Puolen vuoden käytön jälkeen. Määrät satunnaisesti suurentuneet, muuten n. 3,0 - 5.0 mg/vrk. Jos lähdetään siitä, että minulla ei ole nyt tilaisuutta käyttää oman lääkärini apua. Miten ajan alas ja missä aikataulussa? Painotanko käyttöä sinne iltaan, että saan nukutuksi? Kuinka monta viikoa tällaisen käytön alasajo vie aikaa? Jos jonaina päiävänä meneee ns. karkeaasti yli, onko alasajo pilalla lopullisesti? Asialliset vastaukset, kiitos! Lääke on verrattavissa Diapamiin, mutta ei ole Diapam.
Vielä bentsojen
16
571
Vastaukset
- kokeilisit
niin, että puolikas tabua pois, viikko tai pari silleen ja sitten toinen puolikas pois, ei kannata liian nopeasti edes yrittää.
Jos välillä repsahtaa, se ei haittaa, vaan jatkat pudottamista saman kaavan mukaan edelleen.
Hiljaa hyvä tulee.- pois?
Pudotanko illan 2.5 mg annoksesta puoleen? Vai päivän annoksista? Kumpi on tehokkaampaa? Että on koko ajan pienessä vai jättä sitten yöhön, tarkoitan hyödyllisempää, johtaa nopeammin ja varmemmin tuloksiin. Vai otanko turvana yöllä unilääkkeitä ne ovat olleet koko ajan mukana. Mielestäni nuo määrät eivät ole kovin suuria. Asiaa tuuntematon läkäräri sanoi eilen, että 4 - 5 m´g/vrk tuntuu paljolta. Kylläjän sen tuntee, mutta töitä pystyy tekemään konellaa ihan hyvin. Kirjoituskirheitä vaan tulee enemmän.
- on sellasia
pois? kirjoitti:
Pudotanko illan 2.5 mg annoksesta puoleen? Vai päivän annoksista? Kumpi on tehokkaampaa? Että on koko ajan pienessä vai jättä sitten yöhön, tarkoitan hyödyllisempää, johtaa nopeammin ja varmemmin tuloksiin. Vai otanko turvana yöllä unilääkkeitä ne ovat olleet koko ajan mukana. Mielestäni nuo määrät eivät ole kovin suuria. Asiaa tuuntematon läkäräri sanoi eilen, että 4 - 5 m´g/vrk tuntuu paljolta. Kylläjän sen tuntee, mutta töitä pystyy tekemään konellaa ihan hyvin. Kirjoituskirheitä vaan tulee enemmän.
tabuja, missä on viiva keskellä, niin ne on helppo puolittaa eli sen verran vaan kerrallaan jätät pois, 0.5 mg niin ei pitäis tulla viekkareita.
Jos pystyt nopeampaan tahtiin, hyvä niin, mutta ei kannata tiputtaa liian radikaalisti, voi tulla karsea olo.....kokemuksesta puhun.
Eli otat vaikka illalla 2 mg viikon tai pari, sitten 1,5mg viikon tai pari tai vaikka kuukauden jos siltä tuntuu. - päivällä
on sellasia kirjoitti:
tabuja, missä on viiva keskellä, niin ne on helppo puolittaa eli sen verran vaan kerrallaan jätät pois, 0.5 mg niin ei pitäis tulla viekkareita.
Jos pystyt nopeampaan tahtiin, hyvä niin, mutta ei kannata tiputtaa liian radikaalisti, voi tulla karsea olo.....kokemuksesta puhun.
Eli otat vaikka illalla 2 mg viikon tai pari, sitten 1,5mg viikon tai pari tai vaikka kuukauden jos siltä tuntuu.Ja siis päivällä tarpeen mukaan sen 0.5 mg. Onko paha, jos bentsojen kanssa menee pari napia muutakiin unilääkettä illalla. Vai mitä pitäisi tehdä. Yritin eilen lääkäriltä kysyä alasajoa, mutta tällä valtakunnassa se ei olekaan niin helppoa. Eikä minulla ole sellaista vakuutusta. Omillaan on nyt tultava toimeen! Siksi kiitän avustasi jo tässä vaiheessa!
- merkitystä, jos?
on sellasia kirjoitti:
Eli otat vaikka illalla 2 mg viikon tai pari, sitten 1,5mg viikon tai pari tai vaikka kuukauden jos siltä tuntuu.Onko niin suurta tarkkuutta vaativaa työtä, jos kuitenkin menen reilun kuukauden päästä hoitolaitokseen kuukaudeksi, jossa tämäkin asia otetaan syyniin ja korjataan? Ehdinkö siihen menessä pilata koko elimistöni niin, että kuukausi ei enää riitäkään alasajoon? Toki en ole vastuuntunnonton yksikö, vaan yritän itse myötäauttaa paranemistani jo näin etukäteen, níin kuin hienosti kerroit.
- niistä bentsoista
päivällä kirjoitti:
Ja siis päivällä tarpeen mukaan sen 0.5 mg. Onko paha, jos bentsojen kanssa menee pari napia muutakiin unilääkettä illalla. Vai mitä pitäisi tehdä. Yritin eilen lääkäriltä kysyä alasajoa, mutta tällä valtakunnassa se ei olekaan niin helppoa. Eikä minulla ole sellaista vakuutusta. Omillaan on nyt tultava toimeen! Siksi kiitän avustasi jo tässä vaiheessa!
että saat kuitenkin nukuttua; itse olen pari kertaa lopettanut bentsot seinään ja valvonut kolme yötä putkeen ja siinä vaiheessa olinkin valmis hyppimään seinille.
