Kävin n. 1kk sitten laittamassa rinnat, 275cc(pyöreä)laitettiin ja A-kupista tuli ilmeisesti C.
Tosin paljon aikaa ei ole mennyt leikkauksesta, mutta nous hirveä pelko että ne jäisi tämännäköiseksi.. Kertokaa kokeneet saattaako ne olla kuukauden "turvoksissa" ja onko normaalia ku tuntuu siltä että silikonit lilluu/liukuu varsinkin silloin kuin nousen sängystä ylös. Laatukirurgian kautta ja siellähän ne mainostaa että kullanmaa suorittaa suurennusleikkaukset, mutta kun haavaalueet on täysin eri näköiset, toinen selvästi alempana ikään kuin kaksi eri kirurgia olisi leikkauttanut ne. Kuitenkin, en ole tyytyväinen ainakaan vielä..Kävin jo kokeilee uusia liivejä ku noita tukiliivejäkään ei koht tartte pitää..kokeilin 75C...eihän ne istunu ollenkaan..puolet pursu ulos. kauheeta
Paranemisaika?
12
960
Vastaukset
- -H-
heips!itse kävin suurentamassa myös tallinnassa tuossa marraskuussa ja kipujakin oli vielä todella paljon kuukauden jälkeen ja juuri tuollaista liikkumista tuntui varsinkin noustessa ja rinnat olivat vielä silloin turvoksissa,nyt rupee näkemään lopputulosta,tosin parantuminen ja kaikki tietysti henk.koht. pidä ihmeessä tukiliivejä ainankin vaikk aöisin mahd.pitkään,nopeuttaa paikalleen asettumista.
itselläni aivan sama juttu noiden leikkaus jälkien suhteen,oikea alempana ja erilainen myös,kivutkin ja paraneminen muutenkin oli hitaanpaa oikealla puolella,ovat edelleen hiukan erikorkeudella mutta ei niin että sen heti huomaisi...itsellä oli lähtötilanne 70A, laitettiin 280cc anatominen lihaksen alle ja lopputulos sanottiin korkeintaan c,mutta mitä nyt olen liivejä ostellut niin parhaimmat ovat kokoa 70E,niin suurelta kuin se kuulostaakin,ja todella vaikeaa oli tuota uskoa mutta mittailemalla ja kokeilemalla löytää sopivat,vaatii vain hermoja:)mutta kaikin puolin olen kyllä tyytyväinen loppu tulokseen.- pitkään
Minullakin turvotus kesti pitkään. Vielä puolen vuoden kuluttua jälkitarkastuksessa hoitaja totesi rintojen olevan vielä hieman turvoksissa, vaikka itseni mielestä en sitä enää havainnut. Kosketusarkuutta tuntui parisen kuukautta. Samoin minulla leikkausarvet ovat hiukan eri korkeudella. Ilmeisesti piirroksista huolimatta leikkaushaavaa ei saada tarkalleen oikeaan kohtaan.
- malttamaton.....
Onhan ne nyt vielä turvoksissa vaikka kuinka, jos kuukausi vasta operaatiosta. Varmaan 3 kk päästä on kokonaan kaikki turvotus pois, ainakin itsellä oli, vaikka en juuri kipeä ollut kuin yhden päivän. Pientä malttia ja tosiaan ympärivuorokauden tukiliivit, että implantti asettuu oikeaan kohtaan. Jos olet ollut paljon ilman tukiliivejä ja jopa nukkunut ilman niitä, niin turha mennä valittamaan, jos rinnat lilluu ja eivät ole kohdallaan. Kaikessa tärkeintä on jälkihoito ja sen noudattaminen!!!!
- lollo-85
Ihmettelin vaan kun kävin tikkienpoistossa ja ne sanoivat siellä että turvotus on jo laskenut?? Toisaalta tiedän kyllä itse ihan järjen mukaan etteivät ne leikkauksen jälkeen niin nopeasti laskeudu. Tukiliivejä olen käyttänyt yötä päivää..
