http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/54739-uutta-tietoa-kultapossukerhosta-–-”santillinen-stubb”-sen-paljastaa
EU parlamentissakin alkaa olla näitä sisäpiirejä ja sisäpiirien sisäpiirejä joihin ei kaikkia taviksia otetakaan.
EU parlamentaarikoille tyypillisin Kultapossukerho on vanhat europarlamentaarikot joille on järjestetty eläkerahastot joihin parlamentaarikot itse säästävät kolmasosan ja EU eli toisin sanoen me veronmaksajat kustannamme kaiken lopun. Alexander Stubb on antanut selvityksen omista kultapossurahastoistaan joka on noin 50.000 euron suuruinen, itse hän on tästä rahastosta maksanut 15.000 euroa.
Vastaavasti esim. Astrid Thors ja Paavo Väyrynen eivät ole suostuneet antamaan selvitystään Kultapossu-rahastoistaan mutta heillä rahaston osuus on paljon suurempi johtuen siitä että heillä on EU kausia enemmän takanaan kuin Stubbilla. Stubbin lyhyt piipahdus EU parlamentissa kuitenkin antaa osviittaa siitä minkälaisia rahastoja näillä muilla kerholaisilla on.
Sitten on se Todellisten Kultapossujen kerho eli suuret jäsenmaat: Iso-Britannia, Ranska, Italia, Saksa ja Espanja. Tähän kuppikuntaan ei enää muut parlamentaarikot pääsekään vaikuttamaan ja muut jäsenmaat pakotetaan tottelemaan näiden jäsenmaiden päätöksiä näissä salaisissa neuvotteluissa.
EU parlamentin Kultapossu-kerho
3
620
Vastaukset
- otti itse, kieltäisi muilta
Vasemmistoliitto kierteessä
Seppäsen eläke-edut ovat poikkeuksellisen ongelmallisia pahempia kuin kokoomuksen
Historiallisesti SEPPÄNEN ON ÄLKÄÄ RIKASTUKO NIIN KUIN MINÄ RIKASTUN VAAN KÖYHTYKÄÄ TEORIANI MUKAISESTI -johtaja. Seppänen paremman eläketurvan itselleen ostaja.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/54643-kohu-”kultapossukerhon-superedusta”-–-nimilista-suomalaisista-edun-nauttijoista
---------------
Seppäsläisille on tullut totuuden hetki, mutta liian myöhään: Seppänen lähtee eläkkeineen parlamentista, eikä enää ole riippuvainen kannattajiensa äänistä.
Seppästä äänestäneet stallarit saavat tyytyä Kela-korvauksiinsa tai pieniin eläkkeisiinsä
JOS OVAT TOIMINEET SEPPÄSEN JULISTAMAN IDEOLOGIAN MUKAAN. Sokeina näkemästään.
Eli kaikkina näinä vuosina Seppänen on esiintynyt OSAKESIJOITTAMISEN VASTUSTAJANA JA SIJOITTAJIEN PILKKAAJANA. Sijoitus useimmille on juuri omaeläkkeen
kerryttämistä jos joutuu
syrjinnän kohteeksi työssä esimerkiksi ja joutuu lähtemään pois ennen valtiollista pientä eläkettä joka ei kerry.
Seppänen on itse vaatinut ETTÄ LISÄELÄKKEITÄ EI SAA OLLA ja suojatyöpaikkaiset ovat pahasta (kuten EU-mepit)
http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/akxhref.sh?{KEY}=KK 340/1992
Kirjallinen kysymys 340
Seppänen: Työeläkejärjestelmän uudistamisesta
Sen ajattelun mukaan ne, jotka haluavat ostaa itselleen paremman eläketurvan, voisivat ostaa sen yksityisistä vakuutusyhtiöistä.
Ajatusta on vastustettu muun muassa sillä perusteella, että nykyisen järjestelmän hallinnointi on halvempaa kuin
lisäeläketurvan ostaminen yksityisiltä markkinoilta huolimatta siitä, että työeläkejärjestelmä on tullut tunnetuksi
työmarkkinajärjestöjen entisten toimihenkilöiden
suojatyöpaikoista.
------------
Jos ei luota vakuutusyhtiöiden pukumiehiin
ja panee vähän rahaa sivuun palkastaan (JOSTA ON JO MAKSANUT VEROT) ja sijoittaa osakkeisiin
RRuukkiin, Nokiaan, Metsoon ...
näihin tavallisiin suomalaisiin pörssiyhtiöihin jotka työllistävät Suomessa,
niin takuuvarmasti on saanut Seppäsen pilkallisen kommentin kuponginleikkaajana: Hymy-lehdessä Seppänen piti jopa listaa vajaa 10 vuotta sitten, jossa kylmästi lueteltiin osakerekistereistä tavallisia sijoittajia ja pilkattiin sijoittamista suomalaisyhtiöihin.
NYT ON TULLUT SEPPÄSLÄISILLE STALLAREILLE PÄÄ VETÄVÄN KÄTEEN: Seppänen lähtee nauttimaan eläkkeistään ja
stallarit jäävät soittelemaan kela-korvauksineen
tai pienine julkiseläkkeineen,
kun eivät sijoittaneet aikanaan vaan kuuntelivat
Seppäsen ideologista jaaritusta.
Esim. kokoomuslaiset ovat AVOIMESTI KANNATTANEET YRITTÄJYYTTÄ JA SIJOITTAMISTA, joten se on selvä että he ottavat myös lisäeläkettä ja itse kannustavat muitakin ottamaan ja säästämään ja sijoittamaan. Sijoittaminen on EHDOTTOMASTI paras tapa kartuttaa itselleen eläkettä,
ei pidä luottaa vakuutuslaitosten pukumiehiin, että he pystyvät pitämään meidän sijoituksemme kurantteina niin, että kaikille voidaan maksaa luvatut eläkkee.
Ettei käy niin kuin seppäsläisille.- kyllä......
epes123 kirjoitti:
Keskimäärin inflaatio syö rahan arvosta 25 vuoden aikana puolet, 50 vuoden jälkeen rahan arvo on siis vähentynyt noin 75% ellet sijoita näitä rahoja johonkin tuottavaan.
Eli on harhakuvitelmaa että pitämällä rahat sukan varressa pääsisit rikastumaan sillä joka vuosi tuosta setelitukustasi otetaan pois 1-5% tai enemmänkin inflaation eli hintojen nousun myötä.
Kannattaa sijoittaa rahat hajautetusti vakavaraisiin ja kannattaviin suomalaisiin pörssiyhtiöihin tai vähintäänkin pistää ne määräaikaistalletukseen pitkäksi ajaksi.
Melkoinen takin kääntäjä muuten tuo Seppänen, vähän niin kuin Väyrynen! "Älkää vain sijoittako... antakaa minun kuitenkin sijoittaa sillä tämähän on täysin eri asia!".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760