Eli vähennä sitä tahtia kuin hyvältä tuntuu. - tuntea huonoa vieroitusta p...
on sellasia kirjoitti:
Eli otat vaikka illalla 2 mg viikon tai pari, sitten 1,5mg viikon tai pari tai vaikka kuukauden jos siltä tuntuu.Jos päinotan päivän määrää iltaan, niin täytyykö päivisin kuitenkin tuntea jonkun asteista vieroitusta? Vai pitääkö ottaa päivälläkin niin, että ei ole huono olo? Eilen otin aika reilun anooksen, kävin aikaisin nukkumaan, mutta uni ei tullutkan! Aion illalla lehdä lenkkiä . Se auttaa yöuneen, jos ei tee liian myöhään. Tunti vajaa riittää.
- että mennyt ueista tabuja
jos lähdetään siitä, että tabuja on mennyt useita päivässä (4-6 mg), ei se puolikas vie vieroituksia mihinkään?
- tulee vieroittua
Bentsodiatsepiineistä pitäisi vieroittua pienentämällä annosta 10-20% 2-3vk välein.
- pienennän 10-20 % 2 viikossa?
Meneenö alasajoon siis useita viikkoja? Jos on käyttänyt puoli vuótta ja vasta viime viikkoina enemmän? Millaisia ne viekkarit ovat. Käsien vapinaa, päänsärkyä, jne?
- ajoitus
iltaan ja voisit tehdä, niin että pienennät koko ajan annosta. Vaikka niin, että riittävä pienin määrä ainoastaan illalla. Myös sillä tavalla, että kun otat päivisin lääkettä vielä, niin pienennä annosta ja pidä välillä päiviä jolloin et ota. Ainoastaan illaksi nukkumista otat. Ja lopulta ennen lopettamista vois ottaa lääkkeen vain nukkumista varten.
- tähän asti...
Meneekö pahasti sekaisin ja onko vaarallista/"hyödyllistä" kortjata krapulaansa Bentsoilla? Olen hyuomannut, että olo paranee aivan olennaiseti. Tämä aiemmista huómioistani. En ota tavksi, vann jos sattuu tilanne esim ensi viikonloppuna.
- mutta tulee
tähän asti... kirjoitti:
Meneekö pahasti sekaisin ja onko vaarallista/"hyödyllistä" kortjata krapulaansa Bentsoilla? Olen hyuomannut, että olo paranee aivan olennaiseti. Tämä aiemmista huómioistani. En ota tavksi, vann jos sattuu tilanne esim ensi viikonloppuna.
helposti tavaksi!!!
- vain pahempaa juttua
tähän asti... kirjoitti:
bentsoista! Minusta olet pahasti lirissä. Itse olin juuri sairaalassa viiden viikon bentsovieroituksessa ja valvoin sellaisia 40 tunnin putkia kun ei annettu lääkettä ja lääkkeet olivat oileastaan jo sitä ennen kääntyneet itseään vastaan eli piristivät. Rivatrilia ja Stilnoctia meni. Nyt menee enää puolikas Stilnoct, se o tarkoitus jättää pois kahden viikon päästä ja ottaa sitten vain satunnaiskäyttöön. Illalla menee Absenoria 1000mg ja Seroquelia 150mg. Diagnoosi bipoI vuonna 2004. Tämä tauti jos on maniavoittoinen kuten mulla, osaa valvottaa välillä perkeleesti. Uusi sairaalassa saatu lääkitys vaikuttaa hyvältä ja toimii ainakin toistaiseksi:)! Hakeuduhan hoitoon äläkä pelleile aineilla ja alkolla. Tekstisi on täynnä kirjoitusvirheitäkin! Lykyä tykö.
- on maar mullakin
vain pahempaa juttua kirjoitti:
bentsoista! Minusta olet pahasti lirissä. Itse olin juuri sairaalassa viiden viikon bentsovieroituksessa ja valvoin sellaisia 40 tunnin putkia kun ei annettu lääkettä ja lääkkeet olivat oileastaan jo sitä ennen kääntyneet itseään vastaan eli piristivät. Rivatrilia ja Stilnoctia meni. Nyt menee enää puolikas Stilnoct, se o tarkoitus jättää pois kahden viikon päästä ja ottaa sitten vain satunnaiskäyttöön. Illalla menee Absenoria 1000mg ja Seroquelia 150mg. Diagnoosi bipoI vuonna 2004. Tämä tauti jos on maniavoittoinen kuten mulla, osaa valvottaa välillä perkeleesti. Uusi sairaalassa saatu lääkitys vaikuttaa hyvältä ja toimii ainakin toistaiseksi:)! Hakeuduhan hoitoon äläkä pelleile aineilla ja alkolla. Tekstisi on täynnä kirjoitusvirheitäkin! Lykyä tykö.
noita kirjoitusvirheitä:). Lykkyä tykö!
- Kannusaarinen
mutta tulee kirjoitti:
helposti tavaksi!!!
A-klinikoilla käytetään bentsoja krapulan/vieroitusoireiden hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804