Hei. Tämä on ehkä vähän outo ongelma. Muutama kuukausi sitten itsetyydytyksen merkeissä tunsin yhtäkkiä kovaa kipua klitoriksessani. Lopetin sen tykkänään peloissani, ja sen jälkeen en ole juuri uskaltanut itseäni koskea. Nyt kun olen hiukan taas kokeillut, epämukava olo palaa noin vuorokausi itsetyydytyksen jälkeen, tunnen pientä säteilevää kipua sillä alueella. Onko kellään mitään samantapaista, ja mikä voisi auttaa? En tunne olleeni erityisen raju, tosin on vaikea arvioida mikä nyt sitten on hellästi ja mikä ei.
Taustainfona, minulla on ollut hiivatulehdus n. kaksi vuotta sitten, ja välillä minulla on ns. lihasjännityksiä alapään alueella, siis niin kuin lihakset tahtomatta jännittyisivät ja tämä täräyttää kovan kivun klitorikseen. Voisiko kipu olla lihaksista tai tulehduksesta peräisin? Olen kamalan peloissani, en halua menettää kykyäni nauttia seksistä, ja pyörin kauheissa ajatuksissa että olen aiheuttanut hermovaurion itselleni. Jos jollakulla on kokemusta niin olisi ihana kuulla.
kipu säteilee klitoriksen alueella
6
1076
Vastaukset
- olla...
klitorissyöpä. Eli jos olet itseäsi säännöllisesti tyydytellyt monta vuotta ja pesemättömin käsin, niin haitallisia kemikaaleja on siirtynyt tuohon niin herkkään elimeen sitä kautta ja ne ovat sitten aiheuttaneet syövän tai niin kuin sanoit, hermovaurion. Alitajuinen syyllisyys masturboinnista voi ajaa jännitystiloihin myös.
- nuori neiti
Mitä? Klitorissyöpä? En ole ikinä kuullut tuollaisesta. Onko mitään kirjotettua informaatiota kyseisestä? Kuulostaa ihan uskomattomalta.
Enkä minä ole niin hurjasti sitä harrastanut, noin kaksi kertaa viikossa, joskus useammin ja joskus harvemmin. Tosin sillä kyseisellä viikolla taisinkin tehdä sitä muutaman illan putkeen. - kuin...
nuori neiti kirjoitti:
Mitä? Klitorissyöpä? En ole ikinä kuullut tuollaisesta. Onko mitään kirjotettua informaatiota kyseisestä? Kuulostaa ihan uskomattomalta.
Enkä minä ole niin hurjasti sitä harrastanut, noin kaksi kertaa viikossa, joskus useammin ja joskus harvemmin. Tosin sillä kyseisellä viikolla taisinkin tehdä sitä muutaman illan putkeen.penissyöpä. Sellainen voi tulla, mutta siitä selviää elimen poistolla. Niin sinunkin tapauksessasi, jos sinulla sellainen on.
Toki klitoriksessasi saattaa olla jonkinlainen tulehdus. Siis sellainen, joka ei näy päällepäin. Se saattaa heikentää myöhemmin koettavaa seksuaalista nautintoa nimenomaan aiheuttamalla hermovaurioita.
Voit googlettaa sanat "ulkosynnyttmien syöpä", niin saat tietoa klitorissyövästä.
Kehoittaisin sinua lopettamaan klitoriksesi ärsyttämisen, koska ilmeisesti se ei lainkaan sovi sinulle. Klitorista kun ei varsinaisesti ole tarkoitettu tuntikausia kestävään rämpytykseen. :) - nuori neiti
kuin... kirjoitti:
penissyöpä. Sellainen voi tulla, mutta siitä selviää elimen poistolla. Niin sinunkin tapauksessasi, jos sinulla sellainen on.
Toki klitoriksessasi saattaa olla jonkinlainen tulehdus. Siis sellainen, joka ei näy päällepäin. Se saattaa heikentää myöhemmin koettavaa seksuaalista nautintoa nimenomaan aiheuttamalla hermovaurioita.
Voit googlettaa sanat "ulkosynnyttmien syöpä", niin saat tietoa klitorissyövästä.
Kehoittaisin sinua lopettamaan klitoriksesi ärsyttämisen, koska ilmeisesti se ei lainkaan sovi sinulle. Klitorista kun ei varsinaisesti ole tarkoitettu tuntikausia kestävään rämpytykseen. :)... Ulkosynnyttimen syövän sanotaan olevan erittäin harvinainen, ja esiintyy keskimääräisesti 70-vuotiaissa. Ei minulla voi olla niin huono tuuri, että 18-vuotiaana olen sen hankkinut? Eihän?
Enkä minä sitä ole "tuntikausia rämpyttänyt" ... Luulin, että itsetyydytystä saa terveissä määrin harrastaa. Tämä on ihan älytöntä... Kai minä sitten lääkäriin hakeudun mikäli tässä on syöpä tai tulehdus hankittu. - ole...
nuori neiti kirjoitti:
... Ulkosynnyttimen syövän sanotaan olevan erittäin harvinainen, ja esiintyy keskimääräisesti 70-vuotiaissa. Ei minulla voi olla niin huono tuuri, että 18-vuotiaana olen sen hankkinut? Eihän?
Enkä minä sitä ole "tuntikausia rämpyttänyt" ... Luulin, että itsetyydytystä saa terveissä määrin harrastaa. Tämä on ihan älytöntä... Kai minä sitten lääkäriin hakeudun mikäli tässä on syöpä tai tulehdus hankittu.Koita nyt olla rämpyttämättä sitä tuntikausia. :)
- "rakkauden tuli",
ole... kirjoitti:
Koita nyt olla rämpyttämättä sitä tuntikausia. :)
joka siinnnnnnnnnnnnnä polttelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780