Sikamaista toimintaa Saunalahdelta!

Operaattorin vaihto.

Tuli puhelinlasku Saunalahdelta. Ovat saatanan siat ruvenneet ottamaan 95 senttiä per lasku siitä hyvästä, että minä maksan laskuni pankkiautomaatin enkä netin kautta! Nyt tuli operaattorin vaihto eteen ihan just!

16

392

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksamatta..

vähennä vain tuo summa laskusta jos et ole moisesta maksusta sopinut.

itelläkin oli viasatin sopimus vuoden ja joka hemmetin laskussa oli laskutuslisä 1,68 euroa.
      en kertaakaan sitä maksanut eikä mitään sanomista tullut.

• kokeilla.

Täytyy kokeilla. Tämän viimeisen Saunalahden laskun kanssa. Seuraava tuleekin jo Soneralta.

• Tosi on

No ei mahda sitten, vaihtoon menee just!

• olet?

Totta vitussa minä OSAAN, mutta minä KIELTÄYDYN maksamasta netin kautta. Siinä on aivan HELLL-VETINmoinen ero. Katsos kun minä kieltäydyn osallistumasta kaikkeen sellaiseen toimintaan, jolla pakotetaan yhteiskuntaa siirtymään rahavirtojen ohjailijoiden haluamaan suuntaan.

• Tosi on
        olet? kirjoitti:

Totta vitussa minä OSAAN, mutta minä KIELTÄYDYN maksamasta netin kautta. Siinä on aivan HELLL-VETINmoinen ero. Katsos kun minä kieltäydyn osallistumasta kaikkeen sellaiseen toimintaan, jolla pakotetaan yhteiskuntaa siirtymään rahavirtojen ohjailijoiden haluamaan suuntaan.

Tais sattua kohdalleen just?

• Joo joo.
        olet? kirjoitti:

Ja sinäkö vastarannan kiiskenä muutat rahavirtojen suunnan maksamalla vain automaatilla, mutta ei netissä? Omapa on asiasi ravata laskuinesi automaatille.
        Montako kaltaisiasi on kansanliikkeessä mukana? Kaksiko?

• sattunut.
        Tosi on kirjoitti:

Tais sattua kohdalleen just?

Ei sattunut. Et vain tajua, että meitä yliälykkäitä ihmisiä oikeasti raivostuttaa kommunikoida teidän mistään mitään tajuamattomien vajaaälyisten kanssa.

• kansanliikkeestä.
        Joo joo. kirjoitti:

Ja sinäkö vastarannan kiiskenä muutat rahavirtojen suunnan maksamalla vain automaatilla, mutta ei netissä? Omapa on asiasi ravata laskuinesi automaatille.

Kansanlikettä ei ole. Minä olen, ja minä taistelen viimeiseen hengenvetoon kansalaisten oikeuksien ja valinnanvapauden puolesta. Ampukaa tähän paikkaan, saatana, mutta minä en anna periksi!

• Tosi on
        sattunut. kirjoitti:

Ei sattunut. Et vain tajua, että meitä yliälykkäitä ihmisiä oikeasti raivostuttaa kommunikoida teidän mistään mitään tajuamattomien vajaaälyisten kanssa.

Nimittelyä (idiootti)oikein yliälykkään kultivoidulla tavalla.

• täti,joka
        Joo joo. kirjoitti:

"samaa puoluetta" ! Minulla on sama: ei mitään tarvetta ottaa kotitietokoneeseeni eikä muuhunkaan tietsikkaan siis, tunnuksia pankistani, ei tarvetta netillä laskuja maksaa, ei tarvetta nettiasiointiin pankin kanssa. Hoituu hyvin muutenkin, vähän sama näkemys kuin "kieltäytyjällä" ja sen asian nimi on JÄRKI.

Otto-laskuautomaatilla voi maksaa tilapäiset satunnaiset jutut, joita harvoin, ja kaikki muu sitten suoraveloituksessa, johon lopulta "suostuin" , kun ilmeni yksi laskuttaja, joka pakotti(!), ...niin laitoin sitten muutkin standardilaskut maksupalveluun. - Kyse ei todellakaan ole osaamisesta netistä, vaan jostakin muusta. Vanhana tietokoneenkäyttäjänä en todellakaan tiedä, mitä "hienoa" siinä on, että asioi pankissa netin kautta. = Kiitos, ei.

• ymmärtäisitte.
        Tosi on kirjoitti:

Nimittelyä (idiootti)oikein yliälykkään kultivoidulla tavalla.

Teille vitun idiooteille pitää puhua sitä kieltä, jota te ymmärrätte. Älykkäiden kesken tietysti puhutaan toisin.

• Tosi on
        ymmärtäisitte. kirjoitti:

Teille vitun idiooteille pitää puhua sitä kieltä, jota te ymmärrätte. Älykkäiden kesken tietysti puhutaan toisin.

Sivistys suorastaan loistaa ja pitkälle.

• ymmmärrrä
        ymmärtäisitte. kirjoitti:

Tämä juttu, mitä ajat takaa on aika vaativa. Ei sitä jokainen kaduntallaaja tajua, turha selittääkään, mihin kaikki liittyy... kuten ny toi puheena oleva nettipankki-pakkokin. - Ans' kattoo.

• vaihtoehto .

DNA on paras vaihtoehto. Ainoana operaattorina ei mene puhelun aloitusmaksua, nopein asiakaspalvelu ja mikä parasta ainoa 100 % kotimainen.

• joujoumäään

Jo vuosia DNA:n asiakkaana, ma olla tyytyväinen DNA:n toimintaan.

• Pontevasti..
        joujoumäään kirjoitti:

Jo vuosia DNA:n asiakkaana, ma olla tyytyväinen DNA:n toimintaan.

Vannot DNA,n nimeen niin taidanpa sittenkin ostaa lisää ÄTYÄ mokkulaani!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4722
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      204
      3768
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1214
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1085
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe