Olen laitattamassa kohotusta silikonein eli ilmeisesti rintalihaksen päälle. Miltä silarit tuntuvat esim. voiko nukkua mahallaan, onko ikävät jne?
Miltä silikonit tuntuu?
5
1143
Vastaukset
- !!!
Minä en ainakaan tunne silikonejani mitenkään. Ovat kuin omatkin rintani, voi nukkua vaikka mahallaan. Olen ollut hierottavana ja kiropraktikolla mahallani maaten ja vaikka selkääni on runnottu kovallakin kädellä, ei ole ollut mitään outoja tuntemuksia.
- oiiiiiiii
implantteja on eri kovuusasteita, minulla on pehmeät, voin nukkua hyvin vatsallani, tuntuu ihan samalta kun luomujenkin kans nukkuminen. konsussa sanottiin mulle ainakin et kovemmalla implantilla makaaminen vatsalla voi olla epämukavaa ja ehkä mahdotontakin.
- MCCHAN 325
Kyllä ne minulla vain tuntuu, vaikka ovatkin lihaksen alla. olen aika hoikka, ja tunnenkin selvästi reunat. mutta eivät ne nyt niin näy.. Nukkua en oikein kunnolla voi, vaikka leikkauksesta on se yli vuosi. kyllä ne vain sen verran erinlaiset on. ja jotenkin tuntuu etten voisikaan, sillä en halua painaa niitä. olen nähnyt tapauksen jossa silikoni "poksahtanut" painon alla. eihän sielä mitään valunut, koska kohesiivi ei valu. Mutta vaihtoon meni.
Mutta osaan kyllä nukkua muutenkin kuin masullaan..- muutakin
Jos implantti "poksahtaa" rinnan sisällä, niin siinä on ollut jokin valmistusvika. Jos kunnollinen implantti rikkoutuu, kyllä siinä rikkoutuu paljon kudoksia ympärilläkin. Onhan noita esitelty ettei edes päälle astuminen poksauta implanttia.
Minullakin implantit ovat rintalihaksen alla ja piti tässä kirjoittaessa oikein tunnustella tarkasti löydänkö reunan, mutta ei tunnu mitään reunaa. - MCCHAN 325
muutakin kirjoitti:
Jos implantti "poksahtaa" rinnan sisällä, niin siinä on ollut jokin valmistusvika. Jos kunnollinen implantti rikkoutuu, kyllä siinä rikkoutuu paljon kudoksia ympärilläkin. Onhan noita esitelty ettei edes päälle astuminen poksauta implanttia.
Minullakin implantit ovat rintalihaksen alla ja piti tässä kirjoittaessa oikein tunnustella tarkasti löydänkö reunan, mutta ei tunnu mitään reunaa.Niin, tiedän kuitenkin että näin on sattunut että silikoni on repeytynyt.
Minulla kyllä tuntuu silikoninreuna. Olen kuitenkin aika hoikka, ehkä se vaikuttaa ( 52/170).
tyytyväinen olen silti ollut. Voi ostaa ihania Aubaden ihanuuksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774