Toinen vaihtoehto on, että ylläpito alkaa itse hoidella palstaa. Nykyinen seriffi viittaa työlle kintaalle, vaikka on itse työn halunnut ja hamunnut. Jos ei kerkiä, ei pidä vapaaehtoishommia ottaa.
Nyt palstalla riehuu kaikenmoinen turha roska: Ekivaaria ja Pe.kua hakutaan milloin milläkin nimillä, Mohikaani ja Frihet suoltavat höpinöitään vailla poiston vaaraa jne. Ennen oli toisin - sentään poistopyyntö johti joskus johonkin silloin, kun nimettyä seriffiä ei ollut.
Palsta tarvitsee TEKEVÄN seriffin
19
628
Vastaukset
- Pakanainen
ainakin vetoaa raamattuun.
>>pa kana in en
Kirjoittanut: hey you!!!!!!!!!!! 25.3.2009 klo 13.34
persaukinen salmonellabakteeri huoraa apteekin kulmalla.
Vaihtaisit nicciäsi!
Tässä sulle taas "osviittaa"miksi sun kannattaisi...
Room.7:7
"Mitä meidän on siis sanottava? Onko laki syntiä? Ei toki. Mutta vasta lain vaikutuksesta tulin tuntemaan synnin. Himo olisi minulle tuntematon asia, ellei laki olisi sanonut:Älä himoitse.""
2. Kor.11-2
"Vartioin teitä intohimoisesti Jumalan puolesta. Olenhan kihlannut teidät yhdelle ainoalle miehelle, Kristukselle, ja tahdon tuoda teidät hänen eteensä kuin puhtaan neitsyen." - Pakanainen
>>Poikalapsi ja muut "haitta-hyönteiset" taas kuuluvat arjen kuvaan.>Raamatun mukaan eräät ovat kyykäärmeen sikiöitä ja mielestäni Peku kuuluu ensisijaisesti heihin.
- Palsta on tuuliajolla.
Ensiksi pitäisi bannata ekivaari, hirvas ja tietysti komeassa kaaressa lempata poikalapsi perään :))
- leahim
Ei taatusti ole!
Samaa juttua jota
on lapsuudeni muistoissa
hellareista!
Asia ei ole parantunut ajankaan
myötä.
Tuollainen teksti
on hirvistys Jumalan edessä,
eikö luulisi niin..?
Helluntaipalstaan ja siitäkö sä nyt vihottelet vai mitä? Meillä on erittäin tehokas Sefu joka poistaa homot jotka itkee saada siunauksen ja hyväxynnän papistolta ja Helluntailaisilta. Mutta Jumalan Linja on ei siunausta homoismille=synnille...
Ymmärsikö kaikki vai otetaanko uudestaan???
Ajattelin vaan että kun Suomen kieli on mukama niin heikko? : )- poikalapsi
Lue avaukseni uusiksi. Siinä EI puhuta mkitään homoista, vaikka sinä oletkin homofoobikko. Minä en vihoittele mistään. Ihmettelen vain, miksi palstan tila vain huononee, vaikka RUKOILITTE uuden seriffin tänne. Ei saatu laatua.
- Eroe
poikalapsi kirjoitti:
Lue avaukseni uusiksi. Siinä EI puhuta mkitään homoista, vaikka sinä oletkin homofoobikko. Minä en vihoittele mistään. Ihmettelen vain, miksi palstan tila vain huononee, vaikka RUKOILITTE uuden seriffin tänne. Ei saatu laatua.
Oma vika kun et rukoillut mieleistäsi seriffiä.
poikalapsi kirjoitti:
Sua varten joka rakastaa homoismi ja haluaisit keskutella kaikkesta muusta kun se että Jeesus on Minun Herra Ja JUMALA,,,,,,,, JOLLE JOUDUT TEKEMÄÄN TILIÄ ERÄÄNÄ PÄIVÄNÄ ITKIEN,,,,, JOS ET OTA JEESUS VASTAAN SUN SYDÄMESSÄ,,,,,, JA MUUTUT HETEROIXI !!!! : )
Tuossa on tarjous joS KIELLÄT,,,, kuolet ikuisesti. NIIN SE VAAN ON ETTÄ MEILLÄ ON HYVÄ SEFU !!! : )- leahim
savonarola kirjoitti:
Sua varten joka rakastaa homoismi ja haluaisit keskutella kaikkesta muusta kun se että Jeesus on Minun Herra Ja JUMALA,,,,,,,, JOLLE JOUDUT TEKEMÄÄN TILIÄ ERÄÄNÄ PÄIVÄNÄ ITKIEN,,,,, JOS ET OTA JEESUS VASTAAN SUN SYDÄMESSÄ,,,,,, JA MUUTUT HETEROIXI !!!! : )
Tuossa on tarjous joS KIELLÄT,,,, kuolet ikuisesti. NIIN SE VAAN ON ETTÄ MEILLÄ ON HYVÄ SEFU !!! : )Kieltäisit ateistia
kävelemästä kadulla.
Tai uskomatonta nuorta
oleilemasta ulkona.
Siksikö teet nuorisotyötä
heidän joukossaan että saisit
kadut ja kunnaat
vain uskovaisia varten!
Tämä palsta on kaikkia varten!
- 2Puolustaja
ettei SEFU ole sinunäköisesi, niin ala itse SEFUksi.
Niin minkäköhän näköinen palsta silloin olisi.
Palstalla olisi vain aloituksia joita itse olet tehnyt ja joihin itse olisit vastannut tai jotka myötäilevät vain sinun mielipiteitäsi ja näkökantojasi. Kovin yksipuolinen olisi tämän palstan kannanotot.
Minusta on aivan samantekevää kuka SEFU on, kunhan ei rikota Suomen lakia, sananvapaus ja kunnianloukkaus.- poikalapsi
1) En marise.
2) En ole tarjolla MINKÄÄN plastan seriffiksi enkä halua itseninäköistä seriffiä.
3) Tulkitset minun haluavan vain omia avauksiani. NIIN ei todrellakaaan ole. Omiin avauksiinsa ja huuhaan levittelyyn keskittyvät kirjoittajat - Mohikaani, Eroe ja muutamat muut -nimen omaan travitsevat toimivaa seriffiä.
Minusta on samantekevää, kuka olet. Joka tapauksessa luet tahallasi väätrin avaustani: olet siis varmaan helluntailahkon orjia. - kukkanen.
poikalapsi kirjoitti:
1) En marise.
2) En ole tarjolla MINKÄÄN plastan seriffiksi enkä halua itseninäköistä seriffiä.
3) Tulkitset minun haluavan vain omia avauksiani. NIIN ei todrellakaaan ole. Omiin avauksiinsa ja huuhaan levittelyyn keskittyvät kirjoittajat - Mohikaani, Eroe ja muutamat muut -nimen omaan travitsevat toimivaa seriffiä.
Minusta on samantekevää, kuka olet. Joka tapauksessa luet tahallasi väätrin avaustani: olet siis varmaan helluntailahkon orjia.Sinulle ei käy kukaan, eikä mikään, sama kuka olis sheriffinä. Haluat vain sadistina kiusata uskovaisia ihmisiä. Kiusaamisviettisi hallitsee sinua. Laittaisit kaikki uskovat roviolle, jos sinun mukaan pitäisi elää. Jos joku ei pidä homoudesta(si). Yritä aikuisena ihmisenä sallia eriävät mielipiteet. Mutta siihen sinä et pysty. Egosi on sen verran tärkeässä asemassa. Pyöriikö sinun elämäsi aina homouden ympärillä. Eikö elämääsi mahdu mitän muuta kuin homous ja toisten rassaaminen?
- poikalapsi
kukkanen. kirjoitti:
Sinulle ei käy kukaan, eikä mikään, sama kuka olis sheriffinä. Haluat vain sadistina kiusata uskovaisia ihmisiä. Kiusaamisviettisi hallitsee sinua. Laittaisit kaikki uskovat roviolle, jos sinun mukaan pitäisi elää. Jos joku ei pidä homoudesta(si). Yritä aikuisena ihmisenä sallia eriävät mielipiteet. Mutta siihen sinä et pysty. Egosi on sen verran tärkeässä asemassa. Pyöriikö sinun elämäsi aina homouden ympärillä. Eikö elämääsi mahdu mitän muuta kuin homous ja toisten rassaaminen?
Muutama kysymys ja oikaisu:
"Sinulle ei käy kukaan, eikä mikään, sama kuka olis sheriffinä."
Ei pidä paikkaansa. Esimerkiksi toisaalla seriffinä toiminut Admata on ollut tasapuolinen, samoin tämän palstan entinen seriffi Engelmama.
"Haluat vain sadistina kiusata uskovaisia ihmisiä. Kiusaamisviettisi hallitsee sinua."
En ole sadisti enkä kiusaa ketään. Jos sinusta toden puhuminen ja helluntailaisuudesta muunkin kuin hymistelyn sanominen on kiusaamista, ongelma on kyllä sinulla, ei minulla.
"Laittaisit kaikki uskovat roviolle, jos sinun mukaan pitäisi elää."
EN laittaisi KETÄÄN roviolle. Sen sijaan noitia ja homojakin on kristittyjen VAATIMUKSESTA poltettu. Teillä helluntaiseurakunnissa tuo realisoituu niin, että joko kiellätte homojen olemassaolon tai vaaditte heiltä mahdottomia.
"Jos joku ei pidä homoudesta(si)."
Homoudesta ei tarvitse pitää - se nyt vain on asia, josta pitämättä jättäminen ei poista sitä maailmasta. Inhoa vain, mutta sortaa et silti saa.
"Yritä aikuisena ihmisenä sallia eriävät mielipiteet. Mutta siihen sinä et pysty."
Hyväksyn ja sallin eri mielipiteet. Vaadin kuitenkin perusteluita. Perustelemattomia luulotteluja ei ole tarpeen arvostaa. Kohdistuivatpa nyt mihin asiaan tahansa.
"Egosi on sen verran tärkeässä asemassa."
Mitä tiedät minusta ja egostani OIKEASTI?
"Pyöriikö sinun elämäsi aina homouden ympärillä."
Ei pyöri. Olen kyllä koko ajan homo, kuten jokainen hetero on koko ajan hetero.
"Eikö elämääsi mahdu mitän muuta kuin homous ja toisten rassaaminen? "
Toisten rassaaminen ei mahdu elämääni ollenkaan. Homous on vain rippunen minua.
Miksi sinua homous ahdistaa noin kovasti? Mitä pahaa homous tekee sinulle? Miksi se on uhka sinulle? - kukkainen.
poikalapsi kirjoitti:
Muutama kysymys ja oikaisu:
"Sinulle ei käy kukaan, eikä mikään, sama kuka olis sheriffinä."
Ei pidä paikkaansa. Esimerkiksi toisaalla seriffinä toiminut Admata on ollut tasapuolinen, samoin tämän palstan entinen seriffi Engelmama.
"Haluat vain sadistina kiusata uskovaisia ihmisiä. Kiusaamisviettisi hallitsee sinua."
En ole sadisti enkä kiusaa ketään. Jos sinusta toden puhuminen ja helluntailaisuudesta muunkin kuin hymistelyn sanominen on kiusaamista, ongelma on kyllä sinulla, ei minulla.
"Laittaisit kaikki uskovat roviolle, jos sinun mukaan pitäisi elää."
EN laittaisi KETÄÄN roviolle. Sen sijaan noitia ja homojakin on kristittyjen VAATIMUKSESTA poltettu. Teillä helluntaiseurakunnissa tuo realisoituu niin, että joko kiellätte homojen olemassaolon tai vaaditte heiltä mahdottomia.
"Jos joku ei pidä homoudesta(si)."
Homoudesta ei tarvitse pitää - se nyt vain on asia, josta pitämättä jättäminen ei poista sitä maailmasta. Inhoa vain, mutta sortaa et silti saa.
"Yritä aikuisena ihmisenä sallia eriävät mielipiteet. Mutta siihen sinä et pysty."
Hyväksyn ja sallin eri mielipiteet. Vaadin kuitenkin perusteluita. Perustelemattomia luulotteluja ei ole tarpeen arvostaa. Kohdistuivatpa nyt mihin asiaan tahansa.
"Egosi on sen verran tärkeässä asemassa."
Mitä tiedät minusta ja egostani OIKEASTI?
"Pyöriikö sinun elämäsi aina homouden ympärillä."
Ei pyöri. Olen kyllä koko ajan homo, kuten jokainen hetero on koko ajan hetero.
"Eikö elämääsi mahdu mitän muuta kuin homous ja toisten rassaaminen? "
Toisten rassaaminen ei mahdu elämääni ollenkaan. Homous on vain rippunen minua.
