Moi!
Itselleni jäänyt vähän epäselväksi, kun ei ole Nuvaringin ohjeesta/gyneltä saanut tietoa tarpeeksi:
Riittääkö ehkäisyrenkaan ehkäisyteho myös taukoviikolla? Toisin sanoen, tarvitaanko tämän renkaattoman viikon aikana kondomia yhdynnässä, mikäli muistaa pitää tauon tasan viikon mittaisena?
Ehkäisyrenkaan teho taukoviikolla
5
515
Vastaukset
- säilyy
Siis, kyllä se teho säilyy.
- pitää kysyä
Mikä vaikeus on lukea vanhoja viestejä? Mikä vaikeus on ymmärtää pakkausselotetta?
Jos lisäehkäisyä tarvittaisiin ja ehkäisyteho ei olisi tauolla voimassa, se lukisi siellä selosteessa kissan kokoisilla kirjaimilla, jotta jokainen idiootti osaisi käyttää lisäehkäisyä silloin.- niin...
Kiitosta vaan. Sinunkin viestisi oli tosi tarpeellinen ja asiallinen.
- Nuvaringin
ohjeessa lukee? Onko sinne kirjoitettu että taukoviikolla tarvitaan lisäehkäisyä? No ei ole, joten ei tarvita. Vai ajattelitko että niin tärkeä asia olisi käänyt pakkauksen ohjeesta pois...
Kysyitkö asiaa gynekologilta ja hän ei osannut vastata, vai?! Kun et saanut tarpeeksi tietoa. Olipas ammattitaidoton erikoislääkäri jos ei tuota tiennyt:) - oliox
kyllä pitää rengas tehonsa tauon aikana, kyselin samaa ite kun aloitin käyttää ja lekurin vastaus oli se. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161