Käytän jo arpivoidettakin ostin sekä BM regenerative voidetta sekä kelo-cotea, niin vähän aikaa on kuitenkin mennyt etten pysty sanomaan miten ne ois vaikuttanu, onko näistä kokemuksia? Millä tavalla silikoonilaastarit auttavat? ostin liuskan meporea, en ole vielä kokeillu.. vaikka haavaalueet on erilaisia ne ovat kuitenkin parantuneet todella hyvin. Ainoa mikä ahdistaa on se etten kuitenkaan halunnu mitään järjettömiä tissejä..ennen leikkausta oli 70A ja toiveena oli C-kuppi, mitä jos ne nyt ovatkin D tai jopa Eet.. eihän siinä oo mitään järkee haluta jotain tiettyä kuppia jos eivät osaa sanoa mitä siitä lopputuloksesta tulee, ja vaikka jotkut eivät pidä Deetä tai Eetä järkyttävänä niin en kuitenkaan itse sellaisia halua, en olisi ikinä mennytkään jos ne ei olisi sanonu siellä että sull tulee olemaan n. Ceet. Voivoi, oma valintahan tää oli, tiedän että olen malttamaton..ja pitäis varmaan antaa olla ja arvioida sitten ku ovat täysin parantuneita. Kyllä minä silti suosittelen näitä, olin aina lättäri ja on lapsikin joten imetyksen jälkeen ne 70A olivat aika "pussimaisia". Nyt niissä on ainakin täytettä ja ovat kauniin muotoiset vaikka ne on mielestäni vähän liian isot, toinen asia mikä vaikuttaa on tietenkin se vielä että oma mieheni ei edes pidä isoista tisseistä=(
- tuleva asiakas
Uuh, itsellänikin on aikomus käydä tulevaisuudessa Laatukirurgialla operoitavana.
Nyt on alkanut herättää huomiotani semmoinen juttu, että muutamat viime aikoina operoidut ovat ihmetelleet tätä leikkausjälkien "eriparisuutta". Onkohan tosiaan niin, että siellä on kaksi lekuria operoimassa yhtä asiakasta? Siinähän ei sinänsä ole mitään pahaa, päinvastoin: esim nukutus aika lyhenee. -Mutta, jos jälki on hyvinkin erilainen asiakkaan mielestä, niin silloinhan se ei oo kiva juttu! Ainakin siitä pitäis maksaville asiakkaille etukäteen infota!
Miten olisi, te joilla on tämä "ongelma", voisitteko ottaa tämän asian tiimoilta yhteyttä Laatukirurgiaan ja kysyä asiasta? Sillä jos tähän ei kukaan puutu millään lailla, niin sillonhan ajatellaan että asiakkaat ovat tyytyväisiä lopputlokseen ja toiminta jatkuu samanlaisena.
Aiemminhan samaisella firmalla ei käsittääkseni jälkikivunlievitys ole ollut mitenkään loistavaa, mutta kun useammat siitä valitti, niin sekin asia on saatu korjattua.- asia
Minulle lääkäri kertoi seuraavan aamun tarkastuskäynnillä että leikkaavia lääkäreitä oli ollut kaksi ja leikkausaika (ehkäpä juuri siksi) noin 50 minuuttia.
Työn laadussa en havainnut eroa, mutta leikkaushaavan sijoitus oli hiukan erilainen. Toinen jäi täsmälleen rintapoimuun ja se näkyy edelleen hiukan kahden vuoden jälkeen, koska "taittuu" kaksinkerroin. Toinen leikkaushaava sijoittui pikkuisen rintapoimun yläpuolelle, varsinaisesti rintaan ja se on hävinnyt täysin näkyvistä. Tuo rintapoimussakin oleva arpi on huomaamaton kun ihon kiristää suoraksi. Hassua sinänsä kun ilmeisesti leikkaushaava pyritäänkin tekemään rinnanaluspoimuun. - lollo-85
asia kirjoitti:
Minulle lääkäri kertoi seuraavan aamun tarkastuskäynnillä että leikkaavia lääkäreitä oli ollut kaksi ja leikkausaika (ehkäpä juuri siksi) noin 50 minuuttia.
Työn laadussa en havainnut eroa, mutta leikkaushaavan sijoitus oli hiukan erilainen. Toinen jäi täsmälleen rintapoimuun ja se näkyy edelleen hiukan kahden vuoden jälkeen, koska "taittuu" kaksinkerroin. Toinen leikkaushaava sijoittui pikkuisen rintapoimun yläpuolelle, varsinaisesti rintaan ja se on hävinnyt täysin näkyvistä. Tuo rintapoimussakin oleva arpi on huomaamaton kun ihon kiristää suoraksi. Hassua sinänsä kun ilmeisesti leikkaushaava pyritäänkin tekemään rinnanaluspoimuun.Mun arvet on nimenomaan noin, ja voin toki kysellä laatukirurgiasta onko niitä kirurgeja ollut 1 vai pari.. Harmittaa toki että siitä ei ole kerrottu jos asia nyt on niin että kirurgeja on ollut kaksi, sehän on ihan selvää että jokaisella kirurgilla on omat jäljet, ja huijaustahan toi on kun kotisivuillakin mainostetaan kullanmaata...=(
Vasemman rinnan arpi on se joka on pikkasen rintapoimun yläpuolella, se rinta on laskeutunut jo melko kauniisti kun taas oikea rinta on kivikova..sen myös näkee että oikea on "ylempänä" miehenikin huomautti että vasen on aidomman näköinen. Nyt vaan viikonlopun jälkeen on vasemman rinnan arven kohdalla ruvennut pistelemään tuntuu ikään kun haava olisi auennut..mut se on ihan hyvässä kunnossa??..
Laatukirurgiasta sanottiin että rinnan sisällä on tikkejä jotka voi aueta? joo ja se oikean rinnan kovuus johtunee siitä että olen oikeakätinen niin se rintalihas pehmenee hitaammin.. must nää kaikki sen vastaukset ovat ihan bulls#ittii..ku en oikeastaan saa mistään mitään selvää, joo soittaa voi aina jos tuntuu siltä, mut eihän siitä oikeesti mitään apua oo, siel on sama meininki kuin virossakin mahdollisimman paljon asiakkaita lyhyessä ajassa. - ---
lollo-85 kirjoitti:
Mun arvet on nimenomaan noin, ja voin toki kysellä laatukirurgiasta onko niitä kirurgeja ollut 1 vai pari.. Harmittaa toki että siitä ei ole kerrottu jos asia nyt on niin että kirurgeja on ollut kaksi, sehän on ihan selvää että jokaisella kirurgilla on omat jäljet, ja huijaustahan toi on kun kotisivuillakin mainostetaan kullanmaata...=(
Vasemman rinnan arpi on se joka on pikkasen rintapoimun yläpuolella, se rinta on laskeutunut jo melko kauniisti kun taas oikea rinta on kivikova..sen myös näkee että oikea on "ylempänä" miehenikin huomautti että vasen on aidomman näköinen. Nyt vaan viikonlopun jälkeen on vasemman rinnan arven kohdalla ruvennut pistelemään tuntuu ikään kun haava olisi auennut..mut se on ihan hyvässä kunnossa??..
Laatukirurgiasta sanottiin että rinnan sisällä on tikkejä jotka voi aueta? joo ja se oikean rinnan kovuus johtunee siitä että olen oikeakätinen niin se rintalihas pehmenee hitaammin.. must nää kaikki sen vastaukset ovat ihan bulls#ittii..ku en oikeastaan saa mistään mitään selvää, joo soittaa voi aina jos tuntuu siltä, mut eihän siitä oikeesti mitään apua oo, siel on sama meininki kuin virossakin mahdollisimman paljon asiakkaita lyhyessä ajassa.Lääkärini Laatukirurgialla oli Troost ja eihän sitä tiedä vaikka se toinen lääkäri olisi ollutkin Kullamaa. Kullamaa oli silloin paikalla, koska kävi piirtelemässä toisen potilaan, kun olimme vähän aikaa yhteisessä huoneessa ennen kuin pääsin omaani.
- elä hötkyile
lollo-85 kirjoitti:
Mun arvet on nimenomaan noin, ja voin toki kysellä laatukirurgiasta onko niitä kirurgeja ollut 1 vai pari.. Harmittaa toki että siitä ei ole kerrottu jos asia nyt on niin että kirurgeja on ollut kaksi, sehän on ihan selvää että jokaisella kirurgilla on omat jäljet, ja huijaustahan toi on kun kotisivuillakin mainostetaan kullanmaata...=(
Laatukirurgiasta sanottiin että rinnan sisällä on tikkejä jotka voi aueta? joo ja se oikean rinnan kovuus johtunee siitä että olen oikeakätinen niin se rintalihas pehmenee hitaammin.. must nää kaikki sen vastaukset ovat ihan bulls#ittii..ku en oikeastaan saa mistään mitään selvää, joo soittaa voi aina jos tuntuu siltä, mut eihän siitä oikeesti mitään apua oo, siel on sama meininki kuin virossakin mahdollisimman paljon asiakkaita lyhyessä ajassa.Malta hieman ja anna ajan kulua. Onhan se selvä, että leikkaushaavat eivät voi olla täysin identtiset. Arvet vielä muuttuu ja vaihtavat vuosien saatossa paikkaakin, kun rinta alkaa laskeutumaan ja iho veltostumaan.