Miksi sinua homous ahdistaa noin kovasti? Mitä pahaa homous tekee sinulle? Miksi se on uhka sinulle?>>Miksi sinua homous ahdistaa noin kovasti? Mitä pahaa homous tekee sinulle? Miksi se on uhka sinulle?>>
Ei minua homous mitenkään ahdista. Minua ahdistaa epäkunnoitettava käytös toisia kohtaan. Minua yököttää toisten ihmisten kiusaaminen, pahanpuhuminen ja lyöminen. Enkä sellaista hyväksy helluntailaisiltakaan.
En ole sinun taipumustasi vastaan. Jokainen taapertaa omalla haluamalla tavalla. Mutta lukiessani tuossa aikaisempia kirjoittelujasi huomasin sinun panettelevan ja herjaavan kaikkia ns. uskoviaisia. Minusta kohdistat pahoja syyttöksiä lähes tulkoon kaikkeen mitä helluntailaisuuteen liittyy. On ihan väärin yrittää tarkastella helluntailaisuutta homoseuksuaalin silmin. Koska helluntailaisuus perustaa uskonsa täysin muista syistä. Helluntailaisuus on uskoa Jumalaan ja Jeesukseen.
http://www.suomenhelluntaikirkko.fi/tunnustus_ja_opetus/paakohdat/ - poikalapsi
kukkainen. kirjoitti:
>>Miksi sinua homous ahdistaa noin kovasti? Mitä pahaa homous tekee sinulle? Miksi se on uhka sinulle?>>
Ei minua homous mitenkään ahdista. Minua ahdistaa epäkunnoitettava käytös toisia kohtaan. Minua yököttää toisten ihmisten kiusaaminen, pahanpuhuminen ja lyöminen. Enkä sellaista hyväksy helluntailaisiltakaan.
En ole sinun taipumustasi vastaan. Jokainen taapertaa omalla haluamalla tavalla. Mutta lukiessani tuossa aikaisempia kirjoittelujasi huomasin sinun panettelevan ja herjaavan kaikkia ns. uskoviaisia. Minusta kohdistat pahoja syyttöksiä lähes tulkoon kaikkeen mitä helluntailaisuuteen liittyy. On ihan väärin yrittää tarkastella helluntailaisuutta homoseuksuaalin silmin. Koska helluntailaisuus perustaa uskonsa täysin muista syistä. Helluntailaisuus on uskoa Jumalaan ja Jeesukseen.
http://www.suomenhelluntaikirkko.fi/tunnustus_ja_opetus/paakohdat/Ja hörönlörön! SINÄ siirsit tämän ketjun aiheeksi TAAS homouden, joten sinua asia kiinnostaa ja vaivaa. Turhaan selittelet. Oma epäkunnioittava käytöksesi minua kohtaan on yökkimiseen ajavaa, totta.
Homofobiasi ei muutu selittelemällä. Älä puhu homoista, älä käännä aiheeseen, jos asia ei sinua vaivaa.
Mitä ihmettä tarkoitat, kun sanot, että on VÄÄRIN tarkstella helluntailaisuutta homoseksuaalin silmin? Mitkä silmät sen homon pitää ottaa käyttöön, kun yksi pari vain on? Jos en saa omana itsenäni katsoa helluntailaisuutta, ette saa te lahkolaisetkaan sitten kyyllä sanoa sanaakaan homoista helluntailaisina. Siis KOKO syntihorinanne tulee lopettaa. Lopetattekos te? Vai alatteko viimein katsoa myös homoutta homojen silmin?
Helluntailaisuuteen tuntuu kuuluvan reaalimaailman kieltäminen. Se on surullista se. Kas kun reaalimaailmassa on mm. homoja ja lesboja sekä bi-seksuaaleja. Perustakaa oppinne mihin tahdotte, mutta vähemmistöt ovat silti olemassa. - kukkanen.
poikalapsi kirjoitti:
Ja hörönlörön! SINÄ siirsit tämän ketjun aiheeksi TAAS homouden, joten sinua asia kiinnostaa ja vaivaa. Turhaan selittelet. Oma epäkunnioittava käytöksesi minua kohtaan on yökkimiseen ajavaa, totta.
Homofobiasi ei muutu selittelemällä. Älä puhu homoista, älä käännä aiheeseen, jos asia ei sinua vaivaa.
Mitä ihmettä tarkoitat, kun sanot, että on VÄÄRIN tarkstella helluntailaisuutta homoseksuaalin silmin? Mitkä silmät sen homon pitää ottaa käyttöön, kun yksi pari vain on? Jos en saa omana itsenäni katsoa helluntailaisuutta, ette saa te lahkolaisetkaan sitten kyyllä sanoa sanaakaan homoista helluntailaisina. Siis KOKO syntihorinanne tulee lopettaa. Lopetattekos te? Vai alatteko viimein katsoa myös homoutta homojen silmin?
