Mulla tuli tänään taas sellainen juttu että näkökenttään tuli jotain valotäpliä ja sitten ne levisi. Sitten ne katosivat yhtäkkiä ja tuli kova päänsärky..luin jotain migreenistä, mut eiks migreenissä vain ole päänsärkyä?
-Kiitos!
Mitäköhän tää on
5
151
Vastaukset
- on kyllä
myös näkökenttään tulevia kuvioita tai auroja. Pahoissa migreeneissä saattaa ensin tulla outoja kuvioita näkökenttään tai päänsäryn aikana. itselläni on tullut silmäkulmaan mustia täpliä jotka ovat häirinneet näkökenttääni. Kun päänsärky on ohi, viimeistään sillon ne katoavat. Jos tuollaista on usein, suosittelen lääkärillä käyntiä.
- liittyy myös
pahoinvointi ja oksentelu. Puoli miljoonaa suomalaista on hakkinut jo migreenin elintarvikkeiden lisäaineesta (glutamaatti).
- Tympääntynyt...
liittyy myös kirjoitti:
pahoinvointi ja oksentelu. Puoli miljoonaa suomalaista on hakkinut jo migreenin elintarvikkeiden lisäaineesta (glutamaatti).
Kyl toi sit varmaan migreeni on. Mut minkäköhän takia tulee niitä valojuttuja silmään? Ne on inhottavii, aina kun mulla alkaa migreeni niin tulee sitä kovaa päänsärkyä ennen tollasia. Outoo myös että olen about ainoa meidän perheessä jolla on migreeni usein...
- näkökentässä
Tympääntynyt... kirjoitti:
Kyl toi sit varmaan migreeni on. Mut minkäköhän takia tulee niitä valojuttuja silmään? Ne on inhottavii, aina kun mulla alkaa migreeni niin tulee sitä kovaa päänsärkyä ennen tollasia. Outoo myös että olen about ainoa meidän perheessä jolla on migreeni usein...
liikkuvat häiriöt, jolloin esim. jonkinlaista sahareunaista siksakkia saattaa esiintyä. Tällöin ei näkökyky ole parhaimmillaan ja lukeminenkin on vaikeaa. Nykyään yli puoli miljoonaa suomalaista on jo saanut migreenin. Sen on ajateltu tulevan elintarvikkeiden lisäaineista, esim. natriumglutamaatti on paha migreenin aiheuttaja.
- Tympääntynyt...
näkökentässä kirjoitti:
liikkuvat häiriöt, jolloin esim. jonkinlaista sahareunaista siksakkia saattaa esiintyä. Tällöin ei näkökyky ole parhaimmillaan ja lukeminenkin on vaikeaa. Nykyään yli puoli miljoonaa suomalaista on jo saanut migreenin. Sen on ajateltu tulevan elintarvikkeiden lisäaineista, esim. natriumglutamaatti on paha migreenin aiheuttaja.
Joo no sit varmaan pitää elää jotenkin ton migreenin kanssa. Ärsyttää vaan kun toi voi tulla melkein missä tahansa yhtäkkiä. :P
Ei kai migreeni voi olla haitaksi aivoille? Jos tulee joku aivoverenvuoto sen takia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948