Paljonko tuollaiset 20kg levytangot kestää rautaa etteivät katkea? :) Tutulta oli tanko katkennut kesken jalkakyykyn, en tiedä paljon rautaa siinä oli ollut, mutta luultavasti jotain 200-300kg.
Tapahtuuko tällaista yleensä että tanko menee kesken kyykyn paskaksi?
kysymystä
15
954
Vastaukset
- kyllä vain
On noita tankoja katkennut maastavedossakin.
- jalkakyykyn
ja se toisen puolen 150 kg tipahti varpaiden viereen... sen jälkeen tuli kammo kyykkäämistä kohtaan enkä ole uskaltanuta kuormata kolmeasataa. Tanko oli kylläkin vanha, Helsingin olympialaisten harjoitustanko... Rauta väsyy, tulipahan koettua se raskaamman kautta.
- kiokok
Vitut teiltä oo mitään katkennu muuta ku selkäranka. Kukaan teistä pösilöistä ei kyykkää tai vedä maasta 300kg. Katkotaan teiltä seuraavaksi teidän pikku kynäniskat niin loppuu paskan puhuminen.
- tosi kova
kiokok kirjoitti:
Vitut teiltä oo mitään katkennu muuta ku selkäranka. Kukaan teistä pösilöistä ei kyykkää tai vedä maasta 300kg. Katkotaan teiltä seuraavaksi teidän pikku kynäniskat niin loppuu paskan puhuminen.
Onko palstan kovin jätkä palannut kehiin, mitä häh?
Et ole ainakaan kovin kauan treenannut jos et tiedä että vanhoja tankoja on katkennut treeneissä jonkin verran.
Tuo 300 kilon maastaveto ei ole vielä mikään älytön, jokaisen yli 120 kiloisen roinaajan siihen ainakin pitäisi pystyä ja jokusen naturaalinkin. - ne...
tosi kova kirjoitti:
Onko palstan kovin jätkä palannut kehiin, mitä häh?
Et ole ainakaan kovin kauan treenannut jos et tiedä että vanhoja tankoja on katkennut treeneissä jonkin verran.
Tuo 300 kilon maastaveto ei ole vielä mikään älytön, jokaisen yli 120 kiloisen roinaajan siihen ainakin pitäisi pystyä ja jokusen naturaalinkin.katkeaahan ne kun niitä käyttävät isot 30v äijät. 20v pennuille on tarjolla puukeppejä ja palautumisen edistämiseen anabolisia steroideja jotta pääsevät yhtä hyvään kuntoon kuin me 3-kymppiset.
- Arska
En usko, että uusi tanko nyt poikki menisi 300 kilonkaan raudoilla, vaikka kuinka runttaa.
- 65-v
Muutaman lievästi vääntyneen olen nähnyt.
Riittävästi tavaraa tangossa ja rinnalleveto.
Rytkäyttää pohjassa hyvin jos sieltä haetaan lähtö.
Maastaveto ja kyykkykin ovat huomattavasti "pehmeämpiä" suritteita.
Olen mielikuvitellut että yleisemmin tanko romutetaan holkkilaakerin jumittua. - suhteellista..
65-v kirjoitti:
Muutaman lievästi vääntyneen olen nähnyt.
Riittävästi tavaraa tangossa ja rinnalleveto.
Rytkäyttää pohjassa hyvin jos sieltä haetaan lähtö.
Maastaveto ja kyykkykin ovat huomattavasti "pehmeämpiä" suritteita.
Olen mielikuvitellut että yleisemmin tanko romutetaan holkkilaakerin jumittua."Tuo 300 kilon maastaveto ei ole vielä mikään älytön, jokaisen yli 120 kiloisen roinaajan siihen ainakin pitäisi pystyä ja jokusen naturaalinkin."
- Riippuu paljolti missä ajassa. Olet roinaaja kun alat käyttämään roinaa. Meinaatko että se 300kg tulee itsestään vuoden roinaamalla? :)
Tiedän useita reenareita jotka eivät ota edes penkistä yli 150kg, saati kyykystä yli 200kg ja käyttävät märkiä ja kuivia.
Suhteellista peliä tämä on, hyvät ja huonot erottuvat niin roinaajista kuin natuistakin. Roinaajilla on vain se etu.
terv. veto 3x265kg ja painan 137kg :)! - aika huono
suhteellista.. kirjoitti:
"Tuo 300 kilon maastaveto ei ole vielä mikään älytön, jokaisen yli 120 kiloisen roinaajan siihen ainakin pitäisi pystyä ja jokusen naturaalinkin."
- Riippuu paljolti missä ajassa. Olet roinaaja kun alat käyttämään roinaa. Meinaatko että se 300kg tulee itsestään vuoden roinaamalla? :)
Tiedän useita reenareita jotka eivät ota edes penkistä yli 150kg, saati kyykystä yli 200kg ja käyttävät märkiä ja kuivia.
Suhteellista peliä tämä on, hyvät ja huonot erottuvat niin roinaajista kuin natuistakin. Roinaajilla on vain se etu.
terv. veto 3x265kg ja painan 137kg :)!Mitäs varten äijät roinaa jos ei tulokset nouse yhtään?
Onpa kummaa meininkiä jos käytetään kemikaaleja jotka eivät vaikuta tuloksiin mitenkään.
Itsellä oli vetomaksimi 250kg kun painoin vain 78 kg ja natuna mennään vieläkin.
Tiedän useita natuja jotka vetävät maasta 200-250 kg ja painavat alle 100 kiloa. Onpa kummaa jos eivät yli 120 kiloiset roinaajat vedä yli 300kg maasta. Rasvaako on isojen roinaajin painosta suurin osa, vai mikä mättää? - selittää...
aika huono kirjoitti:
Mitäs varten äijät roinaa jos ei tulokset nouse yhtään?
Onpa kummaa meininkiä jos käytetään kemikaaleja jotka eivät vaikuta tuloksiin mitenkään.
Itsellä oli vetomaksimi 250kg kun painoin vain 78 kg ja natuna mennään vieläkin.
Tiedän useita natuja jotka vetävät maasta 200-250 kg ja painavat alle 100 kiloa. Onpa kummaa jos eivät yli 120 kiloiset roinaajat vedä yli 300kg maasta. Rasvaako on isojen roinaajin painosta suurin osa, vai mikä mättää?mikähän pelle siinäkin taas ulisee?
menepä ihan kysymään sadoilta harrastajilta että missä se 300kg viipyy? kaikki tulee ajallaan kuules, ei ole mitään itsestäänselvyyksiä ja jos sinä väität ettei esim. mun tulokset ole kasvaneet niin sinä et tiedä mitään.
etkö ymmärrä lukemaasi kun sanoín että riippuu missä ajassa???
sarjapainojen nopea nousu lyhyessä ajassa? onko hyvin jos joku vetää alle puolessa vuodessa maastavedon 250kg? kyllä ja ei onnistu ilman kemikaaleja moneltakaan.
ja tuo paino ei kiinnosta mua paskan vertaa eli elopaino. Mulle merkkaa vaan iso koko ja isot tulokset, ei kilpasarjat joten se on mulle yksi paskanmaku jos joku 100kg vetää maasta 1000kg, siinähän vetää, ihan sama.
ei se munkaan paino loputtomiin nouse, mutta rauta tulee nousemaan.
ja vitustako sinä sen tiedät vaikuttaako kemikaalit tuloksiin? vittu olet vähän pässi tiesitkö? ainakin mulla on vaikuttanut ihan vitusti, penkki puolessa vuodessa lähes 190kg, revipä siitä, sitä sinä tuskin edes uskot.
teepä sama natuna?
vai oliko se nyt niin että mun piti vetää jo nyt se 300kg ja muuten ei roina vaikuta?
mistä näitä epäsikiöitä tänne oikein eksyy, sanopa se mulle pelle , sano?
ja aika kynäniska olet jos tuollainen 78kg siima kehtaa salilla näyttää voimiaan. kasvata vittu edes vähän sitä mahaa niin alat näyttämään voimailijalta etkä miltään vitun pikajuoksijapelleltä.
t. veto 280kg ja arvaapa missä ajassa.
etkö sinä vitun pälli tiedä hormoneista siis mitään? se MISSÄ AJASSA sinä tuloksia saavutat, se kertoo jotain! mulla olis mennyt omiin tuloksiini ties kuinka monta vuotta ilman roinaa ja suhteellisuus on sulle vieras käsite?
kaikkien roinaajien siis pitäs vetää 300, muuten ei roinat toimi. buhahaha.
tiedän kaverin joka roinasi ja kasvoi vitusti mutta penkki jämähti vain 140kiloon. mutta mietipä mikä oli sen aloitusrauta ja missä ajassa?
jospa menisit takaisin sinne jumppasalille lukemaan aku ankkaa? - tuossa sinun jutussasi
selittää... kirjoitti:
mikähän pelle siinäkin taas ulisee?
menepä ihan kysymään sadoilta harrastajilta että missä se 300kg viipyy? kaikki tulee ajallaan kuules, ei ole mitään itsestäänselvyyksiä ja jos sinä väität ettei esim. mun tulokset ole kasvaneet niin sinä et tiedä mitään.
etkö ymmärrä lukemaasi kun sanoín että riippuu missä ajassa???
sarjapainojen nopea nousu lyhyessä ajassa? onko hyvin jos joku vetää alle puolessa vuodessa maastavedon 250kg? kyllä ja ei onnistu ilman kemikaaleja moneltakaan.
ja tuo paino ei kiinnosta mua paskan vertaa eli elopaino. Mulle merkkaa vaan iso koko ja isot tulokset, ei kilpasarjat joten se on mulle yksi paskanmaku jos joku 100kg vetää maasta 1000kg, siinähän vetää, ihan sama.
ei se munkaan paino loputtomiin nouse, mutta rauta tulee nousemaan.
ja vitustako sinä sen tiedät vaikuttaako kemikaalit tuloksiin? vittu olet vähän pässi tiesitkö? ainakin mulla on vaikuttanut ihan vitusti, penkki puolessa vuodessa lähes 190kg, revipä siitä, sitä sinä tuskin edes uskot.
teepä sama natuna?
vai oliko se nyt niin että mun piti vetää jo nyt se 300kg ja muuten ei roina vaikuta?
mistä näitä epäsikiöitä tänne oikein eksyy, sanopa se mulle pelle , sano?
ja aika kynäniska olet jos tuollainen 78kg siima kehtaa salilla näyttää voimiaan. kasvata vittu edes vähän sitä mahaa niin alat näyttämään voimailijalta etkä miltään vitun pikajuoksijapelleltä.
t. veto 280kg ja arvaapa missä ajassa.
etkö sinä vitun pälli tiedä hormoneista siis mitään? se MISSÄ AJASSA sinä tuloksia saavutat, se kertoo jotain! mulla olis mennyt omiin tuloksiini ties kuinka monta vuotta ilman roinaa ja suhteellisuus on sulle vieras käsite?
kaikkien roinaajien siis pitäs vetää 300, muuten ei roinat toimi. buhahaha.
tiedän kaverin joka roinasi ja kasvoi vitusti mutta penkki jämähti vain 140kiloon. mutta mietipä mikä oli sen aloitusrauta ja missä ajassa?
jospa menisit takaisin sinne jumppasalille lukemaan aku ankkaa?"mikähän pelle siinäkin taas ulisee? "
No mitäs uliset sun jutut on ihan perseestä, syvältä ja poikittain.
Sulla siis nousi penkkienkka 190kiloa puolessa vuodessa, mutta maastavedossa et saa rikki 300 kiloa. Taidat olla heikko penkki ja hauis pumppaaja.
Sinä et tuollaisia tuloksia ilman roinaa olisi saavuttanutkaan koska roinaajat eivät osaa treenata.
Mulla nousi natuna parhaimmillaan 10 kg kuukaudessa penkkienkka ja useamman vuoden olin jo treenannut joten ei ollut aloittelijan tuuria.
Maastavetoenkka nousi 40 kiloa kesän aikana, että revi siitä roinaajapelle.
Seuraavaksi voitkin uhota vetäväsi turpiin kaikille mukaanlukien isäsi ja äitisi.
On täällä palstoilla kovia jätkiä ei voi muuta sanoa.
P.S tuosta 78 kilon painosta on jo yli 20 vuotta, nykyisin paino on jo jotain aivan muuta. - 2piippuinen juttu
tuossa sinun jutussasi kirjoitti:
"mikähän pelle siinäkin taas ulisee? "
No mitäs uliset sun jutut on ihan perseestä, syvältä ja poikittain.
Sulla siis nousi penkkienkka 190kiloa puolessa vuodessa, mutta maastavedossa et saa rikki 300 kiloa. Taidat olla heikko penkki ja hauis pumppaaja.