Helluntailaisuuteen tuntuu kuuluvan reaalimaailman kieltäminen. Se on surullista se. Kas kun reaalimaailmassa on mm. homoja ja lesboja sekä bi-seksuaaleja. Perustakaa oppinne mihin tahdotte, mutta vähemmistöt ovat silti olemassa.Mitä sinä yleensä teet tällä palstalla? Eihän sinulla ole muuta annettavana kuin herjaaminen.
Jos mennään reaalimaailmaan mistä sinulla ei taida olla mitään hajua. Työskentelen itse työpaikassa, jossa satoja työntekijöitä. Työpaikassani törmään joka päivä homovihaa pakolaisvihaan, erilaisten ihmisten kammoksumista, vihaamista ja paskanpuhumista. Ja minä säälin tällaisia vihaajia. Elävät takapajulassa ja pelkäävät kaikkia aivan kuin erilaisuus olisi uhka. Lisäksi tähän vain lisään. Että samanlainen sävy on sinun kirjoittelussasi. Olet just samanlainen. Et suvaitse ketään, joka hiihtää eri tyylillä kuin sinä. Mene reaalimaailmaan satumaailmastasi miesten töihin. Ja siellä ei ole kuin marginaaliseti hellareita, eikä homoja ole nähty työpaikallani 100 vuoteen, ei ainakaan kukaan tohdi tulla kaapista ulos. Niin vihamielinen ympäristö on työpaikallani. Tätä voi yleistää aika moneen työpaikkaan. Jos vähäkään liikut teollisuudessa. Ota selvää, jos et usko. - poikalapsi
kukkanen. kirjoitti:
Mitä sinä yleensä teet tällä palstalla? Eihän sinulla ole muuta annettavana kuin herjaaminen.
Jos mennään reaalimaailmaan mistä sinulla ei taida olla mitään hajua. Työskentelen itse työpaikassa, jossa satoja työntekijöitä. Työpaikassani törmään joka päivä homovihaa pakolaisvihaan, erilaisten ihmisten kammoksumista, vihaamista ja paskanpuhumista. Ja minä säälin tällaisia vihaajia. Elävät takapajulassa ja pelkäävät kaikkia aivan kuin erilaisuus olisi uhka. Lisäksi tähän vain lisään. Että samanlainen sävy on sinun kirjoittelussasi. Olet just samanlainen. Et suvaitse ketään, joka hiihtää eri tyylillä kuin sinä. Mene reaalimaailmaan satumaailmastasi miesten töihin. Ja siellä ei ole kuin marginaaliseti hellareita, eikä homoja ole nähty työpaikallani 100 vuoteen, ei ainakaan kukaan tohdi tulla kaapista ulos. Niin vihamielinen ympäristö on työpaikallani. Tätä voi yleistää aika moneen työpaikkaan. Jos vähäkään liikut teollisuudessa. Ota selvää, jos et usko.Jos et sano vihaajille, että he tekevät väärin, olet raukkis, vaikka kuinka SÄÄLISIT. Aika erityiskamala paikka on työpaikkasi kyllä, jos KAIKKEA tuota siellä on. Oletkohan helluntaiseurakunnassa töissä... =))
SINÄ se meistä olet foobikko, homofoobikko. Minulla ei ole aihetta pelätä erilaisuutta, olipa se nyt mitä tahansa. Syyttele vain - sillä laillahan te helluntailaiset vähemmistöjä tapaatte vainota ja syyllistää. Niinpä niin - olet VALINNUT, olet SYNTINEN, olet RIIVATTU - juuri tuommoista se teidän lähimmäisvihanne tapaa olla. Siis silkkaa fobiaa ja kaunaa, omaa paremmuutta ja taikauskoa.
Todista, että en suvaitse. Räksytät, syytät minua - vaan perustelut puuttuvat. TöissäKIN olen reaalimaailmassa, ihan oikeassa työpaikassa, jossa ei ole ahdasmielisyyttä eikä rasismia, ei homofobiaakaan.
Tee jotain, jos kerran työpaikkasi on vihameilinen. Minä teemn oman osani, mutta en minä SINUN tryöpaikallesi tule suvaitsevuutta opettamaan. Niin makaat, kuin itse petaat.
