Minä osaan varoa Teuvankadulla leikkiviä lapsia, joita voi putkahtaa milloin hyvänsä keskelle tietä, mutta kaikki eivät välttämättä ymmärrä, että kuinka varomattomaksi nämä lapset ovat oppineet, koska autot väistävät tai jopa pysähtyvät jos leikki on kesken.
Miten nämä lapset pärjäävät kun he joutuvat normaaleille kaduille, joissa monelle ei tule mieleenkään, että lapsi saattaa pompata tuosta vain auton eteen?
Teuvankatu leikkipuisto?
7
421
Vastaukset
- Liki meni
http://www.poliisi.fi/poliisi/etela-pohjanmaa/home.nsf/PFBD/E83875CF81126912C22575840056D0BE
Tuon eteen en kyllä lastani päästäisi. - Kaania
Meilläpäin ei anneta lapsien leikkiä ajoradalla, edesvastuutonta vanhempien toimintaa sallia lasten leikkiä kadulla! Kersat oppivat väärät tavat, pihapiiriin kekarat kuuluvat, mieluummin nurmikko pilalla, kuin kersa yliajettuna. Peiliin saa katsoa, jos mukula on auton alla.
Mitäs jos pantaisiinko 67:lle kylttejä varokaa jalkapalloilijoita ja pelit vain pystyyn keskellä väylää! Jos joku saa hepulin vain siitä, että kentän nurmikko menee pilalle.. Taitais tulla äkkiä noutaja! - Peräkylän Paavo
Laittomia ovat Teuvankadun "varokaa lapsia" kyltit, kaupungilla on oikeus poistaa ne koska niitä huvittaa.
Sama asia jos meistä jokainen laittaisi oman kylttinsä siihen minne just nyt sattuu huvittamaan.. Johan olisi suomessa varokaa lapsia kylttejä ja myöskin kylttejä joka varoitavat "varokaa lapsia kyltistä"..
Kuria kakaroolle, taidatte olla sitä velttoa pullamössä kansaa jotka sallivat lapsille kaiken, mitä mukula sattuu pyytämään.- VAROKAA LAPSIA
kyltin olet nähnyt kaupungin poistavan?
Laittomia eivät kyltit missään mielessä ole vaan jopa suositeltavia.
Lienetkin niitä pallinsa p- rallissa jäädyttäneitä kaahareita, kun vaahtoat lasten turvallisuutta vastaan?
Lapsista varoittavat kyltit ovat aina varteenotettava asia, joten tarkista pikaisesti yläkertasi kunto. - Melkein poliisi
VAROKAA LAPSIA kirjoitti:
kyltin olet nähnyt kaupungin poistavan?
Laittomia eivät kyltit missään mielessä ole vaan jopa suositeltavia.
Lienetkin niitä pallinsa p- rallissa jäädyttäneitä kaahareita, kun vaahtoat lasten turvallisuutta vastaan?
Lapsista varoittavat kyltit ovat aina varteenotettava asia, joten tarkista pikaisesti yläkertasi kunto.Yksityisellä kansalaisella ei todellakaan ole oikeutta laittaa tie tai katualueelle omia merkkejään ilman lupia.
Viime vuonna tielaitos keräili näitä omatekoisia parturi- sun muita kylttejä pois.
Kyllä noiden kakaroiden vanhempien pitäisi tarkistaa oman yläkertansa kunto, kun antavat leikkiä yleisellä tiellä.
Muualla autoilijat eivät ymmärrä, että kakarat luulevat kaikkien autoilijoiden väistävän juuri heitä.
Mistä pirusta noita kakaroita riittää, kun näyttää, että niitä tulee vuosi vuodelta lisää ja aina vain pienempiä?
Kerääntyvätkö ne kauempaakin juuri tuonne?
Asia ei minua vaivaa mitenkään muuten, mutta olen vain huolissani, että tuolla menolla käy vielä kalpaten. - ensin
Melkein poliisi kirjoitti:
Yksityisellä kansalaisella ei todellakaan ole oikeutta laittaa tie tai katualueelle omia merkkejään ilman lupia.
Viime vuonna tielaitos keräili näitä omatekoisia parturi- sun muita kylttejä pois.
Kyllä noiden kakaroiden vanhempien pitäisi tarkistaa oman yläkertansa kunto, kun antavat leikkiä yleisellä tiellä.
Muualla autoilijat eivät ymmärrä, että kakarat luulevat kaikkien autoilijoiden väistävän juuri heitä.
Mistä pirusta noita kakaroita riittää, kun näyttää, että niitä tulee vuosi vuodelta lisää ja aina vain pienempiä?
Kerääntyvätkö ne kauempaakin juuri tuonne?
Asia ei minua vaivaa mitenkään muuten, mutta olen vain huolissani, että tuolla menolla käy vielä kalpaten.Joskus on kyllä karmeeta menoa, kun fillarilla päästetään tuleen pihasta kahta puolen yhtäaikaa. Syksyllä hämärässä oli kyllä aika arveluttavaa ajella autolla Teuvankatua, kun pelotti ihan ratinkin takana. Heijastinliivin olen nähnyt yhdellä mukulalla. Kypärää en yhdelläkään. Pistkää nyt vanhemmat edes pakolliset varusteet kuntoon. Heijastimet päälle, valot pyöriin ja kypärät päähän.
ensin kirjoitti:
Joskus on kyllä karmeeta menoa, kun fillarilla päästetään tuleen pihasta kahta puolen yhtäaikaa. Syksyllä hämärässä oli kyllä aika arveluttavaa ajella autolla Teuvankatua, kun pelotti ihan ratinkin takana. Heijastinliivin olen nähnyt yhdellä mukulalla. Kypärää en yhdelläkään. Pistkää nyt vanhemmat edes pakolliset varusteet kuntoon. Heijastimet päälle, valot pyöriin ja kypärät päähän.
Nuo vanhemmat eivät välitä lapsistaan.
Helsingissä puututaan vaarallisimpiin suojateihin kun pari ensin kuolee.
Toivottavasti tässä ei käy niin, sillä ajatuskin hirvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525592Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361742- 191713
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5145881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935