Sinä et tuollaisia tuloksia ilman roinaa olisi saavuttanutkaan koska roinaajat eivät osaa treenata.
Mulla nousi natuna parhaimmillaan 10 kg kuukaudessa penkkienkka ja useamman vuoden olin jo treenannut joten ei ollut aloittelijan tuuria.
Maastavetoenkka nousi 40 kiloa kesän aikana, että revi siitä roinaajapelle.
Seuraavaksi voitkin uhota vetäväsi turpiin kaikille mukaanlukien isäsi ja äitisi.
On täällä palstoilla kovia jätkiä ei voi muuta sanoa.
P.S tuosta 78 kilon painosta on jo yli 20 vuotta, nykyisin paino on jo jotain aivan muuta."Sulla siis nousi penkkienkka 190kiloa puolessa vuodessa, mutta maastavedossa et saa rikki 300 kiloa. Taidat olla heikko penkki ja hauis pumppaaja. "
- Ei taida poika itse saada paria markkaa penkistä, vai mitä? Siksikö iniset täällä kun olet siitä niin katkera ja väität että kaikkien roinaajien pitäs vetää 300kg? Kuules kyllä se 300kg on sellainen rauta, että sitä ei jokapoika vedäkään, vaikka nyt sitten roinasikin. Eihän se nyt mikään ihme ole, en tätä millään vittuilulla tarkoita... vaan eihän se pari markkaa penkistäkään kaikilla tule edes roinaamallakaan. Itselläni se alkaa olla lähellä ja kehitys on voimassa ollut tosi nopeaa, joten olen tyytyväinen omiin tuloksiini. Tästä jatketaan siis.
Voithan itse kokeilla vetää pari nappikuuria, niin huomaat ettei se ole oikotie siihen 300 kiloon tuosta noin vain. Se vaatii panostamista joka jätkällä. Nää on suhteellisia asioita. Siksi mielestäni kommenttisi ovat vitun yksinkertaisia ja yksinkertainen mielletään usein -> tyhmäksi :)
"Mulla nousi natuna parhaimmillaan 10 kg kuukaudessa penkkienkka ja useamman vuoden olin jo treenannut joten ei ollut aloittelijan tuuria."
- No mullapa nousi ihan 80kg puolessa vuodessa penkki, siihen sinä et natuna pystykään ottaen huomioon että rautaa tangossa lähes 200kg :)
Kyllähän mullakin joskus aloittelijana nousi penkki natuna 30kg muutamassa kuukaudessa, mutta sitten olikin työtä ja tuskaa edessä että sen sai siitä ylöspäin.
"Maastavetoenkka nousi 40 kiloa kesän aikana, että revi siitä roinaajapelle. "
- Mutta et nosta lähellekään 300kg :) Niissä raudoissa se enkan kerääminen vaatii jo kemikaalit käyttöön, jos nopeampaa kehitystä haluaa :)
Ei noi sun postauksesi paljon heilauta mua... ei sillä että tuloksesi huonoja olisivat, mutta mun tasolle et pääse koskaan ilman aineita. Loppu on kiinni enää geeneistä ja siitä miten treenaa ja syö.
Ei tässä turpiin vetämisellä ole mitään tekemistä. Satun vaan tietämään isojakin roinaajia jotka ei ota penkistä enempää kuin 130kg, joten pidän asiaa hyvin suhteellisena ja yleensä sitä itse ollaan tyytyväisiä omiin saavutuksiinsa kun ylitetään omat rajat. Eipä sitä silloin kiinnosta toisen selittämiset.
Tottakai on olemassa natuja jotka kyykkää, penkkaa, ja vetää enemmän kuin pari vuotta roinanneet, tiedän paljon tällaisia. - vielä sanoa...
2piippuinen juttu kirjoitti:
"Sulla siis nousi penkkienkka 190kiloa puolessa vuodessa, mutta maastavedossa et saa rikki 300 kiloa. Taidat olla heikko penkki ja hauis pumppaaja. "
- Ei taida poika itse saada paria markkaa penkistä, vai mitä? Siksikö iniset täällä kun olet siitä niin katkera ja väität että kaikkien roinaajien pitäs vetää 300kg? Kuules kyllä se 300kg on sellainen rauta, että sitä ei jokapoika vedäkään, vaikka nyt sitten roinasikin. Eihän se nyt mikään ihme ole, en tätä millään vittuilulla tarkoita... vaan eihän se pari markkaa penkistäkään kaikilla tule edes roinaamallakaan. Itselläni se alkaa olla lähellä ja kehitys on voimassa ollut tosi nopeaa, joten olen tyytyväinen omiin tuloksiini. Tästä jatketaan siis.
