoa".
Yasmineilla EI OLE nestettä poistava vaikutus. Ne voivat aiheuttaa tätä jollekin, mutta ihan yhtälailla ne voivat aiheuttaa turvotusta/nesteen kerääntymistä elimistöön, kuten aloittajalle on mitä ilmeisemmin tapahtunut. Pakkausselosteessa nesteenkerääntymnen on mainittu mahdollisten haittavaikutusten kohdalla.
Pillerit siis voivat todellakin turvottaa, myös muut merkit kuin Yasmin.
Eli nyt on aika tarkistaa tiedot, ennen kuin jakaa niitä eteenpäin. Oli sen verran virheellistä materiaalia. - haittavaikutuksista
ja huomaat, että niissä sanotaan, että e-pillereissä voi olla sivuvaikutuksena turvotus ja painonnousu.
Yleensä painonnousu on muutaman kilon. Niillä naisilla, joilla e-pillerit lisäävät ruokahalua, voi painonnousu olla huimaakin. Olen itse Yasmin-pillereitä aikoinaan käyttänyt ja lihosin lyhyessä ajassa 12kg. Syynä ihan järjetön ruokahalun lisääntyminen.
Koko ajan oli nälkä, nälkä ja nälkä. Järki sanoi, että nyt syön aivan liikaa, mutta se ahmimisvimma oli ihan kuin sairaus. Menin lääkäriin ja hän heti sanoi, että e-pillerit eivät sovi, koska lisäävät minun tapauksessa ruokahalua liikaa.
Lopetin pillerit ja ruokahalu palautui normaaliksi aika pian. Kilot sen sijaan eivät meinanneet lähteä millään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241