Käyttivät ehkä vähän huonoa termiä, kun sanoivat että tikit ovat voineet aueta. Käsittääkseni rinnan sisällä käytetään itsestään sulavia tikkeja joten on ihan mahdollista että tuntemukset ovat siitä. Yritä olla liikaa miettimättä kaikkia tuntemuksia rinnassa, kun leikkauksesta on kuitenkin niin vähän aikaa. Tsemppiä:) - lollo-85
elä hötkyile kirjoitti:
Malta hieman ja anna ajan kulua. Onhan se selvä, että leikkaushaavat eivät voi olla täysin identtiset. Arvet vielä muuttuu ja vaihtavat vuosien saatossa paikkaakin, kun rinta alkaa laskeutumaan ja iho veltostumaan.
Käyttivät ehkä vähän huonoa termiä, kun sanoivat että tikit ovat voineet aueta. Käsittääkseni rinnan sisällä käytetään itsestään sulavia tikkeja joten on ihan mahdollista että tuntemukset ovat siitä. Yritä olla liikaa miettimättä kaikkia tuntemuksia rinnassa, kun leikkauksesta on kuitenkin niin vähän aikaa. Tsemppiä:)Tulevalle asiakkaalle, Eivät ne laatukirurgiassa myöntänyt mitään mutta eivät kuitenkaan tarjonnut mitään selitystä.. Enpä taida miettiä asiasta enempää, enkä haluu että saat mitään traumoja, niinkuin aikaisemmin kirjoitinkin olen kuitenkin tyytyväinen että ryhdyin tähän..Toivotan sulle onnea
- pärjäsin
lollo-85 kirjoitti:
Tulevalle asiakkaalle, Eivät ne laatukirurgiassa myöntänyt mitään mutta eivät kuitenkaan tarjonnut mitään selitystä.. Enpä taida miettiä asiasta enempää, enkä haluu että saat mitään traumoja, niinkuin aikaisemmin kirjoitinkin olen kuitenkin tyytyväinen että ryhdyin tähän..Toivotan sulle onnea
Olin alussa ihmeissäni kun luulin että saattaja pitää olla. Mietin jo ketä uskaltaisin kerjätä mukaan (ja joutua maksamaan lisää). Kun sitten neuvontavastaanotolla selvisi ettei saattaja ole pakollinen, helpotti ettei tarvinnut alkaa selittelemään muille implanttieni laittoa, sinkkuna kun ei tuota saattajaa ollut omasta takaa.
Sairaalassa en saattajaa kaivannut. Matkalle lähdin nimenomaan vain leikkaukseen. Ostosmatkat Tallinnaan päätin tehdä ihan eri kerralla. Mukanani ei ollut kuin olkalaukku ja siellä ne pienet tavarat joita tarvitsin sairaalassa. Pystyin kantamaan sen kotimatkallakin kivuttomasti, ei tarvittu kantoapua ja siksi saattaja oli turha. - lollo-85
pärjäsin kirjoitti:
Olin alussa ihmeissäni kun luulin että saattaja pitää olla. Mietin jo ketä uskaltaisin kerjätä mukaan (ja joutua maksamaan lisää). Kun sitten neuvontavastaanotolla selvisi ettei saattaja ole pakollinen, helpotti ettei tarvinnut alkaa selittelemään muille implanttieni laittoa, sinkkuna kun ei tuota saattajaa ollut omasta takaa.
Sairaalassa en saattajaa kaivannut. Matkalle lähdin nimenomaan vain leikkaukseen. Ostosmatkat Tallinnaan päätin tehdä ihan eri kerralla. Mukanani ei ollut kuin olkalaukku ja siellä ne pienet tavarat joita tarvitsin sairaalassa. Pystyin kantamaan sen kotimatkallakin kivuttomasti, ei tarvittu kantoapua ja siksi saattaja oli turha.Nyt on 1,5 kk leikkauksesta, vasen on tosi nätti ja haavat näyttävät jo paremmilta. Mitään muutosta ei oo tapahtunu oik puolelle.. Rinta on korkeampi ja kova, kun käytän liivejä tai toppia näkyy selvästi että oik rinta pullottaa.. Onko jollain pelkkä toinen puoli parantunut selvästi nopeammin?..ja niin että sen selvästi erottaa? apua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733