Voithan itse kokeilla vetää pari nappikuuria, niin huomaat ettei se ole oikotie siihen 300 kiloon tuosta noin vain. Se vaatii panostamista joka jätkällä. Nää on suhteellisia asioita. Siksi mielestäni kommenttisi ovat vitun yksinkertaisia ja yksinkertainen mielletään usein -> tyhmäksi :)
"Mulla nousi natuna parhaimmillaan 10 kg kuukaudessa penkkienkka ja useamman vuoden olin jo treenannut joten ei ollut aloittelijan tuuria."
- No mullapa nousi ihan 80kg puolessa vuodessa penkki, siihen sinä et natuna pystykään ottaen huomioon että rautaa tangossa lähes 200kg :)
Kyllähän mullakin joskus aloittelijana nousi penkki natuna 30kg muutamassa kuukaudessa, mutta sitten olikin työtä ja tuskaa edessä että sen sai siitä ylöspäin.
"Maastavetoenkka nousi 40 kiloa kesän aikana, että revi siitä roinaajapelle. "
- Mutta et nosta lähellekään 300kg :) Niissä raudoissa se enkan kerääminen vaatii jo kemikaalit käyttöön, jos nopeampaa kehitystä haluaa :)
Ei noi sun postauksesi paljon heilauta mua... ei sillä että tuloksesi huonoja olisivat, mutta mun tasolle et pääse koskaan ilman aineita. Loppu on kiinni enää geeneistä ja siitä miten treenaa ja syö.
Ei tässä turpiin vetämisellä ole mitään tekemistä. Satun vaan tietämään isojakin roinaajia jotka ei ota penkistä enempää kuin 130kg, joten pidän asiaa hyvin suhteellisena ja yleensä sitä itse ollaan tyytyväisiä omiin saavutuksiinsa kun ylitetään omat rajat. Eipä sitä silloin kiinnosta toisen selittämiset.
Tottakai on olemassa natuja jotka kyykkää, penkkaa, ja vetää enemmän kuin pari vuotta roinanneet, tiedän paljon tällaisia.että Edelleen ihmettelen tuota suhtautumistasi siihen, että jokaisen 120kg roinaajan tulisi vetää 300kg maasta :) Katos jos sä olet kerännyt laardia niinkun minä, niin se ei auta paskaakaan siihen maastavetoon. Mieti nyt vähän mitä se 120kg paino kullakin tarkoittaa!
Vittu jätkä ei tiedä mistään mitään, vaikuttaa nyt kyllä siltä :) Katsos kilpanostajat on asia erikseen, harrastelijaroinaajat eivät välttämättä lue näitä paskapostauksia kaikki ja heille on yksi ja vitun sama mitä täällä pupelletaan.
Aika moni roinaajista on reippaasti yli 100 kiloinen ja jos treenivuosia ei ole paljon takana, niin miten kuvittelet näiden jätkien repivän maasta 300kg?
Jopa monet paikalliset voimaäijät jotka doupanneet vuosia, eivät saa monikaan kuin just sen 300kg... ehkä siihen vaikuttaa sekin mitä kukin treenaa ja miten, mutta tiedän vaan.
sä et ole douppia vitun pelle todellakaan edes nähnyt. sen kyllä huomaa helvetin hyvin noista sun jutuistasi. - en kilpaile
aika huono kirjoitti:
Mitäs varten äijät roinaa jos ei tulokset nouse yhtään?
Tiedän useita natuja jotka vetävät maasta 200-250 kg ja painavat alle 100 kiloa. Onpa kummaa jos eivät yli 120 kiloiset roinaajat vedä yli 300kg maasta. Rasvaako on isojen roinaajin painosta suurin osa, vai mikä mättää?mave 250 2*7 ja paino n. 105kg. Että siitä.
-Olli - sulla nyt todella huonosti
en kilpaile kirjoitti:
mave 250 2*7 ja paino n. 105kg. Että siitä.
-OlliMun äiti lataa sua pataan.
t. Janne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948