Tämä on aivan..siis tosipakko laittaa

MuisQuuuuu

34

679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä

melkein tunnistaa itsensäkin.

• MuisQuuuuu

Mul ei ainakaan ole tollasia tossuja..:o/...

• Joku on seurannut palstaa ja tehnyt keskiarvo-otoksen! :-)

• MuisQuuuuu

..en kuitenkaan kerro et se olin mä;o)...

• impi-lempi

No niin sitä voidaan chatissä kirjuutella vaikkas mitä ....;O))

Oli hauska !! ;O))

• MuisQuuuuu

keskustelupalstoilla...Ihan missä vain..Heheheh...;o)...

• ..ja sen teetit voivat olla hauskoja..tuo o niin totta..ja ootas ku pääset vielä treffeille..huhh..no ei sentään aina mutta paljon puhetta ja suuria luuloja joilllakin..

• MuisQuuuuu

Kipparin...Hän kertoi hyviä tarinoita niistä treffeistä;o)..

Sanoi et olen poikkeus siinä joukossa;o)...

• MuisQuuuuu kirjoitti:

Kipparin...Hän kertoi hyviä tarinoita niistä treffeistä;o)..

Sanoi et olen poikkeus siinä joukossa;o)...

...poikkeuksia kyllä on ja sen vuoksi saatan vielä silloin tällöin käydä rehveillä nettinaisen kans..paaallljon hyvää..paaalljon roskaa..

• MuisQuuuuu
        pervokki kirjoitti:

...poikkeuksia kyllä on ja sen vuoksi saatan vielä silloin tällöin käydä rehveillä nettinaisen kans..paaallljon hyvää..paaalljon roskaa..

Täytyy vain essiä ne jyvät akanoista;o)..

Mä olen mietiny usein, et miks immeinen näkee huijaamisen vaivan?..Sillä loppupeleissä hän huijaa vain itteään;o)...

Mä en käy treffeillä..:o/...

• sola

Muistakko meitin ekat trehvit Haminan torilla...kumma kyllä tunnistettiin välittömästi toisemme, vaikka netin kautta oltiin tutustuttu... ;)

• MuisQuuuuu

akanoiden valtavirrassa;o)...

Muistan mä sen treffauksen..Tuli tunne et ollaan oltu kamuja jo vuosia:o)...

• sola
        MuisQuuuuu kirjoitti:

akanoiden valtavirrassa;o)...

Muistan mä sen treffauksen..Tuli tunne et ollaan oltu kamuja jo vuosia:o)...

..ihastui sun tisseihin..vaikka oli kyllä enemmän mun omien kimpussa siellä puistossa... :DD

• MuisQuuuuu

• mustaksimaalattu

päivän paras juttu.Itsekkin välillä ihmettelen,juttelenko saman ihmisen kanssa useamman kerran.Netti huijaus on ollut suosittu harrastus jo pitkään,on vain riski otettava,,,,,eikä ihan vakavasti,,,,kannata olla,,,mutta luullakseni niitä tunniste tietoja ei saa ilman asian mukaista kirjautumista,,hitto vaikka saiskin,,olenkohan hullu,,kun kirjaudun ,,omana itsenäni Galleriaan,,,;((

• MuisQuuuuu

Olet luomu..aito..Meillä on oikeus olla omia ittiämme..juuri näinä mitä olemme:o)...Ja itseasiassa..muuhun ei edes tyydytä:o)...

• mustaksimaalattu
        MuisQuuuuu kirjoitti:

Olet luomu..aito..Meillä on oikeus olla omia ittiämme..juuri näinä mitä olemme:o)...Ja itseasiassa..muuhun ei edes tyydytä:o)...

minua vain harmittaa,jos huijataan.Itse kyllä olen ollut,,,sanotaan rehellinen.Luullakseni tuonut jo huonojakin asioita esiin itsestäni.Tosin minulle valitettiin kerran siitä etten käytä normaalia puhekieltä.No koetan vain saada itseni ymmärretyksi madollisimman vähin selityksin. :-))

• MuisQuuuuu
        mustaksimaalattu kirjoitti:

minua vain harmittaa,jos huijataan.Itse kyllä olen ollut,,,sanotaan rehellinen.Luullakseni tuonut jo huonojakin asioita esiin itsestäni.Tosin minulle valitettiin kerran siitä etten käytä normaalia puhekieltä.No koetan vain saada itseni ymmärretyksi madollisimman vähin selityksin. :-))

persoonallasi..ja se on hieno asia:o)...

Mua harmittaa huijauksissa se et mua luullaan niin tyhymäksi, et uskon:o/...