Onko homofobia sinusta sallittava, koska sinun työpaikallasi omien pelkojesi mukaan sitä on? Kokeile: TULE ITSE ulos kaapista. Näytä mallia. - työpaikalta
poikalapsi kirjoitti:
Jos et sano vihaajille, että he tekevät väärin, olet raukkis, vaikka kuinka SÄÄLISIT. Aika erityiskamala paikka on työpaikkasi kyllä, jos KAIKKEA tuota siellä on. Oletkohan helluntaiseurakunnassa töissä... =))
SINÄ se meistä olet foobikko, homofoobikko. Minulla ei ole aihetta pelätä erilaisuutta, olipa se nyt mitä tahansa. Syyttele vain - sillä laillahan te helluntailaiset vähemmistöjä tapaatte vainota ja syyllistää. Niinpä niin - olet VALINNUT, olet SYNTINEN, olet RIIVATTU - juuri tuommoista se teidän lähimmäisvihanne tapaa olla. Siis silkkaa fobiaa ja kaunaa, omaa paremmuutta ja taikauskoa.
Todista, että en suvaitse. Räksytät, syytät minua - vaan perustelut puuttuvat. TöissäKIN olen reaalimaailmassa, ihan oikeassa työpaikassa, jossa ei ole ahdasmielisyyttä eikä rasismia, ei homofobiaakaan.
Tee jotain, jos kerran työpaikkasi on vihameilinen. Minä teemn oman osani, mutta en minä SINUN tryöpaikallesi tule suvaitsevuutta opettamaan. Niin makaat, kuin itse petaat.
Onko homofobia sinusta sallittava, koska sinun työpaikallasi omien pelkojesi mukaan sitä on? Kokeile: TULE ITSE ulos kaapista. Näytä mallia.negatiivisesti suhtautuminen on vielä aika yleistä. Ei TV:n ja muun median suoltama homokultturi ole päässyt tekemään vaikutusta kansan syviin riveihin, vaikka niin kuvittelet.
- työmies.
poikalapsi kirjoitti:
Jos et sano vihaajille, että he tekevät väärin, olet raukkis, vaikka kuinka SÄÄLISIT. Aika erityiskamala paikka on työpaikkasi kyllä, jos KAIKKEA tuota siellä on. Oletkohan helluntaiseurakunnassa töissä... =))
Onko homofobia sinusta sallittava, koska sinun työpaikallasi omien pelkojesi mukaan sitä on? Kokeile: TULE ITSE ulos kaapista. Näytä mallia.No ei missään hellunaiseurakunnassa työskentele!Olen teollisuudessa tavallinen työmies, jossa ei suvaita poikkeavia vähemmistö porukoita tai sanotaanko että vierastetaan erilaisuutta, eli uskovaisuutta (itse tästä kokemusta), eri rotuja josta saa kuulla kommentteja samoin kuin, sivareista, homoista, politiikasta. Vallitsevana on, että jokaisen pitäs olla samassa muotissa. Moraalina on, että ollaan kovanluokan työmiehiä kovia jätkiä ja sen mukaan raskaat huvit.Pehmoilua ei katsota hyvällä. Ateisminen enemmistö maaperä. Elään tällaisessa työyhteisössä. Tai sanotaanko, että sinnittelen ja olen raukkis niinkuin vihjasit. Ei minulla ole kovuuttaa alkaa taistelemaan vastaan. Annan mennä toisesta korvasta pahat kommentit ja yritän elää.Olen selviytyjä. Joten reaalimaailma työpaikoilla on aiva toista mitä monesti luullaan. ,eri tehtailla olen ollut ja samaista moraalia on ollut jokaisessa. Ei työpaikkoja ole niin paljon että todin pois jäädä. Sitä kyllä toivon. Vaikka työpaikoilla on ollut työpaikkakiusaamis kamppanjoita jne. ilmapiiri juttuja. Ovat ne vain jääneet pinnalliseksi yritykseksi. Sama mentaliteetti jatkuu vuodesta toiseen ja heikommat ja luuserit(minä) putoan sitten jossain vaiheessa pelistä, kun voimat loppuu. Tätä on elämä vähemmistönä. Sen puoleen, en ole enää hiihuloinu 8 vuoteen aika samanlaiseksi on värini muuttunut heidän kanssaa eläessä. Viinaa tulee juotua jne. Mutta edelleen pysyy leima ylläni. Olen erilainen. Helluntailahkolainen!!!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760