Tiedon väärinkäyttö

Teuvoko?

Toisen ihmisen tapaamisen ensi hetkistä alkaen väärinkäyttäjä alkaa saalistaa. Hän kerää tietoa. Mitä enemmän hän tietää mahdollisesta uhristaan - sitä paremmin hän kykenee painostamaan, manipuloimaan, hurmaamaan, uhkaamaan tai selittämään. Väärinkäyttäjä ei epäröi käyttää keräämäänsä tietoa, täysin riippumatta tiedon intiimiydestä tai niistä olosuhteista joissa hän sen sai. Se on hänen aseistuksensa hyvin tehokas osa.

4

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon,
      etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi,
      että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan
      kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi ( Pahojen
      henkien päämieheksi), kuinka paljon helpommin sen nimen saa
      talonväki!

Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä
      salaisuutta, joka ei tulisi ilmi. Minkä minä sanon teille pimeässä,
      se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan,
      se kuuluttakaa julki katoilta.

Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät kykene
      tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä. joka voi sekä ruumiin,
      että sielun hukuttaa helvettiin."

• veren suojaan

hakeutuneen ihmisen ei tarvitse pelätä mitään eikä ketään. Vähiten saatanaa. Teuvo kirjoittaa taas kerran oikein raamatullisista totuuksista. On hyvä, että edes joku uskaltaa sanoa asiat niinkuin ne oikeasti ovat.

• ulos.

Miksi pimität sen itsestäsi, mikä sinua esti palstailemasta tammikuussa?

Palstalla on vihjailtu, ettet olekaan niin terve kuin uskottelet? Miksi et itsestäsi kerro mitään?

• ulos. kirjoitti:

Miksi pimität sen itsestäsi, mikä sinua esti palstailemasta tammikuussa?

Palstalla on vihjailtu, ettet olekaan niin terve kuin uskottelet? Miksi et itsestäsi kerro mitään?

Kun Saatana rusikoi!
        Kirjoittanut: TeuvoSuni 31.1.2009 klo 09.42
        Poista oma viesti

Viime yönä tuli tuli kuluneeksi 21 vuotta siitä tuskien yöstä, kun elämäni tuntui päättyvän
        - ei Saatanan - vaan Jumalan rusikointiin. Tämän saman Jumalan, joka vajaa 3 vuotta
        aikaisemmin oli lopettanut 40 vuotta jatkuneen vihanpitonsa, antaessaan Poikansa ilmestyä,
        ja parantaa kaikki menneisyyden haavat. Olin kohdannut Jumalan rakkauden aivan täydellisesti.

Ja nyt tämä rakastava Jumala luki minulle kuolemantuomionsa, kun olin päässyt Kristuksen
        asettaman ahtataan portin eteen:

"Ja hän puhui heille tämän vertauksen: "Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna
        viinitarhassaan ja hän tuli etsimään hedelmää, mutta ei löytänyt.

Niin hän sanoi viinitarhurille: 'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä
        hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois, mitä varten
        se vielä maata laihduttaa?'

Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi: sillä aikaa
        minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää:
        mutta jos ei, niin hakkaa se pois.'

Sisällä alkoi palaa helvitin tuli, jota Saataan ei suinkaan tahtonut, vaan lupasi
        elämäni jatkuvan ennallaan, jos en synteineni tulisi päivänvaloon. Onneksi Jumala
        oli jo saanut istutettua sydämeeni hänen oman jumalanpelkonsa, joten sain suuhuni
        sanat, jotka päästivät minut sisään ahtaasta portista, kun ne tuskan huutona
        kaikuivat pimeään tammikuun yöhön: "Herra Jeesus, armahda!"

Hän tuli, armahti, suoritti sydämen puhdistuksen synneistä ja puhdistuksen merkiksi
        antoi sinne iankaikkisuuden sinetiksi oman Henkensä.

Kun hän kymmennen kuukauden kuluttua antoi sen tehtävän, oli minulle jo äitini
        kohdussa valmiiksi suunnitellut. En tällaista ihmisten vihan kohteeksi annettua
        tehtävää noin vain vastaan ottanut, vaikka olin luvannut lähteä minne hän vain
        minut lähettää, sain kokea silloin lihassani minkälaista on Saatanan rursikoiti,
        kun Jumala pisti tämän työrukkasensa töihin. Kolmen kuukauden kuluttua olin rusikoitu
        vuoteen pohjallla makaavaksi ihmisraunioksi, jolloin oli lopulta pakko huutaa:

"Tässä olen, omapa on valintasi!"

Seuraavan kerran hän pisti Saatanan kimppuuni varsin pian, kun en joillekin papeille
        sanonut sanoja sellaisena kuin Jumala ne käski, vaan aloin heitä hieman mielistellä.
        Se tapahtui silloin niiden munuaiskivikohtausten kautta.

Nyt tuli aivan yllättäen eteeni - kuin 21-vuotistarkastuksensa - jälleen se vaihe,
        jolloin Jumala antoi Saatanalle tehtäväksi tautivuoteen tuskien kautta puhutella ihmistä.
        Nyt ei ollut syynä se, kuten Paavalilla, että olisin tällä palstalla alkanut ihmisiä
        mielistellä. Vaan nyt Jumala antoi Saatanan rusikoida esiin ne terveen miehen vielä
        piilossa olleet sairaudet. Ja sitä mukaa kuin Saatana niillä rusikoi, sitä mukaa Pyhä
        Henki ne kaikki paransi. Ja 10 vuorokautta tällainen "elämysmatka" kesti. Ainoana
        tarkoituksena vain se, ettei näissä lopputaisteluissa jotka eteeni tulee, terveyteni
        aseta estettä Jumalan tahdon toteuttamiselle. Ja kun liha on kaikin tavoin kalvettu
        toimintakyvyttömäksi, pääsee Pyhä Henki täysin esteettä toteuttamaan kaiken
        sen minkä on kohdalleni suunnitellut.

Ei paljastanut Paavali sitä, millä tavalla Saatanan häntä pisteli. Enkä paljasta minäkään
        kuin korkeintaan niille aidoille ystäville, jos Jumala heitä vielä rinnalleni johdattaa,
        koska juuri tähän liittyy tämä Jeesuksen ehdoton kielto:

"Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen,
        etteivät ne tappaa niitä jalkoihinsa ja käy heidän kimppuunsa ja raatele heitä."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      179
      13494
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4920
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3709
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2843
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      119
      1783
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1515
    Aihe