• Para-Epänormaali

Älähitkö?? ;)

• MuisQuuuuu

lujaa...Edelleenkin hymyilyttää..kummasti hykerrytytyttää:o)....Upposi suoraan..ei kiukkulihakseen vaan hyymoristnapsiin;o)...

• kalaturk

Ja taas sinä yllätit...lopeta jo noiden kuvien levittely.... :o))))))

• MuisQuuuuu

Etsä osaakkaan lukia mua, kuin avointa kirjaa;o)...

Tuota..en mä pysty..kykene..Jos kuvituttaa..niin silloin se on menoa:o/...

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

Etsä osaakkaan lukia mua, kuin avointa kirjaa;o)...

Tuota..en mä pysty..kykene..Jos kuvituttaa..niin silloin se on menoa:o/...

Enää voi muuta...mut onneks paljastit myös ittes ;o)))))

• MuisQuuuuu

• kalaturk

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

Kerrankin oli selkee tuoteselostus ;o)))))))

En millään halua toimittaa sikaa säkissä;o)...

Röhkäisen mieluummin silleen hyvissä ajoin;o)...

Miten miusta tuntuu, että hää niin ko esineellistäs...:o/...

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

En millään halua toimittaa sikaa säkissä;o)...

Röhkäisen mieluummin silleen hyvissä ajoin;o)...

Miten miusta tuntuu, että hää niin ko esineellistäs...:o/...

Että tuote saattaa vaihdella ... ettei olekaan tasalaatusta :/

Ootkos muuten nähny ku kävin auton ostos...

http://www.youtube.com/watch?v=ZmD_wxBfo74

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

Että tuote saattaa vaihdella ... ettei olekaan tasalaatusta :/

Ootkos muuten nähny ku kävin auton ostos...

http://www.youtube.com/watch?v=ZmD_wxBfo74

on huipputasaistalaatua..takuuvarppina..;o)...

Yllätyksiä saattaa pompsahtaa esiin silloin ja tällöin, mutta se vaan säilyttää hmm..no jonkun se vaan säilyttää...

Voi ja kun olitkin söpö autokaupoilla..ihan syvämestäin otti..kun niin söpöstelit:o)..

Laitoin het reklamaatiota menee noille jolpeille..autokauppaan..kele;o)..

Nyt, kun laitoit issestäsi fidietsuunia..niin pakko kai munkin on laittaa..Tässä olen raventelissa...

asiakkaana...siis..huom..

http://www.youtube.com/watch?v=nYXdTBti6KA

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

on huipputasaistalaatua..takuuvarppina..;o)...

Yllätyksiä saattaa pompsahtaa esiin silloin ja tällöin, mutta se vaan säilyttää hmm..no jonkun se vaan säilyttää...

Voi ja kun olitkin söpö autokaupoilla..ihan syvämestäin otti..kun niin söpöstelit:o)..

Laitoin het reklamaatiota menee noille jolpeille..autokauppaan..kele;o)..

Nyt, kun laitoit issestäsi fidietsuunia..niin pakko kai munkin on laittaa..Tässä olen raventelissa...

asiakkaana...siis..huom..

http://www.youtube.com/watch?v=nYXdTBti6KA

Kumma ettei voi kaikessa rauhassa tuumailla, kun joku on heti häiritsemässä :(

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

Kumma ettei voi kaikessa rauhassa tuumailla, kun joku on heti häiritsemässä :(

vaatekaupoissakin aivan sama asia..jopa kirjastossa...:o/...

Mut huuhaallapas voi...Eikä kukaan voi sanua et ompas omituinen höpöttäjä..ööö kun se on vaan eduksi..luulisin...:o/...

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

vaatekaupoissakin aivan sama asia..jopa kirjastossa...:o/...

Mut huuhaallapas voi...Eikä kukaan voi sanua et ompas omituinen höpöttäjä..ööö kun se on vaan eduksi..luulisin...:o/...

Kyllä jalat suustani...Täällä erilaiset ihmiset on vähän kuin samalla viivalla ilman titteleitä ;o)

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

Kyllä jalat suustani...Täällä erilaiset ihmiset on vähän kuin samalla viivalla ilman titteleitä ;o)

ja siks juuri pesiytynytkin tänne..Täällä niin ja kuin maastoutuu joukkoon;o)...

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

ja siks juuri pesiytynytkin tänne..Täällä niin ja kuin maastoutuu joukkoon;o)...

aika hyvi tuut kuiteskin esiin ;o))))))))

Tää menee nyt saunaa ja nukkuu...mut tässä vielä rehellisen miehen tunnustus :)))))

http://www.youtube.com/watch?v=PThPI1kLGU8

• MuisQuuuuu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe